2wheels 0 Napisano Listopad 12, 2010 takie coś kawasaki zx12r już kiedyś miało ( to ma niby stabilizować moto przy max prędkościach) , ale wracając do wątku 46 na ducati , Rossi to naprawdę super kierowca i wpisze się pozytywnie w historię ducati , ale nie myślicie że ducati zrobi się troszkę "marką marketową" przez cały cyrk który towarzyszy Rossiemu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaski_sm 0 Napisano Listopad 12, 2010 Absolutnie nie mam takiego odczucia. Rossi to legenda. Jeśli będzie kojarzony z Ducati, to tylko może fabryce pomóc. To pozytywne skojarzenie, tak jak Agostini i MV Agustą, czy Schumacher i Ferrari Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 14, 2010 takie coś kawasaki zx12r już kiedyś miało ( to ma niby stabilizować moto przy max prędkościach) , ale wracając do wątku 46 na ducati , Rossi to naprawdę super kierowca i wpisze się pozytywnie w historię ducati , ale nie myślicie że ducati zrobi się troszkę "marką marketową" przez cały cyrk który towarzyszy Rossiemu ? Mówić by mówic. Boczne lotki mają pomóc przy docisku przedniego koła....... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 18, 2010 Za cicho tu więc pogderam troche ;) . Otóż Valentino po testach w poniedziałek przebył operacje uszkodzonego ramienia (uszkodzona kość oraz naciągnięty mięsień ) .Wszystko poszło jak należy i teraz pacjent poddał się rehabilitacji która ma potrwać 3 miesiące , tak więc powinien być "jak nowy " na zapowiedziane na luty czterodniowe testy w Malezji :D . Jeszcze trzy grosze o samych testach . Nicky Hayden był bardzo zadowolony ze specyfikacji na 2011 i uzyskał dwukrotnie najlepszy czas na Desmosedici . Vale , jako ze do końca roku nadal ma ważny kontrakt z Jamaha , nie mógł się oficjalnie wypowiadać ale głos zabrał "tatuś" ;) Desmosedici , Fillipo Preziosi. Pozwolę sobie zacytować : „To był ekscytujący dzień! Najważniejszą rzeczą, która przykuła moją uwagę było to, iż Valentino był zadowolony z motocykla, a także jak wszystko analizował. Jazdy rozpoczął na GP11 z silnikiem „big bang” i standardowymi ustawieniami, które krok po kroku zmienialiśmy, by dopasować je do jego stylu. Jego pierwszy komentarz po podniesieniu szybki w kasku był pozytywny, a dodatkowo przekazał nam wiele danych technicznych. Oczywiście wiemy, że przed nami wiele pracy by dopasować motocykl do Rossiego, ale to niezwykle interesujące i fajne pracować w tym kierunku. Pracowaliśmy nad geometrią i ustawieniami, a na koniec dnia Vale wyjechał na „screamerze”. Musimy jednak spędzić na tych silnikach nich więcej czasu, bowiem znacznie się różnią," Specyfikacja Screammer jest cholernie agresywny i lepszy na prostych natomiast BigBang moc oddaje regularnie i jest mocniejszy w zakrętach i wszystko wskazuje że raczej obaj zawodnicy skupią sie na drugiej jednostce :roll: (tenks Nelka ;) ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 18, 2010 Przeczytałem cos bardzo ciekawego o testach Rossiego, słuchajcie "Kazdy umie jezdzic szybko, lecz mistrza poznaje sie po tym, ze wie kiedy pojechac wolno" Głębokie :roll: .....i "mały" Mark też to zajażył ;)(125 Champion :D ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 19, 2010 Ja bym poszedł na całośc i wybrał screammer`a......niech się dzieje co chce! :twisted: :twisted: :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Listopad 19, 2010 Szczególnie na wyjściach z zakrętów :D . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 22, 2010 Australijczyk nadal opisywał swoje wrażenia co do GP11: „Ducati reaguje zupełnie inaczej na zmiany niż Yamaha, lubi być traktowane ze spokojem, więc to czas także dla nas, by wszystko zrozumieć. Po latach spędzonych na japońskich motocyklach, w tym po siedmiu sezonach na Yamasze, dla Valentino przesiadka na Ducati była czymś w rodzaju… szoku kulturowego,” ....widzicie jacy My jestesmy doskonali jezdzcy :twisted: :twisted: :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 4, 2011 Oficjalnie wiadomo już, że FIAT rozstaje się z jamahą i przechodzi do DUCATI :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 4, 2011 Ale jaja, to już wszystko wiadomo... Mnie nurtują jednak ciągle pytania, chociaż nie w tym miejscu może? Co z Hagą?, i czy jeszcze ktoś sensny będzie jeździć na Ducati w MotoGP? Pozdr. J-999 Już wiem, Haga idzie do Pata Aprilia Rajsing Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Styczeń 5, 2011 Oficjalnie wiadomo już, że FIAT rozstaje się z jamahą i przechodzi do DUCATI :) :o :shock: o kurde ! :shock: ...a Lorenzo zamienia sie kombinezonem z Haydenem ;) no nie dosłownie , Lorenzo wpasowuje się Alpiestars a Nicky w Dainese Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 5, 2011 Nie chciala yamaha Rossiego wiec musieli sie liczyc z utrata głównego sponsora teraz mamy Włocha na wloskim moto sponsorowanego przez wloska firme :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 5, 2011 Chyba wstawią do jakiejśiś Fiat 500 silnik Desmoseidici może Screamera...hihihihihii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Styczeń 5, 2011 Chyba wstawią do jakiejśiś Fiat 500 silnik Desmoseidici może Screamera...hihihihihii HE !! To się dopiero będzie psuć :lol: Już niedługo Wrooom 2011 - prezentacja zespołu !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Styczeń 5, 2011 graficy znowu mają sie w co bawić :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 6, 2011 Szef projektu Filippo Preziosi stwierdził, że Ducati nie będzie budować nowego motocykla dla Vale na wzór jamahy.Nie jest to konieczne, gdyż baza motocykla jest w porządku, tylko potrzebuje paru zmian. Dostali od Rossiego i jego mechaników listę zmian , które należy zrobić. Z listy wybrali najważniejsze rzeczy , które muszą zmienić i po których spodziewają się największej poprawy.Pracują bez przerwy od ostatnich testów nawet w czasie Świąt. Uspokajające dla Preziosi jest stwierdzenie Rossiego po testach, że projekt nie musi być radykalnie zmieniony, ale i tak są na to gotowi, jeśli będzie to konieczne , to zrobią to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Styczeń 7, 2011 Qrcze zastanawiam sie czy to nie jest sfingowana informacja , szukam i cos nie moge znależć potwierdzenia o podpisaniu umowy Ducati z Fiatem poza zachodnimi pismami typu pudelek czy fakt ;) Może tak jak z Rossim i Ducati plota obróci sie z czasem w fakt bo rzeczywiście byłoby to idealne połączenie włoskich symboli :D , kto wie .... zerknijcie na fotki poniżej , toż to Stoner z wklejoną głową Vale i pokolorowanymi rękawicami :lol: :lol: :lol: ( Vale w Alpinestars :shock: ) .........i kto powiedział że Vale nie ma dziewczyny ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 7, 2011 Fiat und Yamaha trennen sich offiziell: Dank für tolle Triumphe und Erfolge Bild vergrößernDie Zusammenarbeit von Fiat und Yamaha war per 31. 12. 2010 offiziell zu Ende. Die Zusammenarbeit zwischen dem Yamaha MotoGP-Werksteam und dem italienischen Automobilhersteller Fiat ist per 31. 12. 2010 offiziell beendet gewesen. Es war der Deal der Saison 2010. Valentino Rossi verlässt nach sieben Saisons den japanischen Motorradhersteller Yamaha und wechselt für das gerade angebrochene Jahr 2011 zu den italienischen Konkurrenten von Ducati. Mit ihm geht auch Hauptsponsor Fiat zu den Roten. Seit dem 31. 12. 2010 ist die Zusammenarbeit der Werkstruppe mit den drei Stimmgabeln und Fiat offiziell beendet worden. Auf der offiziellen Teamwebseite erschien dazu eine Danksagung an die Fans für viele Triumphe und Emotionen. Während sich Fiat bei Ducati weiter im MotoGP engagieren wird, ist Yamaha immer noch auf der Suche nach einem geeigneten Ersatz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 7, 2011 a w skrócie i po Polsku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 7, 2011 W skrócie i po polsku Fiat przechodzi do Ducati Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 7, 2011 W skrócie i po polsku zmiana kombinezonów. Ob es ein finanziell ambitionierter Wechsel oder aber einer aus Sicherheitsgründen ist, das wird wohl nie ganz klar werden. Fakt aber ist, dass Nicky Hayden wohl die Absicht hat für 2011 von seinem langjährigen Lederkombi- und Ausstatterpartner Alpinestars zu Dainese zu wechseln. Der Weltmeister von 2006 vertraute bislang immer auf die Ausrüstung der Firma mit dem a und dem Stern im Logo. Doch mit Valentino Rossi an seiner Seite, welcher seit eh und je auf Dainese und AGV vertraut, wird Hayden wechseln. Damit ist in diesem Winter vor allem im Lederkombi-Sektor ein Transfermarkt entbrannt. Weltmeister Jorge Lorenzo ließ bereits mehrfach durchblicken, dass er die Absicht hat sich von Dainese abzuwenden und zu Alpinestars zu wechseln, da er sich bei Ersteren gegenüber Rossi benachteiligt fühlt. Fakt ist, dass sowohl Alpinestars als auch Dainese die absoluten Premium-Modelle auf dem Motorrad-Schutzbekleidungsmarkt liefern. Welche davon nun besser sind, das wird jeder Fahrer mit sich und seinem Gewissen ausmachen müssen. Fakt ist, dass Alpinestars nicht schlecht sein kann, denn einer, der mit am häufigsten aus der MotoGP-Klasse stürzt - Casey Stoner - vertraut auf diese Marke und war lange nicht verletzt. Dainese hat den Airbag. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 7, 2011 w skrócie i po polsku: dzięki :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Styczeń 7, 2011 dzienks :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 7, 2011 Do usług :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Styczeń 9, 2011 Jutro tj.10.01 we włoskim kurorcie narciarskim Madonna di Campiglio zaczyna sie imprezka WROOM 2011 podczas której zostaną zaprezentowani zawodnicy Ferrari oraz Ducati - i tu kilka razy dodano Malboro - :?: :idea: :?: a nie Fiat :?: :idea: :?: http://www.motoblog.it/post/27695/valen ... he-luccica http://www.ducaticorsefriends.com/?tag=wroom-2011 . Podczas imprezki zawodnicy pojeżdżą troche na nartach , zaprezentuja się nam w nowych barwach , pościgaja się gokartami po zamarzniętym jeziorze Poniedziałek,10 stycznia 17.30 - Canalone Miramonti otwarci imprezy Wrooom 2011 Wtorek, 11 stycznia 17.30 - Canalone Miramonti Ducati Marlboro zawodnicy Nicky Hayden i Valentino Rossi spotkają sie z publicznie 22.30 - Belvedere na lodzie Torchlight z przybyciem Ducati i Ferrari. Recepcja z grzanym winem Czwartek, 13 stycznia 17.30 - Canalone Miramonti Scuderia Ferrari Marlboro Felipe Massa i Fernando Alonso spotkaja sie publicznie 22.30 - Spinale Gondola Torchlight z przybyciem Ducati i Ferrari. Recepcja z grzanym winem Piątek, 14 stycznia 16.45 - Staw-jezioro Wystawa Challenge. Wyścig na zamarznięte jezioro z Ferrari i jeźdźców Ducati tłumaczenie z włoskiego ;) Jak kto nie ma co robic - aparat do reki i w samolot ;) :D czekamy na relacje ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach