kobra 0 Napisano Listopad 30, 2011 Witam. Jestem tu nowy. Jezdzę VS 1400 intruderem, ale od zawsze marzylem o monsterze. Winkielki tez kuszą... :twisted: Mialem juz kiedys przygodę z SS600 i do dzis baaardzo dobrze go wspominam, super prowadzenie, bo mocy to jednak trochę brakowalo, ale jednak nadrabial kapitalnym podwoziem. Mam na oku monstera s4 z 2001 roku. Nie znalazlem takiego modelu na alledrogo i nie bardzo tez mogę sie odnieść do jego ceny. Nikt ze znajomych tez nie ma monstera, a posiadacze japoni wiedzą swoje... :ugeek: Moze ktos z forumowiczow go oceni? http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2583830 Wg sprzedającego stan perfekcyjny, 10500 mil, opony, łańcuch, zębatki nowe, 115 kucy, wydech termigioni z dedykowanymi filtrami powietrza i chipem(?). Jedyny minus, paski rozrzadu do zmiany. O ile jestem w stanie ocenić ogólny stan motocykla, to jak sie ma cena do tego rocznika? Stan wyglada na OK, wydechy chyba z wyzszej półki... Przebieg zastanawiajacy ale tutaj mozliwy. Sam kupilem intrudera od goscia ktory sprowadzil go z Californi, a w Irlandii trzymal 7 lat w domu,jezdzac 2-3(!!!) razy w roku tylko w sloneczny dzien lipca, bo juz lata nie te. Jesli chodzi o Irlandię to pogoda faktycznie nie rozpieszcza i czasem trzeba duzego samozaparcia zeby jezdzic tu na 2 kolkach. Jaki jest koszt wymiany i części w PL (paski,napinacze,lozyska?). Czy ta S4 ma jakies slabe punkty? Pewnie powtarzam tutaj pytania ale nie bardzo mam czas szukac, bede wdzieczny za jakies info.pozdr! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 30, 2011 Monster S4 jest niby pochodną silnika 916SBK, ale ma już układ wtryskowy z "małym" ECU. w Przypadku wymiany wydechów wymienia sie cały komp, w przypadku termisów jest on w zestawie. Tak samo jak wkład filtra powietrza. Poza wymiana pasków nalezałoby zrobić przegląd głowic i inspekcję sprzegła. Rolki napinajace i prowadzące maja wymienne łozyska. Sama wymiana zalezy od ich stanu. Poza tym wszystko standardowo jak to w motocyklu. Minusem S4 ale nie tylko jest podłej jakości lakier na silniku, rozszczelniający się zawias zbiornika, oraz przegrzewajacy sie regulator napiecia, szczególnie przy górnych wydechach. A tak z fotek to raczej poprawnie wszystkom wyglada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach