Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Panerai

Monoposto -> biposto??

Polecane posty

Hej -

 

Poszukuję informacji na temat możliwości i poziomu komplikacji związanych z dostosowaniem wersji monoposto do przewozu pasażera. I nasuwają się pytania:

1. Czy kanapa od GT (n.b. widziałem takie wersje w necie i super to wygląda) lub monoposto pasuje bezpośrednio, czy to wymaga przeróbek?

2. Jak rozwiązać problem podnóżków dla pasażera przy podwójnym wydechu z prawej strony, który wydaje się dość wysoko (standardowe podnóżki od biposto chyba by kolidowały z wydechem)?

3. Czytałem gdzieś na tym forum, że amortyzator monoposto jest dostosowany do 1 osoby i nie "dźwignie" pasażera. Trochę trudno mi w to uwierzyć, ale czy ma ktoś w Was jakąś wiedzę w tym temacie?

4. tak przy okazji, z kim w Polsce rozmawiać o wydechu i jakie wydechy byście polecali (dla docelowego wariantu biposto)? Zawsze byłem fanem termignoni i taki miałem dawno temu ST4 to z taką właśnie muzyką : )) a tu słyszę, że już do Dukatów nie robią?? O co chodzi?

 

Pozdrowienia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej -

 

Poszukuję informacji na temat możliwości i poziomu komplikacji związanych z dostosowaniem wersji monoposto do przewozu pasażera. I nasuwają się pytania:

1. Czy kanapa od GT (n.b. widziałem takie wersje w necie i super to wygląda) lub monoposto pasuje bezpośrednio, czy to wymaga przeróbek?

2. Jak rozwiązać problem podnóżków dla pasażera przy podwójnym wydechu z prawej strony, który wydaje się dość wysoko (standardowe podnóżki od biposto chyba by kolidowały z wydechem)?

3. Czytałem gdzieś na tym forum, że amortyzator monoposto jest dostosowany do 1 osoby i nie "dźwignie" pasażera. Trochę trudno mi w to uwierzyć, ale czy ma ktoś w Was jakąś wiedzę w tym temacie?

4. tak przy okazji, z kim w Polsce rozmawiać o wydechu i jakie wydechy byście polecali (dla docelowego wariantu biposto)? Zawsze byłem fanem termignoni i taki miałem dawno temu ST4 to z taką właśnie muzyką : )) a tu słyszę, że już do Dukatów nie robią?? O co chodzi?

 

Ja mam biposto i uważam, że SC tylko z Termignoni w wersji racingowej ;)

 

Pozdrowienia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym również. Z wiedzy jaką posiadam musisz wymienić wachacz tylni , wymienić amortyzatory , zakupić dwa sety ,wydech i przerobić siedzenie

ponieważ GT ma inny kształt przy baku. Myśl i licz . Roboty może niedużo ale kasy napewno. Coś o tym wiem. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bież tego SC załatwianego przez Pabla. Od razu dwuosobowy. Bardzo rzadka okazja. Nie myśl . Działaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak nadal zostaje 1 amortyzator. Na dwie osoby to za mało. Wszystkie seryjne Bi mają dwa amory , a na wachaczu Mono jest mocowanie na jeden.

Pozatym moim skromnym zdaniem i mimo braku talentu estetycznego , SC w wydaniu z gołą kanapą dwuosobową wygląda jak kupa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgodze sie że nie wygląda za ciekawie ale czasem może być potrzebne miejsce dla lepszej połówki ;)

a czy amor wytrzyma to wydaje mi sie od wagi pasażera i kierowcy, bo to czy jedzie jedna osoba ważąca ponad 100 czy para lżejszych osób...

po za tym przy SC jestem zwolennikiem biposto ze względu na ładniejszy moim zdaniem układ wydechowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podsumuję. Wszystko co ma w nazwie CLASSIC jest cool , a jeżeli jest to dodatkowo ducati . Komentarz zbędny i nie na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może przekładka silnika (z sucharkiem) z monoposto do biposto roziwąże problem :p

Chyba że zależy Ci na tym wydechu tylko z jednej strony a nie na suchym sprzęgle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.