Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
mioo

problem po postoju

Polecane posty

Mam problem z moim M600. Po zimie troche kaprysił na aku, ale dał się przekonać do odpalania. Do tankowałem paliwa pod korek i polatałem 4-5 dni, potem znowu postawiłem. Wolno kręcił ale zagadał, znowu 2-3 dni bezproblemowego latania. Zostawiłem go na tydzień, aku martwy... kontrolki przygasają, rozrusznik nie kręci tylko dziwnie cyka... zapaliłem na pych żeby przejechać z parkingu do domu i podładować alternatorem aku. Moto nie równo chodzi, nie trzyma obrotów, pozostawione na biegu jałowym gaśnie po chwili. Jechać prawie się nie dało bo trzeba było non stop gazować. Mocy nie było... Czy może to być wina tylko aku ?? nie mam od kogo pożyczyć żeby sprawdzić...

 

(aku ma 1,5 roku, zimą trzymany w cieple, doładowany)

 

pomysły mam takie

- prychanie nie ma nic wspólnego z elektryką (zeszło zimowe paliwo do gaźników?)

- regler (iskra coś nie tak z powodu złego napięcia?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mechanikiem j=nie jestem, ale symptomy braku mocy u mnie też występowały

związane były z zalaniem jednej świecy. Motocykl chodził na jeden gar. Więc radze sprawdzić świece.

 

I tak tylko obiło mi się o uszy że odpalanie na popych nie jest dobrym pomysłem.

 

zaznaczam, pisze tylko ze swojego doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz gażniki to po zimie musisz spuścić z nich wodę no i nowe świeczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli masz gażniki to po zimie musisz spuścić z nich wodę no i nowe świeczki.

na zdrowy rozsądek jeśli była by woda lub kijowa bezyna problem był by przy 1 odpaleniu a nie po 200km zrobionych i zalanym nowym baku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmierzyłem aku i jest zdrowy więc odpada to jako przyczyna.

pozostają inne okoliczności przyrody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmierzyłem aku i jest zdrowy więc odpada to jako przyczyna.

pozostają inne okoliczności przyrody.

pod obciążeniem też??? często aku ma swoje 12 volt z górka , ale pod obciążeniem spada do 6-8v :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spuść troche paliwa z obu komór pływakowych.Wyczyść stare świece i wygrzej je na gazówce.Moto powinno bez problemu odpalić.

Aku powinno być naładowne. Jeżeli nie masz baterii żelowej sprawdz poziom kwasu we wszyskich komorach (bardzo ważne).Po odpaleniu na wpełni naładowanym aku napięcie ok.14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź iskrę na świecach, a miernikiem sprawdź opór cewek, u mnie była rozbieżność jak się później okazało cewka przedniego cylindra miała przebicie i przedni cylinder nie palił (iskra była ale słabizna), po wymianie wszystko pięknie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.