klaus 1 Napisano Styczeń 13, 2010 1. jak w zakrętach to się sprawuje 2. jak ze spalaniem - tak przy 160-200 3. jak w dolnych zakresach obrotów (przy ilu szarpie)- i czy w ogóle ma wysokie Chcę sobie coś takiego nabyć Saluti di Ducatisti KLaus Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robsonick 1 Napisano Styczeń 13, 2010 1. jak w zakrętach to się sprawuje2. jak ze spalaniem - tak przy 160-200 3. jak w dolnych zakresach obrotów (przy ilu szarpie)- i czy w ogóle ma wysokie Chcę sobie coś takiego nabyć Saluti di Ducatisti KLaus Witaj Klaus, Nie jestem jakimś szczególnie doświadczonym motocyklistą przejeździłem swoją ST3 ok 4tys km ale od momentu kiedy poczułem ją miedzy nogami... mrrr :D odpowiadając na pytania: 1. W zakrętach prowadzi się jak tramwaj po szynach idzie pewnie i bardzo stabilnie i nawet jak się za późno zorientowałem że zakręt jest ciasny dała mi szanse przeciągnąć tyłek pod kanapę przy 200/h i choć prawie szorowałem podnóżkami po asfalcie jechała pewnie. 2. Ze spalaniem jest tak, że ja zawsze miałem w samochodzie ciężką nogę a na motorku eka jakoś mi się mocno do dołu skręca więc pali mi zawsze sporo. przeloty mam właśnie 170 - 200, sporo w korkach w mieście i średnio pali mi 7 - 7,5 l/100km. 3. Zakres obrotów obszerny bo właściwie jak puścisz sprzęgło to przesuwasz się na kanapie na miejsce plecaczka ;-) (w korku na półsprzęgle) dół naprawdę ma moc!! i równo ciągnie do 8 tys, gdzieś koło 8,5 - 9tys obr. odcina i dobrze bo nie slychac różnic miedzy 4 a 8 tys obr. brzmi tak samo w końcu to V2 a nie rzędówka ;-) Cholernie wygodny bo to w końcu turystyk i na moje 182 cm nie garbie się jak na skośnych FZ czy SV ;-) szczerze polecam. mnie kręci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
edzio 0 Napisano Styczeń 14, 2010 Ja wprawdzie mam deko inne moto ale wyglądające tak samo jak ST3.Dokładnie ST4S z 2004r co za tym idzie inny silnik i inne zawiasy. W prawdzie moto jest przeznaczone do innych celów ale ja uwielbiam schodzić nim na kolano i stwierdzam że prowadzi się rewelacyjnie. Spalanie mam dość dobrym poziomie bo to co kolega napisał wyżej mnie szokuje. Ale jak to Pablo kiedyś napisał jestem mistrzem w jeździe na kropelce .Mi przy mojej jeździe pali 4,3-4,5l/100km , kiedyś jadąc do Częstochowy we dwóch z kuferkami 140-150km/h spalił mi 5,2l/100km.Ale ja nie kręcę do odciny którą mam przy 10tysiach .Moto ma 117 lub 121koni w Angielskich papierach nie było mocy i stwierdzam że jest to bardziej moto sportowe niż turystyczne. Co do szarpania raczej poniżej 3500obr nie da się przyspieszać ale ze stałą prędkością po równej drodze można zejść i poniżej 3tysi obr.To że są za niskie obroty sygnalizuje lusterkami które zaczynają dziwnie się trząchać. Ogólnie polecam ,mogę określić to moto jako wściekłe i nie pokorne. Mam porównania z Basi Monsterem S4 który ma ponoć 107koni jest pomiędzy ich temperamentem przepaść. Monster mimo swej mocy jest jakiś utemperowany ,ucywilizowany, gładki i łagodny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach