Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
DzikiBobr

Superquadrata

Polecane posty

Muszą po prostu zmienić stylistę...made in j.... zapachniało mi już przy 1098, ale jeszcze jakoś przełknąłem... i się opatrzyłem....

Pozdr. J-999

Tu, żeś przesadził :o :o :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No naprawdę piece of shit! Ale takie projekty zwykle dużo różnią się od tego co wyjedzie naprawdę z fabryki. I mam taka nadzieję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dorzucam znaleziony schemacik i fotka karbobowego airboxa połączonego z główką stanowiące część ramy pomocniczej, stosowany juz w desmosedici GP

post-392-1366036620,2577_thumb.jpg

post-392-1366036622,7708_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukałem nowości na temat Superquadraty i natknąłem się na taki...artykuł http://www.autoflesz.pl/artykuly/6353,D ... siego.html .Ktoś tu niezle pomieszał , poczytajcie bo jest fajny ;) . Swoją droga Rózowe Landrynki z "jamniczka" ;) też cos niebawem napiszą o nowym projekcie Ducati :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1-" Superquadrata - nowa broń Rossiego" - :lol: :lol: bez komentarza

2- "który powraca do włoskiego zespołu. Dostał na to zgodę od płatników Yamahy" - :D - moze i wraca , dawno temu jezdził na Aprilii :roll: :?

3- "Chodzi tu o stosunek średnicy do skoku tłoka (ma wynosić 112 mm). " - stosunek średnicy do skoku tłoka ( razy ilość cylindrów ) daje pojemność :roll:

4-

"Czy Ducati w 2012 roku powróci do wyścigów z Superquadratą, by skutecznie konkurować z innymi producentami (z Honda i Yamahą)" - ktoś tu ewidentnie myli WSBK z Moto GP

 

Znalazł ktoś coś jeszcze ?? I takie pierdy pisze pismo uznające się za motoryzacyjne :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecejw tym samym czasie kiedy to Nicky i Valentino testowali motocykle GP12 na torze Misano również (podobno) odbyły sie testy tajemniczej "superquadraty" ,wszystko jest trzymana w wielkiej tajemnicy ale pewnemu reporterowi z magazynu Moto Sprint udało sie upolować nowe dziecko Ducati w pełnym zamaskowaniu :? .

Premiera nowego Superbika zapowiedziana jest na targi EICMA 2011 która odbedzie się w Mediolanie 8-13 listopada .

post-392-1366036902,3552_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łoł !!! TO ładne jest !!! Kto przetłumaczy całość ??

 

W sumie zrobiły się 2 wątki o tym samym moto. Może połączyć by dało rade ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie mokre.

Listopad już niedługo, będzie w całej okazałości i wtedy będziemy się ślinić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg, wcześniejszych projektów, mokre, ale na 1 zdjęciu było wyraźnie widać suche, a teraz, to już nie wiadomo..., ale stawiam na mokre...

Pozdr. J-999

 

Martwi mnie inna rzecz, otóż już niedługo tak sobie myślę, nadejdzie kres możliwości L-2, z typowo techniczno-fizycznych ograniczeń, ja doskonale rozumiem dlaczego zrobili silnik nadkwadratowy, ale taka konstrukcja też podlega ograniczeniom, a co z "kiwaniem" się tłoków na boki, albo jak rozwiązać problem prawidłowego procesu spalania- 4 świece na cylinder ( już stosowano 2 świece/cylinder tak w użytkowych jak i wyścigowych) ??

A może droga będzie taka: sprężanie powietrza i wtrysk dodatkowej porcji mieszaniny, ale czy aby nie za bardzo buuuummm :mrgreen: no i nie podlega to pod turbo???

Mam nadzieję, że ktoś pójdzie po rozum do głowy i w ramach oszczędzania środowiska/paliw kopalnych powrócą do wcześniejszych L-2 1000 a R-4 750, lub L2 850, a R-4- 600, chyba byłoby to dość sensowne rozwiązanie...no chyba że synteza jądrowa???

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Ducati ujawniło kolejną nowinkę związaną z nowym sportowym motocyklem.

Tym razem boloński producent jednośladów pochwalił się napędem rozrządu. W swoich motocyklach Ducati zwykle stosowało tradycyjny pasek, jednak tym razem skupiono się na kołach zębatych. Takie rozwiązanie stosuje już Aprilia oraz producenci w MotoGP w tym właśnie Ducati Corse, więc pomysł został zaczerpnięty z najwyższej półki. Inny napęd rozrządu ma zadanie zwiększyć moc motocykla o około pięć koni mechanicznych.

 

Ducati zapowiedziało, że ich nowy model 1199 potrafi osiągać moc w okolicach 200 KM, nie tracąc przy tym na masie. Wręcz przeciwnie, 1199 ma być aż o 9 kilogramów lżejszy od obecnego modelu 1198. Jak już wielokrotnie wspominano, nowy motocykl sportowy nie posiada tradycyjnej dla Ducati ramy kratownicowej, natomiast elementem nośnym będzie silnik „nadkwadratowy”.

 

link do artykułu

 

Czyżby w 11tce nie było pasków??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.