xxtreme 0 Napisano Październik 5, 2011 Witam, Panowie, poniewaz nie znam sie za bardzo na zabytkach Ducati prosze o porade. Mam mozliwosc/mysle o kupieniu Ducati Pantah 500 z 1981r. Stan nie jest zly ale napewno bedzie trzeba spojrzec w silnik przed uruchomieniem. Klasyki mi sie podobaja i napewno chcialbym sie czasem nim przejechac lub pokazac go na zlocie zabytkow. Druga sprawa to inwestycja pieniedzy w zabytkowy motocykl......nie taki jeszcze zabytkowy bo dopiero 30 lat, ale szybko dorosnie ;) Teraz pytanie, czy warto i to z kazdego punktu widzenia? Dziekuje z podpowiedzi Remi Ps. Zalaczam fotki dla pokazania stanu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Październik 6, 2011 Brać :) Jak bym cierpiał na nadmiar gotówki , to pewnie cały garaż byłby zapchany klasykami :lol: Ten konkretny egzemplarz widać ,że długo stał nieużywany, ale wzrokowo wydaje się prezentować nieźle, na pewno potrzeba wkładu czasu i pieniędzy, żeby doprowadzić go stanu "fabrycznego" , ale jaka satysfakcja z posiadania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Październik 6, 2011 CO ZA GŁUPIE PYTANIE! (sorry) BIERZ!!! :D Za takiego Pantaha dałbym sobie coś obciąć! :) ... piękny stan ... ale jeśli to jest 500 to jest to rocznik '80 (z pierwszego rocznika!!!). W '81 był już 600 i miał hydrauliczne sprzęgło. ...jeśli się mylę, to niech ktoś mnie poprawi :? A można się zapytać, ile za niego dajesz? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Październik 6, 2011 Jak to ten to bierz http://www.ebay.co.uk/itm/Ducati-Pantah-500-part-exchange-taken-classic-bike-spares-all-considered-/350496488633?pt=UK_Motorcycles&hash=item519b37fcb9 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Październik 6, 2011 Tak to ten, detektywie :D Jade go obejrzec w weekend. Co do rocznika, to podany jest rok rejestracji nie produkcji w tutejszych dowodach. Wiec calkiem mozliwe, ze jest z 1980. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Październik 6, 2011 zastanawia mnie tylko jedno foto.... wygląda jak jakieś odbarwienie na ramie lub ślad po szlifierce. Może to tylko kwestia zdjęcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toldi 0 Napisano Październik 8, 2011 Kranik jest w tym miejscu nad ramą, moja alazzurra miała odparzony lakier na ramie z prawej strony pod kranikiem, który ciekł.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 9, 2011 Fajny sprzęt rocznik 1981... 1979 i 1980 miały inną owiewkę i różne schematy malowania... Tylko pamiętaj motocykl nieco odstaje od dzisiejszych standardów, używaj jak go kupisz z rozumem i zrozum jego fochy jak będzie Ci stroić... Podstawowe regulacje i wymiany co 3000 kilometrów, a co 6000 wymiana pasków ( kwadratowe zęby)... Często cierpią na "gaźniki" jak nie będzie chciał zapalić, nierówno będzie pracować, jest powód do zbicia ceny...Uszkodzone moduły zapłonowe można wymienić na japońskie np z VT500 Shadow, trochę jest zabawy... Zwracać uwagę należy na stan śrub mocujących tarcze hamulcowe( w zasadzie nie śrub, a miejsca ich osadzenia w kole), oraz zębatki tylnego koła... A tak pozatym mój pierwszy marzeniowy Ducat, byłem bardzo blisko kupna... Życzę trafionego wyboru! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach