Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
NoLlI

Kupię felgi Marchesini

Polecane posty

Oj. to nie są tanie rzeczy- myślę że komplet będzie Cię kosztował tyle co 2 motocykl...


a 3 ramienne brzydkie? Jak masz motocykl z takiego rocznika i typu co trzeba - to po co zmieniać, tym bardziej, że 3 ramienne są  wytrzymalsze...Pozdr. J-748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się że nie są to tanie rzeczy, na e-bay'u są po 800$ i gdzieś tyle licze, tylko problem jest w tym, że nigdy nie kupowałem nic na amerykańskim e-bayu i mam pewne obawy. Moja 748 jest biało czerwona, zamierzam na zime przemalowac rame na kolor czarny i właśnie chciałbym felgi, o których jest w temacie w kolorze czarnym z czerwonym rantem. Zamierzam trochę dłużej pojeździc tym moto i trochę grosza w niego włożyc. Dlatego nawet jak ktoś je posiada i nie robi mu różnicy czy są 3 ramienne c zy 5 to z miłą chęcią się zamienię z dopłatą z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sie poprzez wykaz z Mariuszem z Kanady via e-mail- mial jakies felgi od 998 na sprzedaz. Moze warto sprobowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No oglądałem, na ebaj jest komplet, ale przednia jest prawdopodobnie uszkodzona, poza tym tak jak wspomniałeś ebay- to temat ciężki - myśle że czasami gorszy niż allegro...


Od siebie dodam, że 5 szprychówki naprawde są bardzo podatne na uszkodzenia ( wiem cóś o tym) , szczególnie na "naszych autostradach"... Obserwuj allegro- kiedyś był 748 nieco rozkaszaniony( na południu Polski), na 5 szprychówkach za 8000 zł...miałbyś z niego części na zapas..., ale się aukcja skończyła...Pozdr. J- 748 S.P.S. a nie to daj 3 szprychowe do "carbonizacji" i po krzyku- bedzie wygladać że masz Dynamagi:-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Ty u siebie jakie masz :> ? Może mała zamiana :D Tak poważnie to najpierw wezme się za malowanie ramy no i tych 3 ramiennych felg na kolor czarny. Dodatkowo te sportowe owiewki do połowy też walne na czarno. Moto będzie biało, czerwono-czarne. Efekt będzie piorażający.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5-szprychowe, ale tak jest w oryginale i tak zostanie...a pomyślałeś nad 7 szprychowymi- od nowszych Du-ców? Widział ja take gdzieś w świecie- ładnie wygląda...


Podam Ci najważniejsze potrzebne konieczne przeróbki do 748- ki , dopiero potem polecam wizualizacje..


- amorek skrętu regulowany( najlepiej Ohlins- z reszta nie mam doświadczenia- Toby sobie daruj...)


- błotnik na tylne koło- żeby nie chlapać błotem na tylny amorek


-szybkozłączki- ale porządne dzus-y- łatwo dostać się gdziekolwiek


- porządne filtry powietrza/ jeśli nie rajcuje Cie gonienie w piętkę, proponuje gąbki w airbox- ITG czy cóś podobne, odbiera mocy ale filtryje po nasączeniu dobrze, ja mam gąbki w rurach airboxu nasączone i usztywnione+ nasączona komora airboxu- ktróą tworzy zbiornik paliwa


- szybkozłączki paliwa metalowe- mnie komplet kosztował 75 dolców, ale dobra rzecz...


- no i Ducati carrier sprocket- do szybkiej zmiany tylnej zębatki, ja nie mogę się zdecydować... a i z kasą narazie krucho, ale najbarzdiej chgyba pasuje przełożenie 14/40 , a mam 14/38 , po Porannej Pętli czyli ósemce( opisanej w innym wątku), stwierdziłem, że moto za szybkie jest...


To chyba tyle narazie...Pozdr. J-748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-amorek mam seryjny, myślałem o zmianie ale ten orginalny nawet daje rade na torze, jak zacznę się bawić ustawieniami zawiasów to może pomyślimy...


-błotnika nie potrzebuję, po każdym wypadzie moto czyszcze, odsłonięte koło bardzo fajnie wygląda, zwłaszcza że mam założone oponki pirelli diablo supercorsa, czyli sportowe opony z homologacja...no i te teksty laika "zobacz na jakiej łysej oponie jeździ"...bezcenne :D


-"szybkozłączki- ale porządne dzus-y- łatwo dostać się gdziekolwiek " chodzi o te śrubki mocujące owiewki?


-" porządne filtry powietrza/ jeśli nie rajcuje Cie gonienie w piętkę, proponuje gąbki w airbox- ITG czy cóś podobne, odbiera mocy ale filtryje po nasączeniu dobrze, ja mam gąbki w rurach airboxu nasączone i usztywnione+ nasączona komora airboxu- ktróą tworzy zbiornik paliwa "  U mnie nie ma mowy by jeszcze osłabić moto, chciałbym wręcz odwrotnie!


- "szybkozłączki paliwa metalowe- mnie komplet kosztował 75 dolców, ale dobra rzecz..." -do czego to dokładnie służy?


-"Ducati carrier sprocket" - seryjnie jak jest zamontowana zębatka tylnia w 748, nie czasem na czymś podobny? Tak na marginesie, nowa tylnia zębatka (zamiennik w larssonie) kosztuje krocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie- masz pewnie idealne drogi - u nas z tym b. krucho- a i jak się ostro z zakrętu wychodzi to trzepie kierychą tak że seria wysiada...mnie Ohins w W-wie d...pe uratował na prostej drodze jak wpadłem w podłużne przełamania asfaltu+ poprzeczne dziury... na seryjnym już chłopaki by mnie zamiatali...


Dzus-y- to właśnie take gwintówki z drucikiem- wbij hasło dzus w ebay i Ci wyskoczy....


Jak nie chcesz stratu mocy, a w miarę zabezpieczone moto przed kurzem i piachem- kupuj b. drogie BMC- tylko podobnież one najlepiej zabezpieczają i nie odbierają mocy, lub idz, moim torem: usztywnione i nasączone oryginały z rur w airboksie, dodatkowa uszczelka pod zbiornikiem z benzynoodpornej pianki i wymazanie komory airboxu olejem do filtrow- ale delikatne!


Szybkozłaczki pod zbiornikiem- z metalu- przy odpinaniu często przy niedokładnym wyciśnięciu tzw "kliczka" następuje uszkodzenie szybkozłaczki( oryginal z plastiku), i często o-ringa- potem paliwo leje się na tylny wydech i grozi spalaniem jajec...


Carrier Sprocketa- np. Afam, czy Renthal czy Ducati Performance part- to taka nieoryginalna przystawka- droga w zakupie , ale jak chcesz bawić się w ustawienia, oraz w miaro tanio kupować zebatki( w ok. 74 dol sztuka) to potrzebne jest- tylko trza dorrze firme wybrać- odpowiednią do dostępności zamienników zębatek- wbij se np Afam Ducati Carrier sprocket  w ebay i bedziesz widzial o czem mowa...Pozdr. J-748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o dzusy to mam coś takiego, dodatkowo mam belly pan założony. Te dzusy to powinna być podstawa w każdym motocyklu z owiewkami! Dodatkowo mam crash pady założone firmy mokoko czy jakoś tak, bardzo ciekawie rozwiązali system ich montażu (polecam!).


Jeśli chodzi o filtr powietrza, to sam bym nie chciał się z tym bawić.


Afam Ducati Carrier sprocket widziałem na jebaju, o ile się nie myle jest to przystawka do której mogę bardziej dostępne zębatki montować, czy jak?


A co myślisz o power comanderze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla niektórych dobra i potrzebna rzecz, mi to niepotrzebne - i tak mam inny ćip:-)))- na wolnych i 1 biegu jest odcięcie, na pozostałych odcinki brak..., ale dobrzy znajomi mają PC i se chwalą...to chyba dobre jest...co do Duca carrier- to właśnie tak jest- z tym że różne firmy stosują różne patenty i Afam potem nie pasuje do Renthala itp...Pozdr. J- 748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sa gadzety czeskiej firmy TSS, jezdzilem na czyms takim z 19 zebami:


carrierzebatka - 19 sztuk kłów - zestaw 210 Euro - sprzedam za 600zl. Nie zjechane ale zmienilm bo meczylo mnie to ciagle podnoszenie przedniego kola gdy jezdzilem ze Smoczyca. Zebatka wg. fachowcow z Berlina- idealna na Tor Poznan-sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

19 zębów to już trochę różnica, 14 jest w standardzie. Przy zmianie zestawu napędowego wymienia się wszystko. Standardowa kosztuje jakieś 90 zł, tył z 400zł no i jakiś dobry łańcuch też około 400zł. Więc ładna suma się szykuje... Ja narazie się pomęcze z tym co teraz mam, w następnym sezonie czekają mnie wymiany. Może bym się skusił w przyszłym sezonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak jeszcze poza tematem, jak by ktos coś potrzebował z rzeczy eksploatacyjnych (np. aku, świeca, łańcuch, itd) to wbijac się na stronę www.larsson.pl ze wszystkich tam podanych asrtymentów urwe z 20%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedzialem, ze w 748 jest '14' ( u mnie '16') i do tego tak tania tylna zebatka. Do wiekszych superbike ceny oscyluja chyba ok 600-700zl za tyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak mi pokazuje konfigurator, 15 zębów jest za 95zł, tył na 38 jest za 406zł a 42 za 440zł. To są normalne ceny katalogowe za zamienniki ale są one przyzwoitej jakości, prawie codziennie sprzedaje te zębatki i klienci nie narzekają. Przykładowo zębatka tylnia do 999 kosztuje nieco ponad 120zł. Kiedy doda się do tego rabat...cena naprawde nie wychodzi aż tak duża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.