Żółw 0 Napisano Maj 3, 2012 Witam. Sytuacja wygląda w taki sposób: Latam sobie jak gdyby nigdy nic, wszystko pięknie wręcz cudownie. Postój, odpalam sprzęta widzę kontrolka od oleju mruga-źle.. Przejechałem około 100m, monster gaśnie, kontrolka świeci. Podnoszę gumę od czujnika ciśnienia oleju, olej pięknie wyleciał. Do chałupy blisko to jakoś się powolutku doturlałem. Miska, klucze, spuściłem olej i wykręciłem filtr. No i olej jak to olej-zużyty. Co mnie ku :evil: aa martwi to to że olej nieco benzyną zalatuje :( Dodam,że wymianę oleju planowałem dopiero w przyszłym tygodniu, niestety kochane ducati okazało się szybsze. Zestaw pytań na dziś: 1. Co może być przyczyną? 2. Gdzie szukać awarii? 3. Nie znam się ale na mój chłopski rozum to olej nie powinien zalatywać benzyną? Doradźcie mi cokolwiek bo ja naprawdę nie mam pojęcia co jest grane. Cała sytuacja zrobiła się jak zawsze nagle i niespodziewanie. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Łukasz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 4, 2012 . Podnoszę gumę od czujnika ciśnienia oleju, olej pięknie wyleciał. . Nie rozumiem zdania. Jaka guma i skąd ten olej wylatywał po jej podniesieniu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
01franki 0 Napisano Maj 4, 2012 Jakis czas temu w poprzednim motocyklu mialem podobna awarie. Sprawca przedostajacej sie benzyny do wewnatrz silnika byl nieszczelny zaworek iglicowy w komorze plywakowej gaznika. Na postoju przy zgaszonym silniku benzyna znajdujaca sie w gazniku sciekala wprost na tloki a nastepnie przez pierscienie do oleju... Pokombinuj (czytaj - wymien owe zaworki) , powinno byc OK ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Maj 5, 2012 . Podnoszę gumę od czujnika ciśnienia oleju, olej pięknie wyleciał. . Nie rozumiem zdania. Jaka guma i skąd ten olej wylatywał po jej podniesieniu? Faktycznie źle to sformułowałem, zbyt ogólnie. Guma o której wspomniałem to ta gumowa osłona na czujniku ciśnienia oleju. Olej wywaliło bezpośrednio przez czujnik, nie spod jego gwintu tylko przez czujnik, jest tam w nim jakiś otwór przez który ten olej wyleciał. Na obecną chwilę olej spuszczony, nowy olej plus filtr, kupiony, pora jeszcze w takim razie obejrzeć gaźnik. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2012 Masz czujnik do wymiany. Ta gumka chroni jedynie sam konektorek przed wilgocia i brudem. Czujnik musi byc szczelny bezwzglednie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Maj 8, 2012 Dziękuje za odpowiedzi. Teraz zapytam czy do m600 będzie pasował jakiś zamiennik czy trzeba oryginał? Z tego co pamiętam na forum było coś wspominane o czujnikach ciśnienia oleju z opla corsy lub astry, tylko czy to by zdało egzamin u mnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 8, 2012 U mnie zdało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano Maj 16, 2012 dokładnie poszperaj zamiennik lub pytaj o używkę za drobne u mnie się sprawdziło ;) wysrało przez czujnik kiedy pocisnąłem na maxa na autostradzie przez dłuższy czas kiedy wracaliśmy ze spędu z DesmoMeetingu znad zalewu Zegrzyńskiego ,pamiętacie ? :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Maj 18, 2012 Witam. Wizyta w motoryzacyjnym u znajomego i dobraliśmy niemalże identyczny czujnik od T4 za całe 20pln. Od starego różni się tylko długością gwintu ale 2 podkładki załatwiły sprawę. Na dniach wejdę do garażu to wrzucę jakieś fotki porównawcze, na pewno się komuś jeszcze przyda. Pora jeszcze sprawdzić dokładnie gaźnik, ale dam to komuś kto się zna bo ja nie chcę zepsuć.. Dziękuje za odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach