Franz 0 Napisano Grudzień 2, 2010 Muszą po prostu zmienić stylistę...made in j.... zapachniało mi już przy 1098, ale jeszcze jakoś przełknąłem... i się opatrzyłem....Pozdr. J-999 Tu, żeś przesadził :o :o :o Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Grudzień 2, 2010 No naprawdę piece of shit! Ale takie projekty zwykle dużo różnią się od tego co wyjedzie naprawdę z fabryki. I mam taka nadzieję! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Grudzień 9, 2010 dorzucam znaleziony schemacik i fotka karbobowego airboxa połączonego z główką stanowiące część ramy pomocniczej, stosowany juz w desmosedici GP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Grudzień 29, 2010 Szukałem nowości na temat Superquadraty i natknąłem się na taki...artykuł http://www.autoflesz.pl/artykuly/6353,D ... siego.html .Ktoś tu niezle pomieszał , poczytajcie bo jest fajny ;) . Swoją droga Rózowe Landrynki z "jamniczka" ;) też cos niebawem napiszą o nowym projekcie Ducati :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Grudzień 29, 2010 1-" Superquadrata - nowa broń Rossiego" - :lol: :lol: bez komentarza 2- "który powraca do włoskiego zespołu. Dostał na to zgodę od płatników Yamahy" - :D - moze i wraca , dawno temu jezdził na Aprilii :roll: :? 3- "Chodzi tu o stosunek średnicy do skoku tłoka (ma wynosić 112 mm). " - stosunek średnicy do skoku tłoka ( razy ilość cylindrów ) daje pojemność :roll: 4- "Czy Ducati w 2012 roku powróci do wyścigów z Superquadratą, by skutecznie konkurować z innymi producentami (z Honda i Yamahą)" - ktoś tu ewidentnie myli WSBK z Moto GP Znalazł ktoś coś jeszcze ?? I takie pierdy pisze pismo uznające się za motoryzacyjne :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 16, 2011 Być może będzie wyglądać tak... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 16, 2011 czyli juz nie L tylko V90 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Styczeń 16, 2011 Juz gram w totka. V4 w Duce. OOOOOOoooooOOOOoooooaaaaaaa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Czerwiec 10, 2011 Mniej wiecejw tym samym czasie kiedy to Nicky i Valentino testowali motocykle GP12 na torze Misano również (podobno) odbyły sie testy tajemniczej "superquadraty" ,wszystko jest trzymana w wielkiej tajemnicy ale pewnemu reporterowi z magazynu Moto Sprint udało sie upolować nowe dziecko Ducati w pełnym zamaskowaniu :? . Premiera nowego Superbika zapowiedziana jest na targi EICMA 2011 która odbedzie się w Mediolanie 8-13 listopada . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Czerwiec 30, 2011 kolejne wcielenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Czerwiec 30, 2011 Dla mnie wypas......... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Lipiec 1, 2011 ....ale to będzie V2 a nie V4???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Lipiec 1, 2011 oczywiście że v2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Lipiec 1, 2011 Łoł !!! TO ładne jest !!! Kto przetłumaczy całość ?? W sumie zrobiły się 2 wątki o tym samym moto. Może połączyć by dało rade ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Wrzesień 1, 2011 Paparazzi nie spia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 2, 2011 Czy on ma mokre sprzeglo? Czy to tylko taki śmieszny dekiel? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marshal 0 Napisano Wrzesień 3, 2011 Według mnie mokre. Listopad już niedługo, będzie w całej okazałości i wtedy będziemy się ślinić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 3, 2011 Wg, wcześniejszych projektów, mokre, ale na 1 zdjęciu było wyraźnie widać suche, a teraz, to już nie wiadomo..., ale stawiam na mokre... Pozdr. J-999 Martwi mnie inna rzecz, otóż już niedługo tak sobie myślę, nadejdzie kres możliwości L-2, z typowo techniczno-fizycznych ograniczeń, ja doskonale rozumiem dlaczego zrobili silnik nadkwadratowy, ale taka konstrukcja też podlega ograniczeniom, a co z "kiwaniem" się tłoków na boki, albo jak rozwiązać problem prawidłowego procesu spalania- 4 świece na cylinder ( już stosowano 2 świece/cylinder tak w użytkowych jak i wyścigowych) ?? A może droga będzie taka: sprężanie powietrza i wtrysk dodatkowej porcji mieszaniny, ale czy aby nie za bardzo buuuummm :mrgreen: no i nie podlega to pod turbo??? Mam nadzieję, że ktoś pójdzie po rozum do głowy i w ramach oszczędzania środowiska/paliw kopalnych powrócą do wcześniejszych L-2 1000 a R-4 750, lub L2 850, a R-4- 600, chyba byłoby to dość sensowne rozwiązanie...no chyba że synteza jądrowa??? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Wrzesień 16, 2011 "Ducati ujawniło kolejną nowinkę związaną z nowym sportowym motocyklem. Tym razem boloński producent jednośladów pochwalił się napędem rozrządu. W swoich motocyklach Ducati zwykle stosowało tradycyjny pasek, jednak tym razem skupiono się na kołach zębatych. Takie rozwiązanie stosuje już Aprilia oraz producenci w MotoGP w tym właśnie Ducati Corse, więc pomysł został zaczerpnięty z najwyższej półki. Inny napęd rozrządu ma zadanie zwiększyć moc motocykla o około pięć koni mechanicznych. Ducati zapowiedziało, że ich nowy model 1199 potrafi osiągać moc w okolicach 200 KM, nie tracąc przy tym na masie. Wręcz przeciwnie, 1199 ma być aż o 9 kilogramów lżejszy od obecnego modelu 1198. Jak już wielokrotnie wspominano, nowy motocykl sportowy nie posiada tradycyjnej dla Ducati ramy kratownicowej, natomiast elementem nośnym będzie silnik „nadkwadratowy”. link do artykułu Czyżby w 11tce nie było pasków?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach