mioo 2 Napisano Maj 10, 2012 Mam problem z moim M600. Po zimie troche kaprysił na aku, ale dał się przekonać do odpalania. Do tankowałem paliwa pod korek i polatałem 4-5 dni, potem znowu postawiłem. Wolno kręcił ale zagadał, znowu 2-3 dni bezproblemowego latania. Zostawiłem go na tydzień, aku martwy... kontrolki przygasają, rozrusznik nie kręci tylko dziwnie cyka... zapaliłem na pych żeby przejechać z parkingu do domu i podładować alternatorem aku. Moto nie równo chodzi, nie trzyma obrotów, pozostawione na biegu jałowym gaśnie po chwili. Jechać prawie się nie dało bo trzeba było non stop gazować. Mocy nie było... Czy może to być wina tylko aku ?? nie mam od kogo pożyczyć żeby sprawdzić... (aku ma 1,5 roku, zimą trzymany w cieple, doładowany) pomysły mam takie - prychanie nie ma nic wspólnego z elektryką (zeszło zimowe paliwo do gaźników?) - regler (iskra coś nie tak z powodu złego napięcia?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikewid 0 Napisano Maj 10, 2012 Co prawda mechanikiem j=nie jestem, ale symptomy braku mocy u mnie też występowały związane były z zalaniem jednej świecy. Motocykl chodził na jeden gar. Więc radze sprawdzić świece. I tak tylko obiło mi się o uszy że odpalanie na popych nie jest dobrym pomysłem. zaznaczam, pisze tylko ze swojego doświadczenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Maj 10, 2012 Jeżeli masz gażniki to po zimie musisz spuścić z nich wodę no i nowe świeczki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Maj 11, 2012 Jeżeli masz gażniki to po zimie musisz spuścić z nich wodę no i nowe świeczki. na zdrowy rozsądek jeśli była by woda lub kijowa bezyna problem był by przy 1 odpaleniu a nie po 200km zrobionych i zalanym nowym baku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Maj 11, 2012 zmierzyłem aku i jest zdrowy więc odpada to jako przyczyna. pozostają inne okoliczności przyrody. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 11, 2012 zmierzyłem aku i jest zdrowy więc odpada to jako przyczyna. pozostają inne okoliczności przyrody. pod obciążeniem też??? często aku ma swoje 12 volt z górka , ale pod obciążeniem spada do 6-8v :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Maj 11, 2012 Spuść troche paliwa z obu komór pływakowych.Wyczyść stare świece i wygrzej je na gazówce.Moto powinno bez problemu odpalić. Aku powinno być naładowne. Jeżeli nie masz baterii żelowej sprawdz poziom kwasu we wszyskich komorach (bardzo ważne).Po odpaleniu na wpełni naładowanym aku napięcie ok.14V Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Maj 12, 2012 sprawdź iskrę na świecach, a miernikiem sprawdź opór cewek, u mnie była rozbieżność jak się później okazało cewka przedniego cylindra miała przebicie i przedni cylinder nie palił (iskra była ale słabizna), po wymianie wszystko pięknie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Maj 14, 2012 w 1 świecy nie było prądu, winna cewka zapłonowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach