Panerai 0 Napisano Maj 30, 2012 Hej - Poszukuję informacji na temat możliwości i poziomu komplikacji związanych z dostosowaniem wersji monoposto do przewozu pasażera. I nasuwają się pytania: 1. Czy kanapa od GT (n.b. widziałem takie wersje w necie i super to wygląda) lub monoposto pasuje bezpośrednio, czy to wymaga przeróbek? 2. Jak rozwiązać problem podnóżków dla pasażera przy podwójnym wydechu z prawej strony, który wydaje się dość wysoko (standardowe podnóżki od biposto chyba by kolidowały z wydechem)? 3. Czytałem gdzieś na tym forum, że amortyzator monoposto jest dostosowany do 1 osoby i nie "dźwignie" pasażera. Trochę trudno mi w to uwierzyć, ale czy ma ktoś w Was jakąś wiedzę w tym temacie? 4. tak przy okazji, z kim w Polsce rozmawiać o wydechu i jakie wydechy byście polecali (dla docelowego wariantu biposto)? Zawsze byłem fanem termignoni i taki miałem dawno temu ST4 to z taką właśnie muzyką : )) a tu słyszę, że już do Dukatów nie robią?? O co chodzi? Pozdrowienia! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Maj 30, 2012 Hej - Poszukuję informacji na temat możliwości i poziomu komplikacji związanych z dostosowaniem wersji monoposto do przewozu pasażera. I nasuwają się pytania: 1. Czy kanapa od GT (n.b. widziałem takie wersje w necie i super to wygląda) lub monoposto pasuje bezpośrednio, czy to wymaga przeróbek? 2. Jak rozwiązać problem podnóżków dla pasażera przy podwójnym wydechu z prawej strony, który wydaje się dość wysoko (standardowe podnóżki od biposto chyba by kolidowały z wydechem)? 3. Czytałem gdzieś na tym forum, że amortyzator monoposto jest dostosowany do 1 osoby i nie "dźwignie" pasażera. Trochę trudno mi w to uwierzyć, ale czy ma ktoś w Was jakąś wiedzę w tym temacie? 4. tak przy okazji, z kim w Polsce rozmawiać o wydechu i jakie wydechy byście polecali (dla docelowego wariantu biposto)? Zawsze byłem fanem termignoni i taki miałem dawno temu ST4 to z taką właśnie muzyką : )) a tu słyszę, że już do Dukatów nie robią?? O co chodzi? Ja mam biposto i uważam, że SC tylko z Termignoni w wersji racingowej ;) Pozdrowienia! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Maj 31, 2012 Myślałem o tym również. Z wiedzy jaką posiadam musisz wymienić wachacz tylni , wymienić amortyzatory , zakupić dwa sety ,wydech i przerobić siedzenie ponieważ GT ma inny kształt przy baku. Myśl i licz . Roboty może niedużo ale kasy napewno. Coś o tym wiem. Powodzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Maj 31, 2012 Bież tego SC załatwianego przez Pabla. Od razu dwuosobowy. Bardzo rzadka okazja. Nie myśl . Działaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Panerai 0 Napisano Czerwiec 6, 2012 Dzieki za opinie. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vagabondo 0 Napisano Czerwiec 6, 2012 Tu przykład monoposto z założoną kanapą i podnóżkami od biposto wiec wygląda na to że sie dabez wiekszych kombinacji... http://www.moto.it/moto-usate/ducati/sp ... sg=3903778 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Czerwiec 8, 2012 Jednak nadal zostaje 1 amortyzator. Na dwie osoby to za mało. Wszystkie seryjne Bi mają dwa amory , a na wachaczu Mono jest mocowanie na jeden. Pozatym moim skromnym zdaniem i mimo braku talentu estetycznego , SC w wydaniu z gołą kanapą dwuosobową wygląda jak kupa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vagabondo 0 Napisano Czerwiec 8, 2012 zgodze sie że nie wygląda za ciekawie ale czasem może być potrzebne miejsce dla lepszej połówki ;) a czy amor wytrzyma to wydaje mi sie od wagi pasażera i kierowcy, bo to czy jedzie jedna osoba ważąca ponad 100 czy para lżejszych osób... po za tym przy SC jestem zwolennikiem biposto ze względu na ładniejszy moim zdaniem układ wydechowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vagabondo 0 Napisano Czerwiec 8, 2012 to takie wygodne biposto i bez problemów z łysą kanapą ;) tylko chyba gorzej sie kładzie w zakrętach ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Czerwiec 9, 2012 Podsumuję. Wszystko co ma w nazwie CLASSIC jest cool , a jeżeli jest to dodatkowo ducati . Komentarz zbędny i nie na miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Panerai 0 Napisano Czerwiec 19, 2012 W koncu zdecydowalem nie komplikowac - nabylem monoposto i juz nie bede nic zmienial (poza tlumikami ma sie rozumiec). :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Czerwiec 20, 2012 Gratulacje :clap: Pędem do działu pochwal się................. i dużo fotek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
redfox 0 Napisano Lipiec 12, 2012 Może przekładka silnika (z sucharkiem) z monoposto do biposto roziwąże problem :p Chyba że zależy Ci na tym wydechu tylko z jednej strony a nie na suchym sprzęgle ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Lipiec 13, 2012 znaczy żółty po Hubercie U?:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach