br3b 0 Napisano Lipiec 8, 2011 Przy założeniu, że zakup będzie kontrolowany, tj. w asyście osoby ogarniętej w temacie Ducatów (stan techniczny vs przebieg = adekwatny), Przy założeniu, że nabywca nie zna się na mechanice pojazdowej (nie poradzi sobie nawet z banałami), Który rocznik stanowić powinien granicę - jak stary ew. może być Monster, żebym nie zjadł zębów i nie osiwiał, drapiąc się po głowie, gdy coś zacznie się sypać? Dostępność części zamiennych vs rocznik, itp. Rocznik, przebieg - gdzie jest granica sensowności zakupu "starego" motocykla marki Ducati? Uogólniając: lepsza igła-stan '99 czy np. 620-tka na wtrysku w "dobrej" cenie, ale świeższa? Budżet: 13k PLN - w co powinienem celować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 8, 2011 za trzynascie to mozna juz kupic ładną 620 chyba Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Lipiec 8, 2011 Stan motocykla zawsze odzwierciedla to jak właściciel o niego dba - co jest nadzwyczaj ważne szczególnie przy Ducati. Jeżeli zakupisz moto, które było pod właściwą opieką, było regularnie serwisowane to możesz mieć gwarancję, że z takiego motocykla będziesz czerpał samą przyjemność. Wielokrotnie miałem okazje widzieć motocykle kilkunastoletnie, o które właściciele tak dbali, że biły wyglądem i stanem technicznym niejedną kilkuletnią maszynę. Ale, że wygląd to nie wszystko w przypadku Ducati to ważny jest jeszcze bieżący serwis techniczny, paski, zawory etc. Nie wiem w jaki segment celujesz - jeżeli w monstery to jak już nadmienił lkrencik zakładany budżet wystarczy aby kupić dobrą 620 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Lipiec 8, 2011 Niestety Kolego tutaj reguły brak. Sprzęty są tak różne , że ich wiek najczęściej ma najmniejsze znaczenie. Tak jak prosiłem , poczytaj w historycznych wątkach. Znajdziesz mnóstwo cennych wskazówek. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach