krl 0 Napisano Sierpień 13, 2012 Czy może ktoś z Forumowiczów zna ten sprzęt? http://allegro.pl/ducati-748-r-i2558173106.html Jeżeli opis jest prawdziwy to może warto się zainteresować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 13, 2012 To nie jest 748 R. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 13, 2012 To nie jest 748 R.Pozdr. J-999 Faktycznie zupełnie nie spojrzałem na fotę taki bez Ohlinsowy ;) R czyli co najwyżej S :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 13, 2012 Raczej mi też podpada pod S-kę, ale cena i tak fajna... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 13, 2012 Raczej mi też podpada pod S-kę, ale cena i tak fajna...Pozdr. J-999 To fakt jeżeli stan jest zgodny z tym co mówi właściciel to sprzęt zdaje się być godny uwagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 13, 2012 To nie jest 748 R.Pozdr. J-999 Faktycznie zupełnie nie spojrzałem na fotę taki bez Ohlinsowy ;) R czyli co najwyżej S :lol: i bez carbonowo airductowy i bez chłodnico olejowy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jankes12 0 Napisano Sierpień 14, 2012 Pragnę zwrócić uwagę szanownym forumowiczom iż 748r z 2000r. był wyposażony w kompletne zawieszenie showa (jednak trochę inne niż wersje bazowe np.skok zawieszenia przód 127mm zamiast 120),dopiero w 2001r. r-ka posiadała zawieszenie Ohlins,to samo tyczy się airboxu,zresztą zawieszenie jakie by nie było nie czyni z danego egzemplarza wersji limitowanej raczej zainteresował bym się ramą i silnikiem te elementy świadczą o tym czy jest to r-ka czy też nie.Pomimo niewyraznego zdjęcia ja tam widzę chłodnicę oleju a jak wiadomo s-ka takowej nie posiadała.Jednak tak naprawdę zweryfikować autentyczność tego modelu można tylko poprzez oględziny i to bardzo łatwo wystarczy zdjąć zbiornik paliwa i zobaczyć jakie są gardziele r-ka miała o gigantycznej średnicy 54mm bazowe wersje 44mm,rama w tym modelu była chromo-molibdenowa a nie stalowa co też bardzo łatwo sprawdzić jeszcze jeden szczegół r-ka posiadała na górnej półce tabliczkę znamionową informującą o numerze wyprodukowanego egzemplarza no i ciekawe czy właściciel posiada certyfikat potwierdzający autentyczność tego modelu,tak więc warto by było zadać kilka pytań właścicielowi zanim się wyciągnie pochopne wnioski. Ps.do potencjalnego nabywcy.Przed kupnem koniecznie sprawdzić w jakimś serwisie stan dzwigienek i wałków nie wspominając o kontroli kompresji oraz ciśnienia oleju,aby nie wylądować z ręką w nocniku.Cena plastików w porównaniu do regeneracji głowicy to pikuś,koszt jednej dzwigienki 150-180 euro,wałka około 750 euro bez kontroli tych elementów nie odważył bym się kupić tego motoru nawet za takie pieniądze! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 14, 2012 ,rama w tym modelu była chromo-molibdenowa a nie stalowa ??? Dokładniej i tu i tu stalowa, różniąca się właśnie materiałem dodatkowym w nich użytym, i metodyką ich wykonania, ale zupełnie inne konstrukcje wynikające m.in zastosowaniem po raz pierwszy w 748 R gardzielami typu prysznicowego użytymi potem w "Testastrettach", warto wspomnieć o użyciu po raz pierwszy w seryjnym motocyklu Ducati sprzęgle antyhoppingowym, tytanowych zaworów i korbowodów, a także innej konstrukcji wału korbowego... Jest tych inności tyle, że ciężko tak z pały sobie przypomnieć... Ale reszta się zgadza, oprócz tego tarcze żeliwne z zaciskami 4 klockowymi ( 4 na tarczę) a nie 2-klockowymi... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 15, 2012 Dziś od 6:00 zgłębiam książkę DUCATI Story i DUCATI Desmoquattro Superbikes - oczywiście w celu zapoznania się z dokładną specyfikacją modelu 748 - swoją drogą jest to naprawdę intrygująca i ciekawa lektura mówiąca jasno że można zbudować coś co wygląda niby podobnie a różni się w tak znacznym stopniu. Wracając do tematu faktycznie wygląda na to że moje pierwsze spostrzeżenie było prawidłowe i może to być wersja R - zwracam więc honor i dziękuję jankesowi 12 że zajrzał jednak do materiałów ( tudzież do zakamarków własnego twardego dysku) przed wypowiedzią. Ja także powrócę do lektury przed zajęciem stanowiska ponieważ jak widać mój twardy dysk zaczyna szfankować. Jeszcze raz więc podkreślę że jeżeli to co podaje właściciel jest zgodne ze stanem faktycznym to wydaje się że jest to naprawdę dobra oferta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 15, 2012 A jeśli siedzi tam silnik 916/996 ? Najlepiej n/t R-ki zapytać kogoś kto posiada(ł) R-kę np. [email protected] Nawet koła się różnią niby w R ce i S ce 5 ramienne, ale jednak diametralnie różne... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach