Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klekot999

Brno

Polecane posty

No i Haga nie jest chyba w formie po ostatnim " crash teście"..., oby jednak Ducati wygrało...tutaj także trzymamy kciuki...Pozdr. Janek- J - 748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak bedzie, Spis jedzie jak z nut. Przyznam choc nie mam (juz) żadnego interesu w tym, że Yamaha troszke przed wszystkimi.


Janek napisz mi jeszcze raz ograniczenia dla 1198 WSBK i mam pytanie czemu Duci tylko V2 a taka Aprilka uderza w V4. Czy moze Ducati czeka aby kontruderzyc po nowej Aprili?Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No brawo Haga, mimo bólów, nieźle pojechał...a Fabrizio du...a , jak już potrącił, to powinien szybko się pozbierać i motocykl ratować, i spróbować dojechać na jak najlepszym miejscu... no co on jeździ, żeby przepraszać... to mi się nie podoba, to nie jest postawa wojownika ( jakim jest bez wątpienia Spies...), przeprosić można potem, pamietam jak się kiedyś jeździło, tam i czasami napierdzielanka napięści się zdarzyła..., no takie życie było...co za czasy spedalone...


Ograniczenia to w pojemności; 1200 - V-2, zwężki na gardzielach od 45- 52 mm( w zależności od poprzednich wyników), i zwężki na airboxie, także w zależności od wyników, no i masa o 8 kg większa, a jak kilka razy pod rząd wygrywałby Ducati wzorem 2004 roku, to jeszcze dołożenie odważników... Co ciekawe dokładniejszych dane co do ograniczeń względem Ducati nie ma na oficjalnych papirkach FIM-owskich tylko w załącznikach które oczywiście są dostępne, ale nie w formie elektronicznej i leżą sobie chyba w Szwajcarii- hahahahaha...


Co do Ducati- L-2 to dla Ducati świętość , tradycja, jak dla prawdziwego Polaka Krzyż, a zresztą v-4 już mają w Motogp..., a Aprilia nie ma tradycji, mają więc nieco łatwiej...


Dodaj do tego jeszcze niezbyt wielką wartość produkcji, więc nie za bardzo mają jak podskakiwać japończykom, którzy mogą co rok wypuszczać nowy model...


Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

więc z tego co piszesz wynika, że jakby nie owe ograniczenia to Duć objerzdzał y resztę? Takie troche śmieszno-naiwne pytanie. Haga super, myslę,że jechał na przeciwbólach. Gorsze było to,że nie mógł popełnić błędy bo to by była katastrofa. Wiecie jak się coś robi 0-1.? Może te dwa wyscigi były najwazniejsze w tym sezonie. Zobaczymy?Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeprowadzonych testach 2 x 1098 przez Ryśka i mego brata Michała, 1098 tak wysoko wspiął się na poziom prowadzenie/moc/ sposób oddawania, że gdyby pozwolono założyć gardziele jak w cywilnych ( 60 mm) to wygrywaoby zawsze Ducati...Michał każdy testujący motocykl przyrównywał do GSXR 1000, i teraz twierdzi że pozmo uciągu na 6-tce jest wyższy w Ducati, a pozom hamulców, możliwości składania się i zmian kierunku jest niesamowity, a GSXR 1000 w porównaniu z 1098 to turystyk...Dodał również, że nie ma możliwości żeby w Polsce na normalnej drodze publicznej wykorzystać 100% potencjału mocy 1098...a jak się potem przesuiadł na Aprilę RSV 1000 , to tylko ręką machał...i już Aprilia na sprzedaż jest :-))). Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hamulce fakt rewelacja ( ja porównuje z R1 2007) coć słyszałem, opinie " znawców", że tak naprawdę na cywilnych drogach stwarzają zagrożenie. Prowadzenie, mnie sie jeżdziło lepiej niż wspomnianym wyżej. To był taki skok jak presiadka z F4 na R1. Z mocą przyznam miałem duży problem ( już pisałem wcześniej). Brak doświadczenia w jeżdzie V-ką był na początku dosyć denerwujący. Ja moge powiedzieć ,że wyjście z zakretu to bajka i peność. Zresztą co bedę gadał najlepsza maszyna świata!!!!


Co do wykorzystania na drodzę to posune się dalej. Nikt nie wykorzystuje mocy motocykli i moze i dobrze.Jeżdzący dużo objedzie zawsze pozoranta i lansera w sposób bezpieczny, zreszta nie oto chodzi. Otwieranie garażu zeby go znowu zobaczyć, wyprowadzanie, wsiadanie i zsiadanie itd itd spojrzenia ludzi ukradkiem, desaprobata niektórych ludzi to mnie bawi......Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na żywo dochodzę do wniosku,że w jego Duce brak mocy. Nawet na prostej start - meta nie dawał rady Kawie męcząc się przez parę okrążeń.Na padocku wyglądał zdrowo, ale był bardzo skoncentrowany a Fabrizio i Biaggi na luzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Opis , którego mi nikt nie da. Choc słucham i oglądam relacje z całych sił. przyznam, że już chyba nawet pisałem, że mam wrażenie jakby Duci osłabły. Dlatego moje pytania do Janka.


No mów, opowiadaj proszę!!!!Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co tam mówić... co 60 mm gardziele i otwarte wloty do airboxu to nie to co zwężki efekt taki, że Duca wykazuje od 193 do 198 KM, a najsłabsza Kawasaki 205 KM, a najmocniejsza Yamaha 220 KM...no cóż na szybkich torach właśnie moc bryluje...


I nie ma nic dodawać, mafii japońskiej nie przebijesz, ponieważ dysponuje mniej więcej tak 1000 razy większym budżetem niż Ducati...


BMW z Aprilią nie staną po stronie Duca( w sprawie zmian przepisów), ponieważ BMW ma kłopoty, a  Aprilia podobnież już należy do chińczyków a żółtek żółtkowi nie zamiesza...Pozostaje tylko obserwować rozwój akcji, i liczyć na szczęście i bardzo kręte, krótkie wolne tory, gdzie Duca brak mocy nadrobi momentem...a może kuźwa taki Bayliss był tylko jeden?????Pozdr. J - 748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.