krl 0 Napisano Czerwiec 21, 2012 Carlos Checa rozpoczął test 1199 Panigale, bardzo jestem ciekaw tego połączenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Czerwiec 25, 2012 ...i cos mówił po? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dwapro 0 Napisano Lipiec 1, 2012 Właśnie nie powiedział nic i media zastanawiają się czy to dobrze, czy źle. Patrząc na przykład MotoGP może być różnie :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Lipiec 1, 2012 Coś tam powiedział, ale trzeba pamiętać że odbyło się to podczas WDW więc nie były to normalne testy a raczej jazda pokazowa wiec co można po czymś takim powiedzieć poza tym że motocykl daje bardzo dobry feeling. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Lipiec 3, 2012 Przecież nie jechał na maxa. Jak w takim razie mógł określić jak się spisuje w warunkach do których jest przygotowywany :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Lipiec 5, 2012 Widzieliśmy ten przejazd. Na moje oko na pewno nie było maksa ale i wolno też nie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Lipiec 5, 2012 Widzieliśmy ten przejazd. Na moje oko na pewno nie było maksa ale i wolno też nie ;) ....co kółko był szybszy. W pewnym momencie gonił go Wild Troy. To był widok!!!! Obu Panów w tej samej chwili na Panigale. Ja miałem wrażenie, choc to bardzo dziwna opinia, subiektywna z mała mozliwości udowodnienia czemu tak? Carlos miałem wrazenie, ze był zaskoczony motocyklem, wręcz onieśmielony. Jakby sie wahał czy odkrecić mocniej a moze jednak nie? Odkrecał i się zbyt szybko skończyło :shock: Zważywszy, ze jeżdzi motocyklem, który jak pisała motormania inni bedą produkowali dopiero za kilka lat........sam nie wiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Lipiec 5, 2012 Widzieliśmy ten przejazd. Na moje oko na pewno nie było maksa ale i wolno też nie ;) ....co kółko był szybszy. W pewnym momencie gonił go Wild Troy. To był widok!!!! Obu Panów w tej samej chwili na Panigale. Ja miałem wrażenie, choc to bardzo dziwna opinia, subiektywna z mała mozliwości udowodnienia czemu tak? Carlos miałem wrażenie, ze był zaskoczony motocyklem, wręcz onieśmielony. Jakby sie wahał czy odkręcić mocniej a moze jednak nie? Odkrecał i się zbyt szybko skończyło :shock: Zważywszy, ze jeżdzi motocyklem, który jak pisała motormania inni bedą produkowali dopiero za kilka lat........sam nie wiem. Motormania bardzo sie zagalopowała w tej opini...... niestety jak do tej pory Panigale nie potwierdza tego na torze i na własne oczy widziałem jak inne motocykle starszej daty robia z nia na prostej co chcą. Z rozmów z właścicielami niestety to sie potwierdza. Najlepiej obrazuje to fakt ze właściciel jednej z nich po przejsiadce ( bo panigałka sie popsuła poraz kolejny :lol: ) na kilkuletnie pożyczone suzuki K8 zrobił lepszy czas .... W rookie 1000 startuje Holender na 1198R i aż szkoda patrzeć jak po każdym treningu rozkeca motocykl a podobno co rok ma nowy silnik.......... Tak wyglądaja fakty zaobserwowane w padocku.... A media piszą to co maja pisać ot co. Jakoś Pejser na zadawane przez wielu ludzi pytania dlaczego tak pochlebnie napisał o Panigale zawsze udziela pokrętnych odpowiedzi... P.S. przypomniało mi sie jak podczas zimowych rozmow w servisie Pejserini mówił ze w tym sezonie ma ścigać sie na panigalce po układzie z ducati co doskonale tłumaczy ochy i achy zawarte w artykule... ot co cała prawda moim zdaniem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Lipiec 5, 2012 Omal się nie obaliłem z krzesła, napisałeś tak jak motocykl Ducati miałby system samo prowadzenia :shock: , nie z Panigale inni robią co chcą tylko z kierowcą dosiadającym Panigale z konkretnym kierowcą. Jak zapewne zaobserwowałeś Panigale w STK1000 nie ma problemu z wygrywaniem choć też trzeba jasno powiedzieć że zarówno BMW jak i Kawasaki stanowią godnych rywali, aktualnie Panigale w klasyfikacji generalnej to druga i trzecia pozycja dodam jeszcze że pierwszego i drugiego dzieli jeden punkt ( dodatkowo Panowie dosiadający Panigale w tym roku w zeszłym stanowili ogon). Domyślam się że w sprawie naszego podwórka mówisz o T.S - a umówmy się trudno uznać go za zawodnika wysokiej klasy powiem więcej trudno nazwać go nawet średniakiem na pożyczonym od Grandysów motocyklu śmiga po torze w czasie 1,42 w klasie Mistrzowskiej!!! Jak na klasę mistrzowską to dość kiepski wynik a dodatkowo Tomek S jeździ w wyścigach z przerwą naprawdę spoooooorrrroo lat i czas jaki robi należy traktować jako dobry czas amatorski a nie czas zawodnika startującego w MMP, więc jego opinia zważywszy na umiejętności jest mało wiarygodna. Jestem przekonany że brak umiejętności w jego wypadku jest składany na kark kiepskiego motocykla w tym wypadku Ducati 1199. Wielu zawodników po przesiadce z rzędówek na V-ke ma problemy i potrzebuje dużo czasu by zrozumieć i zaakceptować różnice, zresztą podobnie jest w drugą stronę. Trzeba pamiętać też że Panigale jest kompletnie nowa konstrukcją i zapewne wymaga poprawienia w wielu aspektach - wszędzie tam gdzie została dopuszczona do klasy SBK dostaje w d...... ale zupełnie inaczej sytuacja się ma w klasach Stockowych tam jest w czubie a że w czubie zrobił się tłok to dobrze dla nas wszystkich. Jestem przekonany że właśnie z racji potrzebnego czasu na dopracowanie konstrukcji Ducati nie naciskało na homologację na ten rok do klasy SBK. Przyszły rok pokaże jak jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Lipiec 5, 2012 Krl mój tekst napisałem w opozycji do cytatu franza z motormani "Zważywszy, ze jeżdzi motocyklem, który jak pisała motormania inni bedą produkowali dopiero za kilka lat......" chyba oczywistym jest ze zagalopowali się w tej recenzji. Specjalnie za przykład podałem sytuacje ze ten sam kierowca ( jaki by nie był) przesiada sie na inny motocykl i robi lepszy wynik. Jak by nie było jest to w jakims stopniu miarodajne. Obserwując wyścig AA na słowacji wyraźnie było widać jak ponigale miało problem na bardzo długiej prostej start meta gdzie umówmy sie nie trzeba miec talentu trzymając odwinięty rolgaz do oporu ( wiem wiem ,wyjście z zakrętu , dohamowanie ale ta prosta jest dłluuuga i mozna było to wychwycić. Na pewno ten motocykl jak pisała motormania nie zrobił takiego zamieszania na rynku jak swego czasu BMW a według artykułu panigale jest od Bejcy znacznie szybsza. Nie wiem jak jest w mistrzostwach świata bo to dla mnie kosmos. Moge zdać relacje jedynie z opini z naszego podwórka. Ja niestety nie miałem jeszcze okazji wypróbować tego motocykla.... choć pamietając swoje przygody z 1098 i obserwując męki padockowych kolegów nie zdecydował bym sie ścigać na poziomie amatorskim bez potężnego zaplecza $$$ na motocyklu Ducati.... Mistrzostwa świata to zupełnie inna bajka ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Lipiec 5, 2012 ja dorzucę swoje trzy grosze jako obserwator wyscigów w tv Panigale musi byc bardzo dobrym sprzetem, jesli taki zawodnik jak Lamara, który na koniec zeszłego sezony zajął 14 miejsce, obecnie walczy o tytuł... nie wierzę, że w ciągu kilku miesiecy poczynił taki progres. Ale wracając do Pejsera i jego artykułów - są mocno przesadzone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Lipiec 6, 2012 zwariuje!!! gazeta gani ducati to jest wtedy niemiecką gazetą! Gazeta chwali ducati jest szemrany interes. nie ma dobrze, musi byc zawsze żle! Co do kierownika T.S to............ pilotem samolotów tez jest i co opowiada, Pany?!?!?!?!? Z jego 1199 jest problem? O! Moze by nam Rostwor czy ktos inny opowiedział jak jest naprawdę............ Royal coby nie pisała prasa wyniki mówia same za siebie. Sprawdz wyniki 10/11-ki od 2007 roku w wyscigach., łoji skóre wszystkim przez piec prawie lat!!!! Wiesz jak oni musza byc w......ni????? Widziałeś wyscigi w USA, Utah tam było widać gdzie kto jest. Stara konstrukcja moto z Carlosem jechała z reszta w czasach równoległych bo nie dało sie tego porównać. BMW, Aprilka szlag ich trafia. W tym roku 1199 wygra stocki, zobaczysz. Wtedy usłyszę że tak naprawde ważne jest SBK he he he he. Nasze podwórko jest jakieś trudne do oceny. Zawsze wystepuje jakas chora napinka zastepujaca przyjemność z jazdy po torze. Byłem juz kilka razy na torze i jak widze ludzi z zagranicy nie muszą byc wielkie teamy, aby przyjechac na Ducati. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Lipiec 7, 2012 Dużo takich oglądam w internecie. Ten sam gość ( kierowca wyścigowy którego nazwiska zapomniałem Hodson ? ) w trakcie testów na prezentacji w Abu dhabi mówił że nie ma innego tak dobrego motocykla. Że to jedyny na którym czuł się jak na wyścigowym motocyklu. Na tym filmiku.... jakby zmienił zdanie :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Lipiec 7, 2012 Dużo takich oglądam w internecie. Ten sam gość ( kierowca wyścigowy którego nazwiska zapomniałem Hodson ? ) ... Neil Hodgson to nie jakiś tam gość tylko MŚ WSBK 2003 na fabrycznym Ducati, zresztą z marką związany bardzo mocno przez cała swoją karierę...Wygoogluj sobie ;) A co do samej Panigalki to tak jak pisze Royal, żeby bawić się w Ducati, potrzeba jest $$$, a niskobudżetowi kierowcy powinni ja omijać szerokim łukiem i ganiać Japsami lub bmw, bo sa odporniejsze i nie drenują tak portfela. Na poziomie MŚ to już inna bajka i tu Duki z odpowiednim zapleczem jak zwykle porozstawiają konkurencję po kątach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Lipiec 8, 2012 Dużo takich oglądam w internecie. Ten sam gość ( kierowca wyścigowy którego nazwiska zapomniałem Hodson ? ) ... Neil Hodgson to nie jakiś tam gość tylko MŚ WSBK 2003 na fabrycznym Ducati, zresztą z marką związany bardzo mocno przez cała swoją karierę...Wygoogluj sobie ;) A co do samej Panigalki to tak jak pisze Royal, żeby bawić się w Ducati, potrzeba jest $$$, a niskobudżetowi kierowcy powinni ja omijać szerokim łukiem i ganiać Japsami lub bmw, bo sa odporniejsze i nie drenują tak portfela. Na poziomie MŚ to już inna bajka i tu Duki z odpowiednim zapleczem jak zwykle porozstawiają konkurencję po kątach Ja wiem kto to tylko nazwiska zapomniałem i nie miałem jak znaleźć :P Bo jak go wpisać w google nie pamiętając nazwiska :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach