Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
martini

Jedno z tych pytań...

Polecane posty

Jedno z tych pytań kiedy czytającemu je, robi się słabo... 8-)

A więc moi drodzy MultiKoledzy, dojrzewam do zamiany sprzętu, być może właśnie na Multistradę (Cyklopa) 1100, (ewentualnie 1000)...

Sprzęt raczej z importu, gdyż na naszym runku nie ma nic co by mnie zainteresowało, rocznikiem, ceną, jak i modelem... Coś będę szukał w kraju, ale raczej by zapoznać się z prowadzeniem tego sprzętu, jeździłem na nowej i jest bajka nie do opisania, zastanawiam się jak na poprzednim modelu, jak to wygląda na krótkie dystanse, w mieście, trasa.

 

Wiec moje pytanie brzmi...

 

Jak się śmiga Multistradą, jak to wygląda na krótkie dystanse, w mieście, trasa.

Monsterek jest bardzo ok, Quanti, przesiadłeś się na multi, i jak?

RuBBeN masz multikę 1000ds jak z mocą tego moto, wydaje mi się że super powinno być...

Gomez jak ta 1100. czymś się wiecej rózni? czuć wiekszą moc tego silnika?

Oczywiście Sz.P. Krasnal, Przemku Ty przesiadłeś się wprost z Twojego/mojego monstera na Multistrdę 1000DS, po sezonie spędzonym na multi, powiedz mi jak wrażenia, czy to była dobra zmiana? jesteś zadowolony?

 

 

Chopy pisać mi tu ładnie jak to multi się spisuje na codzień, plis. muszę się grubo zastanowić czy to dobry pomysł, czy tylko chwilowa zachcianka, czy jak, musze rozważyć za i przeciw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multi fajny sprzęt( jak każdy Ducat), ale dla mnie(173cm) za wysoki, tzn. jeśli jechałbym z pasażerem+ bagaże toto przeszkadza conieco dość wysoko położony środek ciężkości, nie ma sprawy jak się jedzie , ale podczas powolnego tuptania "pod światłami" można się spocić...

Przetestowane szutry, bruk, wyjazd w podmokłe łąki nad Biebrzą prawie zawsze kończyły się wypychaniem na właściwe podłoże, no cóż gdyby były dostępne bardziej terenowe opony i z tym terenem Multi by sobie poradziła...

Bardzo wygodny, zawiecha w pełni regulowana, hamulce odpowiednie, ciąg oczywiście też... Multi 1100 ma mokre sprzęgło ( cichsze zatem), nieco więcej Nm i trochę KM...

Duży zbiornik predestynuje do dłuższych wypadów, jednak wskaźnik paliwa jest tzw. umowny, warto brać Multi tzw "ubraną" zaoszczędzi się potem w dokładkach...

Tu masz pewny sprzęt klubowy:

 

http://allegro.pl/ducati-multistrada-10 ... 48939.html

 

 

Geni sprzedaje z przyczyn od siebie niezależnych...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano panie, co tu gadać.

Zalety w skrócie:

- wygoda, dynamika, prowadzenie, hamulce, aerodynamika (nie wiem, jak z oryginałem, ale z MRA varioscreen jest rewelacyjnie), łatwiutka regulacja tylnego zawieszenia - pokrętłem.

Wady:

- agresywna reakcja na gaz (to wada dla niektórych, mi się podoba), sprzęgiełko nie dla miękkoręcznych, wysokość (dla krótkonogich z uszkodzonym kręgosłupem, bo łatwo się nadwyrężyć przy dosyć wysokim motocyklu - czyli dla mnie :? ), wskaźnik paliwa w każdej 1000/1100 łże jak pies - gada, że paliwa brak, a tam 10 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie agresywny :twisted: i like it.

jak z manewrowaniem w mieście?? troszkę większa niż monster, wyżej się siedzi co za tym idzie wysoko środek ciężkości, zapewne ciężej niż na monsterku, nową 1200s jest OK bym powiedział, czy w korkach jedzie się tak swobodnie jak monsterkiem??

 

ja będę coś szukał przez jaśnień, zimę, na przyszły sezon, rocznik od 2007 do 2009 się okaże na co będzie mnie stać no i 1100 najchętniej, mokre sprzęgło mi odpowiada... suche mnie aż tak nie rajcuje... kolorek mi się marzy od 1biel, 2czerń 3czerwień, 4srebro... rzecz jasna co do kolorów, wszystko się może zmienić, a raczej dostosować do rynku wtórnego... Zależy mi też na kufrach...

 

A ile z ciekawości w trasie na zbiorniczku?? a ile w mieście?? Moja 800cc w mieście 190-210max, trasa 240- 270max ekonomy.

litrówka, cięższa, mocniejsza, większa jak wypada?

jeszcze jakaś jazda testowa, mam nadzieje że mi się spodoba...

jak nie to monstera 1100 cza będzie posmakować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Multi fajny sprzęt( jak każdy Ducat), ale dla mnie(173cm) za wysoki, tzn. jeśli jechałbym z pasażerem+ bagaże toto przeszkadza conieco dość wysoko położony środek ciężkości, nie ma sprawy jak się jedzie , ale podczas powolnego tuptania "pod światłami" można się spocić...

Przetestowane szutry, bruk, wyjazd w podmokłe łąki nad Biebrzą prawie zawsze kończyły się wypychaniem na właściwe podłoże, no cóż gdyby były dostępne bardziej terenowe opony i z tym terenem Multi by sobie poradziła...

Bardzo wygodny, zawiecha w pełni regulowana, hamulce odpowiednie, ciąg oczywiście też... Multi 1100 ma mokre sprzęgło ( cichsze zatem), nieco więcej Nm i trochę KM...

Duży zbiornik predestynuje do dłuższych wypadów, jednak wskaźnik paliwa jest tzw. umowny, warto brać Multi tzw "ubraną" zaoszczędzi się potem w dokładkach...

Tu masz pewny sprzęt klubowy:

 

http://allegro.pl/ducati-multistrada-10 ... 48939.html

 

 

Geni sprzedaje z przyczyn od siebie niezależnych...

 

Pozdr. J-999

 

Geni'ego moto 1klasa. ale jeszcze za wczas, nie w 100% sie zdecydowałem i poszukam coś młodszego...

 

Co do wzrostu, to mam nie wiele więcej bo 177cm, na Multi1200s udało mi się wsiąść za 2 razem :D to w komplecie modeki, ale się zdziwiłem jak nie dałem rady "okroczyć" :lol:

Myślę że szutry i drogi polne multi super daje rade, ale mokre trawy i podmokłe tereny to na szosowych oponkach pomyłka...

Podoba mi sie zawieszenie w regulacji z gałeczki... po prostu jest malina.

A mi się to podoba właśnie ta na foto

multistrada 1100s.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko 1100 S będzie kosztować 2x więcej...bo w podobnej cenie to będą mocno podejrzane...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

różni się tylko zawiechą z przodu?? nic innego nie wyłapałem...

S to model z fotki, ale akurat chodzi mi o kolorek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przód i tył Ohlins, jako że 1100 to mokre sprzęgło, były wersje S z innymi felgami,i dodatkami Temignioni,i dodatkami z carbonu, reszta to kwestia większej nieco pojemności...

J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg waszego porównania multi, prowadzi się lepiej niż monstra??

 

Przetestowałem w Azmocie w krk monsterki 696 i 796, są zaje*iste, prowadzą się super, trochę mało mocy mają, ale za to trakcja niesamowita, o niebo lepiej niż poprzednik...

Teraz się zastanawiam czy może monster 1100? Tą opcję rozważam po sobocie, czy jednak ta multi.

Boję się ze kupię i będę rozczarowany, multi chcę z kuframi na full, do turystyki...

 

Qrde najlepiej mieć dwa... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozczarowany chyba nie będziesz. Jak na turystyka, to multinka prowadzi się, jak przysłowiowy rower górski. Nie ma porównania do różnego rodzaju Africa Twin, Varadero itp. itd., bo są przy multi nieruchawymi krowami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qrcze jak obserwuje te ogłoszenia multistrady w sieci, wiszą i wiszą... ciężko to moto sprzedać, chyba przez tą mityczną urodę cyklopa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.