sławek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Tak jak w temacie, czy ktoś z szanownych forumowiczów wie ile koni zyskuje 696 po zaopatrzeniu go w wydechy Termignoni z otwartym filtrem i komputerem ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 No ja myślę, że tak ze 20 koni Oprócz tego Termi Tytan + 10 do lansu, a Termi Carbon + 8 do lansu (bo carbony wszyscy zakładają) :lol: :lol: :lol: :lol: A tak na poważnie: powiem za siebie - zmieniając układ wydechowy bardziej zwracałbym uwagę na walory dźwiękowe :!: i estetyczne (czyt. pasujące do reszty lub po prostu "podobające MI się"), a nie na jakikolwiek przyrost mocy. Chcesz koni - kup Japonię. :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sławek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Japonie już mam :) A pytam bo spotkałem się w sieci z informacjami jakoby ten zestaw zwiększał przyrost mocy o około 10%, a jednocześnie użytkownicy twierdzili że spalanie zmalało. Pytam się też dlatego bo zastanawiam się nad kupnem 696, aczkolwiek moją uwagę zwróciło tez 796. Tylko nie wiem czy jest sens dopłacać ok 10 ty (rozważam tylko egzemplarze używane bo jestem nędznym biedakiem) za 7 koni więcej (pomijam monowachacz itp), czy lepiej znaleźć 696 na termisach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 Może już widziałeś: http://www.scigacz.pl/Ducati,Monster,geneza,potwora,16299.html Jest tam kilka przydatnych informacji, może skłonią Cię do zainteresowania S4R - tam chyba nie ma co narzekać na brak mocy. No i klasyczna sylwetka Monstera. Musisz chyba zdecydować, czy szukasz Mocy, czy rocznika(nowego modelu), czy może kompromisu. ;) W każdym razie - powodzenia w poszukiwaniach. Japonie już mam :)A pytam bo spotkałem się w sieci z informacjami jakoby ten zestaw zwiększał przyrost mocy o około 10%, a jednocześnie użytkownicy twierdzili że spalanie zmalało. Sorry - ale w mity na temat strumiennic (w puszkach) dodających 10%, filtrach K&N + 5% i innych tego typu patentach nie powinieneś już chyba wierzyć. Są oczywiście konkretne mody/kity, ale to wszystko weryfikuje hamownia (przed, i po modyfikacjach). Na tzw. "dupohamowni" nawet założenie stożka w aucie podnosi moc ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomTom 2 Napisano Sierpień 24, 2011 ja daaawno temu zalozylem strumiennice w escorcie i dodalo mi jakeis 45 koni!! W sumie mialem prawie 90 !! Bialy ppowaga!! :lol: 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 ja daaawno temu zalozylem strumiennice w escorcie i dodalo mi jakeis 45 koni!! W sumie mialem prawie 90 !! Bialy ppowaga!! :lol: 8-) 90 ? Trza było jeszcze filtr stożkowy wlepić - oj TomTom - wszystko trzeba jak na talerzu :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Odpowiedź znajdziesz w katalogach akcesoriów Ducati (w tym wydechy termignoni). Są tam przebiegi momentu obrotowego i mocy. Szukaj na stronie ducati albo przez google. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 O !! I takiej odpowiedzi pewnie kolega oczekiwał. A nie jakieś "śmichy-chichy" o Escortach i strumienicach. ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Poszukaj też na motomaniax.pl w dziale do ściągnięcia. Katalogi Ducati performance. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sławek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 mateuss - wielkie dzięki za podpowiedź. Niestety, Wasze szyderstwa się potwierdziły i ten najpopularniejszy zestaw termisów nie dodaje mocy tylko lansu. Dopiero dzięki jakiemuś tam racingowemu carbonowemu kitowi z kolektorami można zyskać 13% powera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 Niestety, Wasze szyderstwa się potwierdziły bo my już takie szydery od urodzenia ;) :lol: najpopularniejszy zestaw termisów nie dodaje mocy tylko lansu Jak mawia moja żona: "A nie mówiłam ???" :twisted: Chcesz dzikiego mustanga ? - S4R ;) :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sławek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Biały, wcześniej pisałeś czy szukam czegoś świeżego, mocniejszego czy tez kompromisu. No i chyba właśnie o kompromis mi idzie. Moje obecne moto jest z 2004 r. i mam ochotę na jakiegoś młodszego Ducata ale żeby osiągami za bardzo nie odstawał od mojego japońca . Testowałem 796 i jego osiągi naprawdę mnie satysfakcjonowały, niestety nie mogłem wypróbować 696 bo akurat O DZIWO był ZEPSUTY :P A może ktoś z Was testował oba te sprzęty i jest w stanie mi pomóc w rozwiązaniu tego strasznego dylematu ?:D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 Sławek - 10kpln więcej za 7KM - tak pisałeś - Ja osobiście nie wydałbym (też jestem "nędznym biedakiem ;) ) Mimo posiadania pierwszego "dorosłego sprzęta" wiem, że rocznik o niczym nie świadczy. Może lepiej odpuścić rocznik dla motonga pewnego i serwisowanego, który niesie ze sobą banana na twarzy przy każdym połkniętym kilometrze ? Pewnie, że ten kompromis poprawia samopoczucie, że cofać się w roczniku to nie jest "strategiczne" wyjście. Tyle, że realia jakie są sami widzimy - chcesz trochę mocniejsze moto (+ 7KM) to zapłać więcej. Chcesz moc za konkretne posiadane złotówki - zaniżaj rocznik. Nie ma złotego środka (jeśli się nie posiada nadmiaru banknotów :cry: ;) ) Myślę, że skoro jesteś z Wawy, to dasz radę odwiedzić Motomaniax-ów - to są miszcze ;) - oni Ci na 100% doradzą. Wiem, że Darek ma od czasu do czasu jakieś ciekawe, sprawdzone i po serwisie sprzęty z Italii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sławek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Masz racje, złotego środka nie ma gdy jest sie biedakiem robakiem. Owszem widziałem na alledrogo s4r za ok 20 k, tylko ja sie troche boje tego moto :D Czytałem że jest to bodajże najbardziej szalony Monster w rodzinie i potrafi urwać jajca, a ja jeżdze dopiero 2 lata :P Do cholery, same problemy z tymi Ducatami. A to się psują, a to zdecydować się nie można na konkretny model a najgorsze że tak sie podobaja :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maxwar 0 Napisano Sierpień 24, 2011 696 Ci wystarczy ;-) Fun z jazdy jest zdecydowanie większy niż fazerem. Miałem horneta to wiem. A teraz mam s2r 800. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Sierpień 24, 2011 Stary - to co ja mam powiedzieć ? Co prawda moja Bestia to nie S4R, ale po 20 latach przerwy i Jawie 350TS toć to Panie przepaść techniczna i dwie galaktyki szybsze :shock: A jednak, za słowami Jacka (Frencci): masz swoje lata, łeb na karku(czyt. hamulec w głowie), pierwszy sezon się "wjeździsz" potem będzie już tylko lepiej. ;) Szukałem 620-tki - a on mi tak: "Zobaczysz, po pierwszym sezonie będziesz płakał na brak mocy, sprzedasz, kupisz np. 750, potem zamiana na 900 i tak do każdego coś dołożysz, serwisy, manetki, bzdetki - PO CO ? Weź od razu maszynę na dłużej." Miałem "pełne gacie" po pierwszym metrach - jak się wysilisz odszukasz moje posty w "Pokaż swojego Monstera" - toż to łapy w łokciach wyrywa - tak pisałem. :mrgreen: Dziś mam respekt przed Bestią, tylna opona nie zamknięta do tej pory :oops: (chicken strip na 2 cm :cry: ), ale cieszę się, że nie stchórzyłem. Nie potrzebuję mocniejszej maszyny :!: Nie potrzebuję zmieniać !! Wiem, co włożyłem w Monsta, wiem, kto zakładał w nim nowe paski itd. Wnioski, bo się zaczynam rozwijać :? : Jeśli masz "hamulec w głowie" - to moto Cię nie skrzywdzi - a S4 to "przyszłościowa" maszyna - bez konieczności zmian pt. "więcej mocy" ;) :mrgreen: Twoje życie, Twoja kasa, Twój wybór. Jeśli masz w siodle 2 lata - to o 2 więcej niż ja - nie peniaj. ;) :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 25, 2011 Żeby dodało 13 % mocy w 696, to nie tylko wydechy, filtry+chip, jak się nie mylę ostrzejsze wałki są wymagane... Prostszym rozwiązaniem, będzie kupno 999 z 2006 i masz moto nowsze, mocniejsze, w miarę wygodne, no i napewno będzie "klasykiem"...a wiem kto ma na sprzedaż 'pewniaka" aha :) Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Sierpień 25, 2011 Kto i za ile 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Sierpień 25, 2011 Przypominam, że to nie jest dział sprzedam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 25, 2011 To racja, Mateuss chcesz szczegółów, to na priva lub szukaj w sprzedam... Pozdr. J-999 P.S. Oczywiście nie chodzi o mnie.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MG75 0 Napisano Sierpień 29, 2011 Tak sie sklada, ze mam tez FZ6 i jezdzilem zarowno 696 jak i 796 w Liberty. Podstawowe zalety 796: - piekny monowahacz ;) - lepsza kanapa :!: - szersza opona tylna - 160tka wyglada w 696 smiesznie :mrgreen: - niewiele mniejsze opony maja teraz 250tki - ladniejszy dzwiek, ale po zmianie wydechow pewnie nie ma roznic Zalety 696: - dzieki waskiej tylnej oponie prowadzi sie jak rower - prawidlowe zestopniowanie zebatek napedu - 796 po rondach albo jezdzisz w pelnym zlozeniu :shock: , albo na polsprzegle :( Wady obu sprzetow w porownaniu do Faziego: - bardzo male, mam 185 i czulem sie jak na psie - zero widocznosci w lusterkach/wrecz przeszkadzaja w miescie - to pewnie mozna poprawic - duzo gorsza pozycja dla pasazera, o ile jezdzisz... - bezawaryjnosc - moj Fazer ma 50.000km i nigdy sie w nim nic nie zepsulo, niedawno wymienilem fabryczny lancuch, zawory po 40.000km nie wymagaly regulacji - w Ducacie juz 2 razy zmienialbys paski (jak jezdzisz malo nie ma to znaczenia) Zalety obu sprzetow w porownaniu do Faziego: - design i dzwiek (ale po zmianie wydechow, szczegolnie 696 na fabrycznych chodzi jak wiertarka) - szersza kiera - pewniejsze manewrowanie w miescie - bardziej agresywne hamulce - dozowac mozna 1 palcem - lepszy ciag od dolu - ale moze byc to wirtualne - wszelkie testy podaja dla 696 czas elastycznosci na 6 biegu 60-140km/h ok 11.5 sekundy, FZ6 robi to w 10.5s (czyli na poziomie 796)- wg mnie FZ6 ma najlepszy silnik R4600 Jezeli nie oczekujesz spadku mocy/osiagow nie kupilbym zadnego z tych sprzetow. Jezeli juz to S4R albo 1100 (tu kwestia budzetu) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Sierpień 29, 2011 Żeby dodało 13 % mocy w 696, to nie tylko wydechy, filtry+chip, jak się nie mylę ostrzejsze wałki są wymagane... Pozdr. J-999 Najprościej zmienić stosunek masy do mocy przechodząc na diete. Zdrowo i skutecznie :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Brylant 0 Napisano Maj 30, 2014 Może ktoś z Was pomoże... Do dwuletniego Monstera 696 z ABS dołączyłem oryginalny zestaw Termignoni ( ECU, filtr i wydechy x2) Wszystko się udało, pięknie chodzi i mam super dźwięk ale zastanawia mnie jeden fakt... Jak się ogląda filmiki na youtube to wszystkie motocykle wyrzucają po takich zmianach nazwę moto i na końcu słowo RACING…. W tym motocyklu też jest zmiana, zamiast RACING pojawia się wyraz "DP", Kojarzy mi się z "Ducati Performance" ale cały czas widzę-kojarzę u wszystkich napis RACING…. Czy ktoś z Was umie to wytłumaczyć? Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Czy skoro jest zamieniony ECU na Termignoni to zawsze wyświetla napis RACING? Czy trzeba dodatkowo coś ustawiać w serwisie..? Będę wdzięczny za konstruktywne odpowiedzi... Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Alicja Napisano Maj 30, 2014 U mnie też wyświetla się Racing. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 31, 2014 Nowsze zestawy mają już DP zamiast Racing w powitaniu na zegarach. Btw da się zrobić tak by wyświetlał "siema zenek" jak by ktoś bardzo chciał :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach