bialy114 1 Napisano Listopad 11, 2011 Sądząc po dźwięku na filmiku i mając w pamięci różnice w odbiorze nagrania mojego wydechu - będą alarmy w puszkach grały. problem z dobrym nagraniem dźwięku to nie nowość.... PRAWDA :) chopper86 - powodzenia i cierpliwości w dalszych modach. Cała zima przed nami. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 11, 2011 Elegancko :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikewid 0 Napisano Listopad 12, 2011 Robi Robotę :evil: Dobrze Dudni Aż mi się micha ucieszyła i jutro palę swojego :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 No dziś idą pod nuż sety kierowcy,jeszcze nie wiem czy robić coś z tymi pasażera.Dostaną ładny złotawy kolorek (ale bez połysku)do czarnego matu będą jak znalazł:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 A więc udało się 2h pracy a oto efekty:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 Czym lakierowałeś? ładny ten złoty, jak mganes :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 Farbą na felgi:)4 warstwy podkładu z czego 2 ostatnie mieszanie na Farba/podkład,potem 6warstw złotego za 16.90zł:)i 6 warstw lakieru:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 grubo ;p Mam nadzieje, że nie pościera Ci się szybko. Z doświadczenia wiem, że lakiery na elementy eksploatowane przez częste tarcie, powinny mieć lakier z utwardzaczem bezbarwny, a i kolor też powinien mieć domieszkę utwardzacza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikewid 0 Napisano Listopad 13, 2011 A więc udało się 2h pracy a oto efekty:) Szacuneczek, robisz z niego niezły cukier lukier:) wrzuć na PW czym to malowałeś, chętnie podejdę do moich setów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 No właśnie jestem ciekaw jak się to będzie trzymać,wszystkie farby kupowałem do felg aluminiowych czyli też w sumie powinny być odporne na uszkodzenia.Ale na allegro jak się wpisze w wyszukiware ,,Malowania Proszkowe,,to wyskakuje pełno ofert gdzie psikają element proszkowa już od 35zł:)więc całkiem ciekawie już myślę o klamkach sprzęgło/hebel:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 Pamiętaj, że warstwa lakieru proszkowego jest dość gruba i klamka nie będzie chciała wejść w pompę przez to, wiec Cię czeka obróbka papierkiem ściernym by pasowało i się nie cięło, lepiej by je dać do anody, z 10 zł zapłacisz za to, a efekt nieporównywalny z proszkiem i odporniejsze, a do tego odpada obróbka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 Ooooo:)a to ciekawe!masz jakąś przetestowaną firmę?podesłał bym tam klameczki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 W sumie bez różnicy, anodowanie to zwykła galwanizacja, każda firma w sumie robi tak samo, nie ma czego zwalić. Wujek google Ci pomoże wyszukać w okolicy byś miał bliżej, a i jest tak jak w przypadku proszku, że płaci się za "wannę" za zwyczaj, więc zastanów się co masz jeszcze i na raz oddaj wszystko. Sety w anodzie to nie głupi pomysł, ale to już firma musi zrobić próby czy da się i czy jest sens, bo zdarza się, że alu się łuszczy z chromu czy anody. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 nie każde alu przyjmie miedziowanie,bo jeśli a każda galwanizacja tego wymaga.:/no nic zima długa więc po walczymy i zobaczymy co dalej.na razie muszę kompa podłączyć pod sprzęta i obadać czy da się mapy zapłonu podkręcić tak jak walczyłem z Z750 efekt był piorunujący:)ale to z czasem.na razie estetyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 Anodowanie nie wymaga miedziowania. To tylko w przypadku chromu. Anodowanie polega na chemicznym wyciąganiu z alu koloru i utwardzaniu jego nano powierzchni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 Swoją droga do czego chcesz podłączyć kompa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 a chyba że tak kiedyś właśnie bawiłem się w galwanizacje z chromem i przez to mi się wgrało miedziowanie.Już znalazłem w gogelkach firmę 45km o de mnie więc jutro tele.i zobaczymy co oni powiedzą.Dzięki za podsunięcie pomysłu.:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 13, 2011 Tak właśnie mi się wydawało. Proszę, jesteśmy po to by sobie pomagać ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 poprzedni właściciel twierdził że ma to kompa,w sumie każda maszyna z wtrychem ma coś sterującego tym,na dodatek pod siedzeniem jest sobie kosteczka z napisem,,kom,,pod którą pasuje kabel od mego zestawu do diagnozy moto.i programik wyszukuje oprogramowania,łączy się z bazą danych i szuka naj bardziej optymalnych ustawień.więc podłączę i zobaczę co się będzie działo.:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chopper86 0 Napisano Listopad 13, 2011 hmyyy:/i w sumie nic się nie stało. ,,Brak Oprogramowania,,wywaliło mi na monitorze:/brak poszperać jutro firmowym lapkiem:)może coś wszystkich plików nie skopiowałem.ale to nic jutro też jest dzień.I dalej można odświeżać maszynę:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Truten 0 Napisano Listopad 13, 2011 Znajdź sobie taki program "ducatidiag" ale nie wiem czy on do twojego motocykla jest przeznaczony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach