theodor 2 Napisano Wrzesień 20, 2011 Jesli przyjmiemy że zdawszy wieniec jest około 2,5 raza mniejszy od zbiorczego to różnica na przednim jednego zęba da efekt zmiany przełozenia jak te 2,5 w tylnym. To są bezposrednie proporcje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Wrzesień 20, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: -1 z przodu i bezproblemowo jezdzi sie po miescie. mówisz, że -1 z przodu zrobi różnice :?: Zrobi. Jest to najtansze i najlepsze przelozenie imo. Dalsze dodawanie 1 lub 2 na tyl spowoduje juz znaczne obnizenie predkosci i zwiekszenie obrotow. A poza miastem to juz mi tak nie pasowalo. Wiec -1 z przodu bylo najbardziej optymalnym przelozeniem dla mnie. Zreszta, to nie wydatek. Zakladajac 3 zeby na tyl bedzie prawie to samo a koszty wieksze + chyba 3 zeby wiecej z tylu przy standartowym lancuchu sie nie zmiesci. W 1098 z taka duza na tyle nie probowalem wiec na 100% nie wiem ale w ryzopedzie na nowym/standartowym lancuchu, ze standartowa przednia zebatka nie da rady wlozyc +3 z tylu. Jezeli -1 z przodu bedzie ci za malo wtedy mozesz dolozyc na tyl 1 lub 2 zeby. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 20, 2011 no dzieki.... :) spróbujemy, tyle że trzeba bedzie cały zestaw tak czy tak wymienic, no ale na próbe założe narazie tylko zebatke ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 25, 2011 a wiec, mam już zębatke (14) i mam zamiar ja załozyc w najblizszym wolnym czasie :lol: pytanie jest o ile ogniw musze skrócic łancuch :?: chyba jedno wystarczy :roll: ... a moze wogóle nie skracac (moze wystarczy regulacji?) bo na wiosne mam zamiar wymienic cały zestaw, bo ta tylko na próbę(85 zeta nie majątek) mój zestaw w 10-tce to 15-38 + oryginalny DID, wiec nie wiem dokładnie ile ma ogniw... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 25, 2011 Wystarczy zakresu naciągu przy oryginalnej ilości ogniw. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 25, 2011 Wystarczy zakresu naciągu przy oryginalnej ilości ogniw. no to git.... dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelfilip 0 Napisano Listopad 9, 2013 Podłączam się pod temat. W przyszłym roku w moim Monsterze będzie trzeba wymienić napęd. Z nudów zacząłem czytać i wyszło, że zębatki to 41z i 15z, no a łańcuch... i tu zaczyna się problem, czy 102, 100, czy 98 ogniw? spotkałem się z różnymi wartościami. Zastanawiam się też nad firmami - czy standardowo DID i sunstar, czy coś kombinować? Będę wdzięczny za subiektywne opinie i rady;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Listopad 9, 2013 co do długości łańcucha po prostu policz ile ogniw masz w starym łańcuchu i po sprawie. no chyba, że zamierzasz zmienić ilość zębów za zębatkach. ja mam przód JMT, tył Spuersprox i łańcuch złoty DID ZVMX 525. zestaw zakupiony w Motomaniax w fajnej cenie. Polecam i zestaw i dostawcę :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelfilip 0 Napisano Listopad 11, 2013 co do długości łańcucha po prostu policz ile ogniw masz w starym łańcuchu i po sprawie. no chyba, że zamierzasz zmienić ilość zębów za zębatkach. ja mam przód JMT, tył Spuersprox i łańcuch złoty DID ZVMX 525. zestaw zakupiony w Motomaniax w fajnej cenie. Polecam i zestaw i dostawcę :razz: Dzięki;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magneto 2 Napisano Listopad 20, 2013 Lukas270cdi a wiec, mam już zębatke (14) i mam zamiar ja załozyc w najblizszym wolnym czasie Jak sie w końcu zakończyla zmiana zębatki na 14kę ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 21, 2013 Zastanow sie przed zmiana zebatek czy ci sie to spodoba. Oprocz plusow, ktorych szukasz sa tez wady - biegi robia sie bardzo "krotkie" (duzo wiecej mieszania biegami, nie ma czym "pociagnac") i moto bardziej nerwowe (czytaj - cos jakby jezdzic caly czas na 1ce). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach