musieli 30 Napisano Luty 14, 2012 http://etapbike.otomoto.pl/ducati-999-9 ... 39096.html Motocykl widziałem dziś na żywo, jest to "zwykłe" 999 Biposto z 2004 roku (płytka miska olejowa, 125KMów było fabrycznie), ale jest całkiem fajnie doinwestowane. Było pokazówką jednego z włoskich dealerów Ducati. Z tego co pamiętam jest wyposażone w: 1. Przednie zawieszenie Ohlins 2. Tylny amortyzator Ohlins 3. Amortyzator skrętu Ohlins z uchwytem Ducati Performance 4. Zestaw DP: pełen układ wydechowy Termignoni + komputer + filtry sportowe 5. Otwarte sprzęgło: docisk Ducati Performance, nierdzewne sprężyny, aluminiowe talerzyki + osłona RIZOMA 6. Osłona paska tylnej głowicy RIZOMA 7. Osłona przedniej zębatki RIZOMA 8. Korek wlewu paliwa Lightech 9. Pokrywki zbiorniczków Lightech 10. Końcówki kierownicy Lightech 11. Wypełnienia maskujące airducty carbon 12. Osłona stacyjki carbon 13. "Napiętniki" przy przednich i tylnych setach carbon 14. Wyświetlacz biegów. Oryginalne części są w pudełku dołączone do motocykla. Ponadto wydano dużo pieniążków na lakierowanie tego motocykla - wszystkie naklejki z zestawu "Xerox replica" są pod lakierem bezbarwnym :shock: Całe lakierowanie jest bardzo dokładnie wykonane, nie udało mi się znaleźć na nim żadnego "babola" pod lakierem. Tylne siedzenie wydaje się być obszyte na czarno, bardzo staranna robota. Z minusów jakie udało mi się wychwycić na szybko to tylna opona, której życie wydaje się powoli kończyć, ale początek sezonu jak najbardziej ogarnie. Motocykl od mojego znajomego, po dzisiejszych oględzinach mogę polecić z czystym sumieniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach