krl 0 Napisano Wrzesień 8, 2011 V.Rossi i F.Battaini testują nowe dziecko Ducati z aluminiową ramą w czasie testów VR uzyskał na Mugello czas lepszy od własnego osiągnięcia z tego roku o ponad pół sekundy. Widać Panowie z Ducati mają ciśnienie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Wrzesień 8, 2011 Trochę sensacja ... Dla mnie błąd i przyznanie się do własnych braku umiejętności w sprawieniu aby udoskonalić dobry pomysł... Idea ramy bez ramy jest dobra, ale potrzeba jej zrozumienia i wykorzystania, tym razem się poddali, mam nadzieje że nie na stałe ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 9, 2011 A ja mam nadzieję że na stałe i że zaczną znów wygrywać. W przeciwieństwie do Stonera VR nie potrafi się dogadać z carbonową pseudoramą. niech idą do przodu i osiagają sukcesy. Ciekawe jaki wplyw na osiągniety czas ma zwiekszenie pojemności a co za tym idzie zapewne i mocy. Jakie czasy osiągnęła konkurencja? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 9, 2011 No to się zaczyna, Ducati podejmuje rękawice z gigantami, oby się źle nie skończyło...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 9, 2011 Gorzej już chyba być nie może. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Wrzesień 9, 2011 Maja z kim walczyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Wrzesień 9, 2011 Trochę sensacja ...Dla mnie błąd i przyznanie się do własnych braku umiejętności w sprawieniu aby udoskonalić dobry pomysł... Idea ramy bez ramy jest dobra, ale potrzeba jej zrozumienia i wykorzystania, tym razem się poddali, mam nadzieje że nie na stałe ... Nie powiedziałbym ze jest to brak umiejętności.... Ducati nie raz nas zaskakiwało "dziwnymi" rozwiązaniami które na przekór wszystkim się sprawdzały :D . Przyznanie się do błędu również jest sztuką , poza tym Superbike na ten czas trzyma się węglowej ramy a tylko Moto GP zamieniło projekt na aluminiowy i nadal będzie to kierunek bez ramy tradycyjnej . Superbike i Moto GP to dwa różne światy i kto wie czy carbonowy ramo-airbox nie z dokona rewolucji w SBK - projekt jest bardzo chwalony przez np. Balistyka :thumbup: Wierzę że w niedługim czasie zobaczymy postępy - i tego się bedę trzymać :thumbup: :-D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Wrzesień 13, 2011 Podpowie mi ktos jak umieścić filmik na stronie a nie link ? :wtf: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Wrzesień 13, 2011 Nad oknem wiadomości masz pasek narzędzi Ostatni (czyli pierwszy od prawej w dolnym rzędzie) jest przycisk z logo YT Klikasz, wyskakuje okno, gdzie wklejasz adres filmu na YT (link) Potwierdzasz klikając na "Insert into message" Zrobione ;) :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Wrzesień 14, 2011 : Wypatrzony na http://manziana.motocorse.com/blog/3074 ... i_vede.php . Paparazzi nie śpią :D . Dzieki Biały za expres Qrs ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Wrzesień 14, 2011 Dzieki Biały za expres Qrs Any time ;) :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 15, 2011 Rossi zapowiada że po testach w Mugello w rundzie Aragon wystartuje z nową aluminiową ramą. Już nie mogę doczekać się efektów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaski_sm 0 Napisano Wrzesień 15, 2011 Może być ciężko nadrobić stracony czas poświęcony na karbonową ramę... No cóż, oby się udało :!: Poniżej zdjęcie Duci z aluminiową ramą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 15, 2011 Z wywiadu jaki udzielił VR wynika że testowano daw typy ram aluminiowych pierwsza to konstrukcja własna Ducati Corse a druga to konstrukcja Brytyjskiego FTR i bardzo mnie ciekawi która z tych ram zostanie zastosowana podczas kolejnej rundy MotoGP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 15, 2011 FTR jest firmą specjalizująca się w ramach, więc wydaje mi sie że zrobi lepszą robotę niż ducati, które to z racji wielkości firmy i działu performance potrzebuje duzo wiecej czasu na dokonanie zmian niz firma stricte się zajmująca ramami. Z tego co pamiętam, skonstruowanie nowej caronowej półramy trwało dwa miesiące, podczas gdy konkurencja uwijała sie kilka razy szybciej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Wrzesień 16, 2011 Owszem FTR specjalizuje sie w produkcji ram natomiast miała bardzo mało czasu na zapoznanie się z problemami Ducata . Ale na dłuższą mete współpraca może się opłacić ;) . Jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie a tymczasem zaczynają się treningi wolne na Aragon Oto nowy , zmodyfikowany filmik ze szczegółami nowej ramy i muzą rodem z "Reksia" :twisted: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 17, 2011 Jednak Vale używa ramy a w zasadzie czegoś co jest określane jako rama krótka, czyli rama która łączy silnik z przednim zawieszeniem i jest to własna konstrukcja Ducati. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 17, 2011 To ja już nic nie wiem. oglądałem treningi i mówili że jedzie na ramie FTR Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 17, 2011 FTR zaprojektował klasyczną ramę taką jaką znamy z motocykli Hondy, Yamahy czy Suzuki a to ponoć konstrukcja Ducati, oglądam treningi na Włoskim kanale i szef Ducati mówi że to konstrukcja własna choć przy pracy nad tym rozwiązaniem pracowali też ludzie z FTR. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 17, 2011 Trochę zdjęć z nową ramą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach