Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

DzikiBobr

Monster 695 a' la cefe racer

Polecane posty

Na sprzedaż Ducati Monster 695 z 2006 roku. Aktualny przebieg to około 33 tys. km.

Nie jest to "zwykła" 695tka. Ma założone extrasy eliminujące "niedoróbki" seryjnych Monsterów 695 i S2R 800 - czyli słaby zawias z przodu i jeszcze słabsze heble. 
W tym egzemplarzu masz:
-regulowane zawieszenie przednie i półkę z ST4 - oryginalnie bez regulacji i z cartridgem tylko w jednej ladze
-zaciski 4-tłoczkowe z serii goldline - oryginalnie 2-tłoczkowe
-tarcze 320 mm - orygilanie 310 albo 300 mm (nie pamiętam dokładnie)
-pompy z oddzielnymi zbiorniczkami - hamulca i sprzęgła
Poza tym customowe końcówki wydechu, dzięki którym motocykl brzmi bardziej rasowo ale nie włącza alarmów w autach i nie straszy matek z dziećmi.

Do tego clip-ony z riserami, przetapicerowana kanapa (która wydaje mi się być wygodniejszą od standardu ale możliwe, że mi się po prostu tyłek przyzwyczaił :D ), carbonowy przedni błotnik, lusterka na końcach kierownic, manetki Rizoma (chińskie), regulowane klamki, tylna lampa i kierunkowskazy led. Aaaaaa i "customowy" reflektor. Całość w lekko cafe racerowym stylu :)

Po zakupie pojechał na serwis do Cinka, gdzie zrobiono wszystko poza wymianą pasków (plan na tą zimę) czyli m.in.:
-diagnostyka komp
-regulacja zaworów + wymiana płytek zaworowych
-synchro przepustnic
-napięcie pasków
-regulacja AFR
-wymiana płynów
-nowe klocki hamulcowe
-nowe świece

Także, jego stan techniczny jest moim zdaniem bardzo dobry.

Co do mankamentów - farba na silniku się utleniła i nie wygląda zbyt estetycznie. Lakier na baku miał kilka ubytków/rys m.in. z powodu clip-onów zamontowanych pierwotnie nad półką, które uderzały o bak. Po zakupie przeniosłem je na właściwe miejsce pod półką i problemu nie ma. Sznyty zakamuflowałem za pomocą lakieru w kolorze oryginału. Ducat, lubi też czasem zaznaczyć swoją obecność zostawiając plamkę oleju tam gdzie stał. Temat raczej prosty do wyeliminowanie - zostawiłem go na zimowy serwis.

Ps. moto do obejrzenia we Wrocławiu. Cena 13 500 pln do negocjacji.

WP_20170503_16_39_50_Pro (2).jpg

WP_20170503_16_39_50_Pro.jpg

WP_20170503_16_40_01_Pro.jpg

WP_20170503_16_40_23_Pro.jpg

WP_20170503_16_40_48_Pro.jpg

WP_20170503_16_41_06_Pro.jpg

Edytowano przez DzikiBobr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat!

Monster znów szuka nowego właściciela!

W międzyczasie był u Cinka na zimowym serwisie gdzie zrobiono:

- wymiana płynów

- wymiana oleju i filtra

- wymiana pasków rozrządu

- wymiana uszczelniacza na wałku rozrządu - Cinek znalazł pocenie się elementu i lepiej było go wymienić

- wymiana czujnika ciśnienia oleju - to on powodował wyciek.

Reszta jak w jak w opisie z poprzedniego postu - przebieg też zmienił się jedynie symbolicznie (nie było czasu jeździć :/ )

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2022 o 16:38, RebUS napisał:

Witam.

695 jeszcze aktualne?

Pozdrawiam 

Ahoj!

Nie, sprzedał się jeszcze w 2018tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.