wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 Witam Przepraszam za upierdliwość ale lubię wiedzieć co mam :) Interesuje mnie do czego służy pewien element , dodaje fotkę . Ten element z 4 śrubkami , wiem ze obok jest śruba do spustu oleju . http://w51.wrzuta.pl/obraz/5AfeOxZlMjS/zdjecie0243 POzdrawiam Wiktor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 26, 2012 Pokrywka pod ktora znajduje sie dodatkowy filtr oleju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 Czyli przy wymiane oleju i zwyklego filtra oleju wypadalo by go zmienic tez? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 26, 2012 Nie, co 2-ga wymiane tylko czyscic. Mozesz co kazda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 Czysci ? Teraz jest druga wymiana . Czym go czysici i musze kupic jakas uszczelke pod ta kape? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 26, 2012 omg Rozbierzesz to zrozumiesz. Filtr jest siatka. A najlepiej sciagnij serwisowke i zobaczysz o co chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 ok , rozumiem . Chodzi mi o to czy nie łatwiej bylo byh zmienic filtr na nowy i czy problem z uszczelnieniem tej pokrywy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 26, 2012 Tego typu filtra sie nie wymienia. Oring mozesz wymienic ale nie spotkalem jescze uszkodzonego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 Ok dzieki za informacje , czyli żadnych silikonów do silników nie uzywać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ghostrider 0 Napisano Marzec 26, 2012 Ten filtr to taka siatka jak w zmywarce. :mrgreen: Nie ma potrzeby wymiany, chyba że przy wyjmowaniu zrobisz w nim dziurę. Można go wyczyścić np. naftą. Jeśli chodzi o uszczelkę to jeśli nie zniszczysz jej przy zdejmowaniu pokrywy to możesz zastosować ją ponownie. Weź pod uwagę że guma się starzeje i z czasem traci swoje właściwości uszczelniające. Możliwe jest, że jest już tak twarda, że nie nadaje się do ponownego użycia, olej będzie wyciekał, i wtedy konieczna jest wymiana na nową. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktorgre 0 Napisano Marzec 26, 2012 Ok właśnie takiej informacji szukałem , bardzo dziekuje . Mogbys mi jeszcze polecić jakiś sklep z takimi elementami do Ducati ? na allegro raczej skromnie . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 27, 2012 Rozbierzesz to zrozumiesz Jak odkręci te magiczne 4 płaskie śrubki, które zazwyczaj stoją kołkiem i ampul omyka się w trymiga... NIe wiem kto to tak wymyślił w tej Bolonii :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach