wilku 0 Napisano Czerwiec 26, 2011 Witam małe pytanie, cieknie mi z tego cholerstwa grrrrr czy jest to jedna całość czy sa uszczelki które można wymienić ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dominik Szymański 0 Napisano Czerwiec 26, 2011 Nie ma reparaturek, nie ma podzespołów, trzeba kupić cały element. Mam tego trochę na sklepie, w razie zainteresowania pisz na maila do nas. pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilku 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 Dzięki za odpowiedz, zgłoszę się pewnie lada moment bo to zaczyna ładnie płynąć :D grrr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fakir 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 pewnie cieknie na gumowej uszczelce ;) jeśli chciałbyś zaoszczędzić monety, to rozejrzyj się za samym oringiem - są firmy które zajmują się dorabianiem takich uszczelnień. ostatnio przerabiałem ten temat, szukałem uszczelnień do zacisków hamulcowych. jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć to PW na pewno wyjdzie taniej niż kupno całego wysprzęglika :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dominik Szymański 0 Napisano Czerwiec 28, 2011 To nie ma nic wspólnego z oringiem. Tam jest manszeta, nie oring, a jeśli leci przez manszetę, to oznacza to, iż przetarta jest powierzchnia cylinderka i nic nie da wymiana tejże manszety, której nota bene i tak nie idzie dostać na ten wymiar i pozostawałoby przerabianie z innego rozmiaru, czego podjąć może się już naprawdę zdesperowany osobnik. pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fakir 0 Napisano Czerwiec 28, 2011 To nie ma nic wspólnego z oringiem. Tam jest manszeta, nie oring, a jeśli leci przez manszetę, to oznacza to, iż przetarta jest powierzchnia cylinderka i nic nie da wymiana tejże manszety, której nota bene i tak nie idzie dostać na ten wymiar i pozostawałoby przerabianie z innego rozmiaru, czego podjąć może się już naprawdę zdesperowany osobnik. pzdr W taki razie zwracam honor Dominiku ;) u mnie w wysprzęgliku sprzęgła był zwykły oring i przekroju kwadratowym (tzw. quadring) taki właśnie zakupiłem, kiedy miałem problemy z wyciekiem - koszta to groszowe sprawy. działa jak powinno i co najważniejsze nie cieknie, ale przecież ja nie mam Ducati :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dominik Szymański 0 Napisano Czerwiec 28, 2011 No tak, bo w tych dukatowych wysprzęglikach to niemal zawsze winą cieknięcia nie są uszczelki, tylko wytarte wnętrze. Dlatego wymiana czegokolwiek innego, niż całości z definicji nie ma sensu... Niemniej autor tematu pownien, przy wymianie, zainteresować się przyczyną wycieku. To nigdy nie dzieje się samoistnie, a przyczyn jest kilka, od zacierania się wnętrza od brudu wyrzucanego spod zębatki (starsze wysprzęgliki bez przetłoczenia osłaniającego), po zacierające się łożysko wodzika po drugiej stronie silnika (nie wszystkie Ducati). Dodam też, że oferowany obecnie model wysprzęglika (z osłoną, stary jest niedostępny od bodajże 2002 roku) wymaga także zastosowania nowego wodzika (inna długość wodzika w skutek innych wymiarów wysprzęglika) lub zastosowania patentu typu handmade. I od razu powiem, że nie każdy patent typu handmade daje radę (inaczej mówiąc - można popsuć nowy wysprzęglik). pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilku 0 Napisano Czerwiec 29, 2011 Czyli tak czy siak najlepiej będzie podjechać do Was i niech rzuci na to okiem specjalista :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 29, 2011 Jak ze wszystkim i w każdej dziedzinie. Lepiej niech specjaliści zajmują się pewnymi rzeczami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach