ryszard_czarnecki 0 Napisano Listopad 6, 2018 Witajcie, Na wstępie chciałem się przywitać jako nowy użytkownik forum. Niedawno (dwa lata temu) udało mi się zrealizować marzenie o posiadaniu Ducati. Wybór padł na Monstera 620. Trochę przez przypadek, ale jak najbardziej była to dobra decyzja :) Dzisiaj chciałbym przekazać mojego Monstera nowemu szczęśliwemu właścicielowi. Ponieważ nie chcę rezygnować z marki Ducati w grę wchodzi również zamiana. Może nawet bardziej interesuje mnie zamiana ponieważ od przyszłego sezonu i tak chciałem się przesiąść na coś bardziej turystycznego. Ducati jakie mnie interesuje w zamianie to ST4S, ale rozważę też inne ciekawe propozycje. Cena zimowa za mojego Monstera to 8500 zł oczywiście do negocjacji. Poniżej zamieszczam opis: Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Motocykl został sprowadzony z Niemiec w 2016 roku i od tamtej pory jest pod moją opieką. To co odróżnia tego Monstera od reszty populacji to: 1 zamontowany Power Commander sterujący wtryskiem paliwa 2 filtr powietrza K&N 3 filtr oleju K&N 4 przedni błotnik wykonany z carbonu 5 osłony boczne przy siedzisku wykonane z carbonu 6 osłony pasków rozrządu wykonane z carbonu 7 tłumiki przelotowe Ducati Performance wyprodukowane przez firmę Remus z carbonu 8 aluminiowe sety z bardziej sportową geometrią niż fabryczne z możliwością odkręcenia setów pasażera 9 automatyczne smarowanie łańcucha 10 zdjęty czujnik stopki 11 czarna aluminiowa kierownica 12 przednie kierunki Rizoma 13 tylna lampa ledowa szykowana pod tail chop z oświetleniem tablicy rejestracyjnej Teraz trochę nudnych danych: 1 rok produkcji 2002 2 pojemność 618 cm2 3 moc (w dowodzie – jak jest naprawdę nie sprawdzałem :) 44 kW/~60 KM 4 silnik na wtrysku 5 rozrząd desmodroniczny 6 waga 190 kg 7 przebieg – licznik pokazuje okolice 19 000 km 8 wszystkie przewody w stalowym oplocie 9 na początku sezonu wymienione świece na NGK Irydowe 10 ubezpieczenie do kwietnia 2019 r. 11 przegląd do czerwca 2019 r. Na koniec minusy, ale pamiętajmy aby minusy nie przysłoniły nam plusów :) 1 wgniotka na baku (pod koniec zeszłego sezonu motocykl został przewrócony na parkingu..). Wgniotka powstała na skutek zderzenia kierownicy z bakiem. Kierownicę wymieniłem, ale na bak nie starczyło mi czasu. Jest oczywiście szczelny, lakier nie popękał więc nic nie rdzewieje 2 delikatne pęknięcia na puszkach tłumików 3 delikatne pęknięcie na osłonie rozrządu 4 lekko przytarta obudowa silnika z prawej strony (motocykl jeszcze przed sprowadzeniem miał kontakt z podłożem). Była to lekka przycierka raczej parkingowa, rama jest idealnie prosta 5 lekko pęknięte prawe lusterko – wszystko dobrze widać :) 6 można by pomyśleć o wymianie opon 7 tylna felga została wymieniona po sprowadzeniu – kolor czarny 8 lewy grip sklejony taśmą.. - musiałem go rozciąć przy wymianie kierownicy i na szybko zamontować z powrotem Podsumowując w tej cenie nie da się kupić Ducati Monstera i doposażyć go do takiego stanu jak oferowany prze ze mnie. Oczywiście wymaga kliku poprawek. Nie jest to nowa maszyna, ale ma wielki potencjał. W gratisie dorzucam wodoodporny pokrowiec Oxforda. Zapraszam do kontaktu i na oględziny. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid231 0 Napisano Luty 27, 2019 Monster nadal aktualny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach