wiktorgre 0 Napisano Marzec 24, 2012 Witam Dzisiaj dokładnie od kilku godzin jestem posiadaczem Ducati 848 . W Ducati sa zmienione rury na termi oraz kilka innych pierdołek . Właściciel powiedział ze powianiem zmienić Olej , robiłem to w japońcach , czy jest jaka duza różnica? Ile wchodzi Oleju ? Moze jest jakiś artykuł na ten temat ? Następnie pytanie jest banalne dla właścicieli , mianowicie jak jadę na pierwszy biegu około 10-20 km/h , motocykl tak jakoś dziwnie drga i się trzęsie czy to normalne ? Pozdrawiam Wiktor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 24, 2012 1. http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do 2. Nie miałem 848 pod tyłkiem, ale szarpanie łańcuchem przy takich prędkościach na 1-szym biegu w moim Monsterze to norma Albo pół-sprzęgło, albo gaaaazzzz ;) :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ghostrider 0 Napisano Marzec 24, 2012 Ducati się trzęsą na wszystkich biegach :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 24, 2012 Czyli rozumiem ze to szarpanie to norma ? Nic sie od tego nie stanie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 24, 2012 Ależ oczywiście, że się stanie !! Przecież to Ducati !! :lol: Albo zerwiesz łańcuch, albo spalisz sprzęgło od ciągłej jazdy na "pół-sprzęgle" :lol: :lol: Rozwiązanie jest jedno - nie pozwalaj na spadek obrotów poniżej 3-4 tys. :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 24, 2012 poważnie , az tak będzie źle ?;d Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Marzec 24, 2012 tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 24, 2012 tak nie- będzie jeszcze gorzej !!! Jak nauczysz się jeździć bez szarpania (czyli powyżej 3-4 tys. obr.) to zaczniesz myśleć, że stoisz i zsiądziesz z moto. :lol: :lol: :lol: P.S. Już OK. Nic STRASZNEGO się nie stanie. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 24, 2012 A jest moze ktos na forum co ma 848 i podobny problem ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Marzec 24, 2012 A jest moze ktos na forum co ma 848 i podobny problem ? To nie jest problem, to jest charakterystyka pracy silnika L2 więc nie przejmuj się daj sobie czas. Jak pokochasz okaże sie że wszystko inne jest jakieś takie bez życia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Marzec 24, 2012 tylko na kacu na niego nie wsiadaj.... 1098 też sie telepie jak nie przyspieszasz albo hamujesz. to nie moto do lansu po mieście ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 25, 2012 Pulsacja momentu/mocy na tylnym kole to cecha charakterystyczna, niewiele pomoże jak zmienisz przełożenia, po prostu wystąpi w innym zakresie szybkości... Trza nauczyć się jeździć i napewno nie na półsprzęgle... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 25, 2012 i napewno nie na półsprzęgle... Upsss :oops: :oops: :oops: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Marzec 25, 2012 Coś mam wrażenie, że koledze będzie ciężko pokochać Ducata :lol: Rada, staraj się omijać miasto i korki. Zresztą i tak 848 do tego nie służy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Marzec 25, 2012 Ktos musi to zobaczyc, kto sie zna. Podjedz pogadac po prostu do torunskiego dealera. Szef ma 848 to wyjasni Tobie watpliwosci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 25, 2012 ok , dzisiaj jedzilem trochę i w sumie można się przyzwyczaić ; ) Mam jeszcze pytanko , motocykl ma przebieg 5500 km , ostatni przegląd miał robiony po 1000 zl km . Proszę powiedzcie co teraz wypadało by zmienić? Oleju+ filtr , coś jeszcze ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Marzec 25, 2012 oj Toruń rośnie w siłę :mrgreen: , podjedź do Darka z Ducati Toruń on ma chyba dwa 848 i na pewno odpowie na wszystkie twoje pytania, pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
daras848 0 Napisano Marzec 25, 2012 Zapraszam do mnie. :arrow: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 25, 2012 Masz serwis pod bokiem, to raczej się nie zastanawiaj, ja od razu robiłbym wymianę oliwy+filtrów ( powietrza i oleju) + sprawdzenie luzów i stan pasków ( z ewentualnością wymiany), sprawdzenie klocków itp...może jeszcze sprawdzenie DDS-em... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Marzec 25, 2012 Masz serwis pod bokiem, to raczej się nie zastanawiaj, ja od razu robiłbym wymianę oliwy+filtrów ( powietrza i oleju) + sprawdzenie luzów i stan pasków ( z ewentualnością wymiany), sprawdzenie klocków itp...może jeszcze sprawdzenie DDS-em... Pozdr. J-999 Tak, klekot999 mądrze prawi, kupiłeś motocykl używany warto podjechać do serwisu i sprawdzić dokładnie co w trawie piszczy koszty nie duże a sen spokojny i jazda bezpieczna. Szef serwisu w Toruniu osobiście ujeżdza 848 więc będziesz w temacie tego motocykla wiedział wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 25, 2012 Tak tak na pewno odwiedza serwis w najbliższym czasie , lecz chciałbym trochę zorientować się sam w maszynie . Wiadomo jak będę zawsze odawal tylko na naprawy to nigdy się nie nauczę sam i nie poznam podstaw motocykla , a to ważne . Tak wiem Olej+Filtr oleju , filtr powietrza jest praktycznie nowy wiec w tym sezonie odpuszczę , klocki tez ok . Proszę powiedzieć co to jest DDS ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Marzec 25, 2012 Nie potrzeba Ci DDS ( 200 dolców? ). Potrzeba Ci odpowiedniego kabla, adaptera, oprogramowania ( free ) i znajomości ang. forum oprogramowania ducati Jak umiesz po ang, to się sam nauczysz. Ale sprawdź najpierw ile kosztuje ECU do 848... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Marzec 25, 2012 ściągnij sobie manuala z sięci. Jest ładny duży kolorowy i do tego z obrazkami. Spodoba ci się :mrgreen: DDS to łącze diagnostyczne do podpięcia kompa w serwisie ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 25, 2012 PLPT, ja chcę kupić DDS-a za 200 $, sprzedajesz?? Stary Ducati Mathesis widziałem miesiąc temu na ebay-u za 3500 $... Ale podobież są sposoby na tańsze oprogramowania, lecz ja się nie wypowiadam, ponieważ na kompie to ja piszę 2-palcamy - tyle się znam... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Marzec 25, 2012 PLPT, ja chcę kupić DDS-a za 200 $, sprzedajesz?? Ta, dokładam do pasków po DDS ;) Jebłem nie tą ceną ;) Z tego co widzę to 20 razy więcej takie coś stoi. Zwracam honor - tyle to chyba klucz do okręcania zawleczek wentyli w ducati kosztuje ;) Inne sposoby na podłączenie sprzęta pod kompa są w linku który podesłałem. Trimmer może i ustawimy, ale na zabawę w ostrzejszą mapę zapłonu to trzeba rzucić adminowi troche euro ( kwestia rozkodowania danego ECU i podania odpowiednich parametrów [haseł] programowi który tym potrafi operować). Mając 848 chyba bym się bał takie coś robić samemu. Chociaż kto wie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach