Żółw 0 Napisano Czerwiec 16, 2011 Jak w temacie, jak najlepiej dbać o kabelki w naszych sprzętach co by służyły jak najdłużej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Czerwiec 20, 2011 Niestety znam tylko jedną markę w której instalacja jest odpowiednio zabezpieczona. Może być potrzebny tzw. kontakt spray oraz odpowiedni smar w kostki, nie na złącza elektryczne - a na 100% nie miedziany i nie grafitowy (ten smar nie może przewodzić prądu). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kinio 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 oogólnie to jest lipa, bo ten typ tak ma - wiem po swoim, czasem zawiesi mi się rozrusznik - prawdopodobnie przekaźnik, albo muszę jeszcze raz przekręcić stacyjkę na OFF i ON, by odpalił. ...szprejem psikałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Lipiec 1, 2011 oogólnie to jest lipa, bo ten typ tak ma - wiem po swoim, czasem zawiesi mi się rozrusznik - prawdopodobnie przekaźnik, albo muszę jeszcze raz przekręcić stacyjkę na OFF i ON, by odpalił. ...szprejem psikałem. Ja z kolei miałem problem ze stycznikiem, też wyglądało to na zawieszanie się rozrusznika jak u Ciebie, wymieniłem stary stycznik , na stycznik z japońskiej r1 i po problemie. Mała rada, która może komuś się przydać z mojej strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kinio 0 Napisano Lipiec 6, 2011 Witojcie po raz kolejny - pisałem wcześniej o zacinającej się statyjce ...kolega @Żółw wymienił stycznik i działa,natomiast do mojego problemu ze stacyjką dołączyły kierunkowskazy które od tak przestały działać - sprawdzałem bezpieczniki, są OK, czy ktoś z was ma może pomysł co uległo awarii ? btw. gdzie się mieści ów STYCZNIK ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 6, 2011 Który monster ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kinio 0 Napisano Lipiec 7, 2011 620 i.e. '02 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 8, 2011 W 620 przerywacz kierunkowskazów niestety znajduje się w liczniku i stanowi nie wymienny element całości. Ewentualnie jest to do zastąpienia - chłopaki z motomaniax robili przeróbkę na klasyczny przerywacz w M620. Jeśli chodzi o stacyjkę to obstawiam że też jest to do naprawy, stycznik albo oryginał albo można coś dobrać - na początku jednak polecał bym porządna diagnostykę co jest przyczyną awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 8, 2011 co do kierunków to wiem ze mateuss naprawiał zegary i duzej filozofii nie było, przynajmniej u niego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Lipiec 8, 2011 co do kierunków to wiem ze mateuss naprawiał zegary i duzej filozofii nie było, przynajmniej u niego Ja naprawiałem prędkościomierz, była przerwa na ścieżce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 8, 2011 my bad Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Lipiec 8, 2011 my bad To nie znaczy, że tego nie da się naprawić.... Bo nie ma takiej rzeczy, której nie da się naprawić (aktualnie na tej liście jest tylko mój monster) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Lipiec 10, 2011 Przypomniało mi się teraz, po zakończeniu jakichkolwiek prac przy kabelkach sprawdzajcie dokładnie wszystkie połączenia itp żeby nie było tak śmiesznych sytuacji jak ta: Wymieniałem sobie kierunki, wszystko zrobione złożone do kupy.. Po paru min jazdy po mieście spostrzegam brak kierunków, co jest? sprawdzam wszystko i jest ok? Wywala bezpiecznik, hmmmm przecież wszystko ok ,więc dlaczego? Co się okazało zapomniałem założyć koszulki na styki, no i naturalnie zwarcie się robiło :lol: Wniosek, sprawdzić wszystko 4 razy i nie śpieszyć się. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach