Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

grabiath

2000 Ducati Monster 600 nie pali na jeden cylinder

Polecane posty

Cześć!

Mój Monster przestał palić na dolny cylinder. Problem wystąpił po przejechaniu jakichś 400km. Po postoju odpaliłem motocykl, (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale wtedy na niego wsiadłem i zacząłem jechać kolegą) i nagle odpowiadał tylko górny cylinder. Po sprawdzeniu w domu okazało się, że nie ma iskry na dolnym cylindrze. Zmieniłem świece i obie mają iskrę na górnym cylindrze więc wygląda na to, że świece są w porządku. Przy zmianie kabli na cewkach zamiast górnego cylindra odzywa się tylko dolny. Jakieś sugestie co mogę sprawdzić dalej? Kable wyglądają ok aczkolwiek moja wiedza w tym temacie jest znikoma. 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Impulsator, lub moduł...Impulsator sprawdzisz, miernikiem wychylnym- takim jak ruskie kiedyś sprzedawali - trzeba ustawić milivolty, rozpiąć wtyczkę od impulsatora ( ściągnij sobie katalog części zamiennych Ducati , w 2001 M 600 jeszcze występował na gaźniku), mniej więcej zobaczysz jak wygląda - zakręć silnikiem i porównaj czy wychyły są podobne - jeśli nie będzie wychyłu lub będzie minimalny- albo mocno zabrudzony impulsator, albo uszkodzony- ja kiedyś podmieniałem od Yamahy chyba Dragstara- tylko trzeba lutować kabelki.

Dodam, że jak się okaże, że to impulsator - to trzeba zrzucać lewy dekiel i dobrać się do uszkodzonego elementu, a potem bardzo dokładnie odtłuśić dekiel i silnik- i przy użyciu np. Dirko- uszczelniacza- tylko smarować rozsądnie i nie za dużo- połączyć oba elementy i skręcić- oczywiście nie za mocno - trzeba poszukać w internetach serwisówki w PDF-ie i popatrzećjakie tam są momenty na dokręcanie. Dla ułatwienia sobie sprawy - możesz przygotować sobie płaski karton ołówkiem mniej więcej narysować profil silnika i wykręcane śruby wciskać w karton w odpowiednim miejscu- potem mniej czasu zajmuje dopasowywanie... pamiętaj że pod osłąną przedniej zębatki mogą być ukryte śrubki, no i pompę sprzęgła też trzeba zrzucać - zabezpiecz potem miękkim drutem tłoczek przed wysunięciem...

 

 

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.