Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
marian89

żebatki ilośc żębów i przełozenie do SS 600. 97r.

Polecane posty

witam. jestem w trakcie szukania odpowiedniego napędu do Super Sporta 600 z 97r. problem i pytanie polega na tym. ze aktualnie mam założone zębatki 14Z i 36Z. oraz łańcuch 96 ogniw.(wszystko liczyłem sam) pytając rożnych sprzedawców o taki sam zestaw napotkałem się z informacja ze tym moto z tego roku ori napęd powinien mieć przełożenie 15 Z / 41 Z a rocznik 94-95 na przełożeniu 15/36. i mam dylemat. bo na aktualnym moto ładnie się zbierało nie muliło jego mocna strona obrotów to od 0 do 4-5 tys. później już nie tak energicznie ale nadal do przodu rwie. te 5 zębów już robotę by zrobiło na pewno był by mocniejszy, i zrywniejszy ale nie tak szybki. (prędkości nie potrzebuje w moto.150km/starczy, aktualnie idzie poza 180km/h) co ma zrobić help! ceny jakie mi zaproponował to: łańcuch DID ZVMX złoty 98 ogniw 371 ZŁ. ZĘBATKA 14Z-46zł tył.36Z-88zł. całość ok 535zł. w porównaniu z innymi sprzedawcami to jest dobra cena za komplet (inni 550zł).tylko jakie te przełożenia zębatek.? i jak zmieni się długość łańcucha przy 15/41 czy po zmianie przełożenia będzie konieczna całościowa regulacja gazika? co powinienem zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego im mniej zębów z przodu a wiecej z tyłu tym predkość maksymalna mniejsza a lepsze przyspieszenie

w moim 748 seria 15z/38z obecnie 14z/40z i jest troche za długo jezcze :D

a gaznik czemu mialbys regulować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z gaźnikiem rozchodź mi się czy np nie będzie maił jakiejś "dziury" w obrotach. bo np można mu zwiększyć dawkę na niskich obrotach. mowa tu o szczegółowej regulacji a nie tylko tej głównej ciśnienia w kolektorach ssących. może szukam dziury w całym, dobra pomińmy ta regulacje. jak zmienia się stosunek liczby ogniw łańcucha to ilości zębów na tylnej zębatce. przy 14/36 mam 96 ogniw. przy zwiększeniu na np 14/38 będę potrzebował dłuższego łańcucha o 2 ogniwa?czyli 98? aby regulacja naciągu była na środku jak przy 14/36.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
:D

... tu znajdziesz odpowiedź na wszystkie Twoje dylematy:

http://www.gearingcommander.com/

Super stronka - jak się skuma o co chodzi ;)

dobry programik . przy przełożeniu z 15/41oryg. na 15/36 mam ze 180 na 210 v/max. teraz wiem dlaczego niemiec założył takie zębatki - autostrada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.