Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
TomekL

MTS 1200 - uwaga na nakrętkę centralną tylnej zębatki

Polecane posty

Może kogoś zainteresuje - ja już kupiłem ;) - na eBayu od dawna są dostępne nasadki do naszych śrub 2w1 (przód + tył nakrętka). o ile do niedawna wychodziło to kosmicznie drogo (ok. 350 zł + przesyłka) , tak teraz jak poszukamy to już zajdziemy w cenie do 150zł z kosztami przesyłki :D - może dla większości jest to mało atrakcyjne rozwiązanie , ale dla mnie ma strategiczne znacznie: mam klucz przy sobie, zajmuje mało miejsca bo jest jednym elementem (30/55mm), jest lekki , w trasie zawsze pod ręką , a przekonałem się na własnej skórze że odkręcenie śrub ducati niekiedy graniczy z cudem :lol: ....

duc.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może kogoś zainteresuje - ja już kupiłem ;) - na eBayu od dawna są dostępne nasadki do naszych śrub 2w1 (przód + tył nakrętka). o ile do niedawna wychodziło to kosmicznie drogo (ok. 350 zł + przesyłka) , tak teraz jak poszukamy to już zajdziemy w cenie do 150zł z kosztami przesyłki :D - może dla większości jest to mało atrakcyjne rozwiązanie , ale dla mnie ma strategiczne znacznie: mam klucz przy sobie, zajmuje mało miejsca bo jest jednym elementem (30/55mm), jest lekki , w trasie zawsze pod ręką , a przekonałem się na własnej skórze że odkręcenie śrub ducati niekiedy graniczy z cudem :lol: ....

Daj namiary, lub podaj nazwę tego patentu, i napisz z czego to jest zrobione.

 

edit: znalazłem producenta http://www.podiumracingonline.com/ducati-special-tools/55/30mm-2-in-1wheel-nut-socket/prod_8.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tu kupiłem:

http://www.ebay.com/itm/110784369362?_t ... IT&vxp=mtr

 

materiał - jakieś kompozytowe aluminium , ale z racji że jeszcze tego nie mam w reku to nie będę się rozpisywał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hejka - mam pytanie - nie zakładam nowego tematu bo ten jest podobny...

jak rozebrać piastę koła tylnego? dzisiaj wieczorkiem odkręciłem koło, zębatkę , ale za cholere nie chce wyjść piasta, żeby wyciągnąć z wahacza mimośród... jak patrzyłem po swoich "notatkach" to powinna to być banalnie prosta operacja , ale... może coś mi się "zapiekło" i nie chce puścić?? - nie chcę próbować rozwiązań siłowych bo przez głupotę/niewiedzę można wiecej popsuć niż naprawić... mimośród chcę rozebrać, żeby oczyścić z piachu i go przesmarować - ostatnio już rozwiązaniani siłowymi naciągałem łańcuch (tak wszystko upaprane piechem )... przeglądałem też kilka fiszek ale żadnych zabezpieczeń tam nie widzę (chyba że pod symeringami???)- z góry dziękuję jak ktoś pomoże ..(może być na priv)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hejka - mam pytanie - nie zakładam nowego tematu bo ten jest podobny...

jak rozebrać piastę koła tylnego? dzisiaj wieczorkiem odkręciłem koło, zębatkę , ale za cholere nie chce wyjść piasta, żeby wyciągnąć z wahacza mimośród... jak patrzyłem po swoich "notatkach" to powinna to być banalnie prosta operacja , ale... może coś mi się "zapiekło" i nie chce puścić?? - nie chcę próbować rozwiązań siłowych bo przez głupotę/niewiedzę można wiecej popsuć niż naprawić... mimośród chcę rozebrać, żeby oczyścić z piachu i go przesmarować - ostatnio już rozwiązaniani siłowymi naciągałem łańcuch (tak wszystko upaprane piechem )... przeglądałem też kilka fiszek ale żadnych zabezpieczeń tam nie widzę (chyba że pod symeringami???)- z góry dziękuję jak ktoś pomoże ..(może być na priv)

 

Zdemontuj hamulec wyciągnij oś w strone koła a potem mimośród w strone zębatki. Na osi jest jest seger pod zębatką a na mimośrodzie pod hamulcem. W komplecie nie wyjdzie w żadną strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oś w strone koła

właśnie problem z tym, że oś nie chce wyjść ... albo jest zabezpieczona jakimś segerem , albo ciasno pasowana i się zapiekła - tyle że jak już użyję siłowego rozwiązania to chcę być na 100% pewny, że to jedyne właściwe wyjście... oczywiście mam już cały osprzęt zdemontowany....(hamulec, zębatka, czujnik abs i inne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem za 47PLN NEO tools 12 kątna 55m i jeździ w Multi :lol:

 

 

Ciekawe jak zniesie te 230 Nm, bo to całkiem sporo.

Warto taką nasadkę lekko zebrać (zeszlifować) aby wyeliminować fazowanie. Będzie przylegał większą powierzchnią no i mniejsze szanse na ześlizgnięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.