kwiacior 0 Napisano Czerwiec 3, 2010 Witam, w kolejnym poście. Jak już pisałem w powitalni "zachorowałem" na dobre na model 848 odkąd się tylko pojawił na rynku. Nie zjeździłem dużo motocykli, bo raptem tylko sześć, w tym trzy crossówki. Dlaczego akurat wspominam cross i walkę w terenie - ponieważ wiem, co to znaczy serwis i utrzymanie takiego motocykla przy "agresywnej" eksploatacji. Obecnie jestem użytkownikiem VFR FI RC46 - bardzo wdzięczny i bezawaryjny motocykl, jednak nie wybrałem go ze względu na praktycznie zerowe koszty eksploatacji. Powód jest prosty, tak jak w przypadku 848. Nie lubię rzędówek i nie sądzę, żebym zmienił szybko zdanie. Planowałem zamienić się swojego czasu z kolegą z VFR-OC na VTR SP1, jednak szybko mu przeszło. Żeby nie owijać w bawełnę, mocno się zastanawiam nad kupnem 848, Na nowy mnie nie stać, a kredytować nie zamierzam, dlatego też w grę wchodzi model po niegroźnym paciaku. Ostatnio w CRANKU rozmawiałem z Musielakiem i ponoć ma jakiegoś rozbitka z przebiegiem 500-600km, coś takiego... Pytanie : jak wypada serwis przy tym modelu ??? Co ile trzeba robić regulacje zaworów ? Co ile trzeba wymieniać paski rozrządu ? Jak się sprawuje elektronika w tym motocyklu ? Koszty i części ? Oczywiście wszystko na oryginałach, nie toleruje zamienników, chyba że ktoś może śmiało polecić. P.S. podobno co niektórzy wożą swoje dukaty do Reichu na serwis - profesjonalizm, tańsza robocizna... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Czerwiec 3, 2010 Cały serwis masz w kraju olej Szwabików. Motocykl jest niemal bezawaryjny, nie potrzebuje jakiegoś nadzwyczajnego traktowania. A emocje niezastąpione. Jeśli koleś sprzeda Ci tą sztukę, o której mówił Musielak to bierz w ciemno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kwiacior 0 Napisano Czerwiec 3, 2010 Ponoć jest po niegroźnym paciaku... Jeśli byłyby do wymiany tylko i wyłącznie plastiki to czemu nie. Z drugiej zaś strony jeśli ktoś się buja rok czasu z tym "interesem" i nie ma chętnego na "super okazję" to tez trochę podejrzana sprawa. Będę musiał spyknąć się z Musielakiem, któregoś dnia i porozmawiać na spokojnie. Pytanie z innej beczki: Jest możliwość wziąć do testowania 848 z Michałowic ???? Należaloby się najpierw przejechać przed podjęciem decyzji :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Czerwiec 4, 2010 Koleś nie próbuje go sprzedać więc nie można powiedzieć, że się z nim buja bo sprzęt poprostu sobie stoi. Tak jak Ci pisałem nie wiem czy Ci go sprzeda. Tak jak mówił Darek do wymiany kilka plastików nic groźnego. Zdaje się że na torze to położył. Przepędzlował zakręt wjechał w piach i nie utrzymał. Nie był to typowy ślizg. Co do testówki była 848 nawet w zeszłym roku na meetingu w Mszczonowie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Listopad 29, 2010 Witam, Chciałbym odśw temat , może ktoś z was mógłby podać wady i zalety 848.. Będę wdzięczny za informacje udzielone z własnego doświadczenia, aktualnie posiadam Monstera S4 2001r , świetny motocykl (być może będzie do sprzedania), ale po głowie chodzi 848 :) ps.apetyt rośnie w miare jedzenia :P pozdr, Kamyk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Listopad 29, 2010 Z tego co wiem Jaro myśli o sprzedaży swojej 848. Salonowa, biała na termisach, amor skrętu, szyba performance, gripy Rizoma itp. Jeśli jesteś zainteresowany daj znać na priv do Cię z nim skotaktuję. 848 jest godna polecenia jako taka, a ta sztuka to już na pewno :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach