DzikiBobr 0 Napisano Październik 22, 2017 (edytowany) Na sprzedaż Ducati Monster 695 z 2006 roku. Aktualny przebieg to około 33 tys. km.Nie jest to "zwykła" 695tka. Ma założone extrasy eliminujące "niedoróbki" seryjnych Monsterów 695 i S2R 800 - czyli słaby zawias z przodu i jeszcze słabsze heble. W tym egzemplarzu masz:-regulowane zawieszenie przednie i półkę z ST4 - oryginalnie bez regulacji i z cartridgem tylko w jednej ladze-zaciski 4-tłoczkowe z serii goldline - oryginalnie 2-tłoczkowe-tarcze 320 mm - orygilanie 310 albo 300 mm (nie pamiętam dokładnie)-pompy z oddzielnymi zbiorniczkami - hamulca i sprzęgłaPoza tym customowe końcówki wydechu, dzięki którym motocykl brzmi bardziej rasowo ale nie włącza alarmów w autach i nie straszy matek z dziećmi.Do tego clip-ony z riserami, przetapicerowana kanapa (która wydaje mi się być wygodniejszą od standardu ale możliwe, że mi się po prostu tyłek przyzwyczaił :D ), carbonowy przedni błotnik, lusterka na końcach kierownic, manetki Rizoma (chińskie), regulowane klamki, tylna lampa i kierunkowskazy led. Aaaaaa i "customowy" reflektor. Całość w lekko cafe racerowym stylu :)Po zakupie pojechał na serwis do Cinka, gdzie zrobiono wszystko poza wymianą pasków (plan na tą zimę) czyli m.in.:-diagnostyka komp-regulacja zaworów + wymiana płytek zaworowych-synchro przepustnic-napięcie pasków-regulacja AFR-wymiana płynów-nowe klocki hamulcowe-nowe świeceTakże, jego stan techniczny jest moim zdaniem bardzo dobry.Co do mankamentów - farba na silniku się utleniła i nie wygląda zbyt estetycznie. Lakier na baku miał kilka ubytków/rys m.in. z powodu clip-onów zamontowanych pierwotnie nad półką, które uderzały o bak. Po zakupie przeniosłem je na właściwe miejsce pod półką i problemu nie ma. Sznyty zakamuflowałem za pomocą lakieru w kolorze oryginału. Ducat, lubi też czasem zaznaczyć swoją obecność zostawiając plamkę oleju tam gdzie stał. Temat raczej prosty do wyeliminowanie - zostawiłem go na zimowy serwis.Ps. moto do obejrzenia we Wrocławiu. Cena 13 500 pln do negocjacji. Edytowano Październik 22, 2017 przez DzikiBobr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Czerwiec 24, 2018 Odświeżam temat! Monster znów szuka nowego właściciela! W międzyczasie był u Cinka na zimowym serwisie gdzie zrobiono: - wymiana płynów - wymiana oleju i filtra - wymiana pasków rozrządu - wymiana uszczelniacza na wałku rozrządu - Cinek znalazł pocenie się elementu i lepiej było go wymienić - wymiana czujnika ciśnienia oleju - to on powodował wyciek. Reszta jak w jak w opisie z poprzedniego postu - przebieg też zmienił się jedynie symbolicznie (nie było czasu jeździć :/ ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RebUS 0 Napisano Czerwiec 24, 2022 Witam. 695 jeszcze aktualne? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Czerwiec 27, 2022 Dnia 24.06.2022 o 16:38, RebUS napisał: Witam. 695 jeszcze aktualne? Pozdrawiam Ahoj! Nie, sprzedał się jeszcze w 2018tym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RebUS 0 Napisano Lipiec 2, 2022 Szkoda, ale pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach