Gość Napisano Listopad 5, 2012 Chlopaki za wielka woda rozwalaja sie na sprzetach.Takze jest ich coraz mniej.Pamietaj o zmianie oryginalnych opon na jakies sportowe zebys niedolaczyl do spolki.Albo od razu zatop w zywicy dla potomnych aby niekorcilo jezdzic. :shock: od siebie dodam .Ze wlasnie poszukuje amotyzatora skretu do swojej maszyny bedzie to zapewne ohlins.Po ostatnich lotach stwierdzilem ze nasze drogi nienadaja sie na taki typ motocykla i strasznie telepie ta kierownica.Przynajmniej u mnie.A luzów nieposiadam.Takze nastepny sezon napewno z amortyzatorem skretu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ortop5 0 Napisano Listopad 5, 2012 Jako motorek do lansu :lol: myślę że się nadaje w sam raz jego możliwości skrajnych i tak nie bedę wykorzystywał jako jedyny żywiciel rodziny , ma to być czysta przyjemność z przejażdzek a jak się będą za nim oglądać to jeszcze lepiej. W końcu ma się ten kryzys wieku średniego :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 5, 2012 Można też zamontować amorek skrętu Daytona, lecz potrzebne wyrzeźbienie mocowań na lagę i rurkę ramy... W sumie to amor skrętu w zasadzie konieczny jest, niestety takie mamy drogi... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ortop5 0 Napisano Listopad 5, 2012 Z tego co widze na zdjeciach , które tu zamiesciłem to on ma amortyzator skrętu , ale napewno można by go upiekszyć gadżetami z rizomy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ortop5 0 Napisano Listopad 7, 2012 Już się nie mogę doczekać oględzin Dukacika 17.11 wylatuje do Mediolanu żeby go poglądach , posłuchać i przejechać sie nim . .Zakladam ze nie miał dzwona .Czy może ktoś wie jakie wpisy po przebiegu 7 tys . Km powinny być w książce , i naco szczególnie zwrócić uwagę ? Pozdrowienia Ortop5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 8, 2012 Wejdż na stronę www.ducati.com wejdź w maintance z paska potem ściągnij sobie Owners Manual na 70 i 71 stronie tegoż owners manual będzie ramka, pamiętaj, że nie tylko przebieg jest ważny ale i miesiące, płyny się starzeją i są higroskopijne.. Dodatkowo, i tak lepiej byłoby przeprowadzić serwis, ponieważ nie wiadomo jaki styl jazdy preferował właściciel... no i wymienił to i owo ( płyny- hamulcowy i sprzęgła, oraz olej amortyzatorów i olej z filtrem, paski, sprawdź przewody paliwowe, czy nie popękane itp..) Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ortop5 0 Napisano Listopad 16, 2012 Cześć Gość z ogłoszenia zrobił mnie na szaro , przed wyjazdem pytam go mailem o dokładny adres a on odpowiada że się rozmyślił i nie sprzedaje :evil: Jestem znowu w punkcie wyjścia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 17, 2012 Jest na sprzedaż GT 1000, wysłałem priv-a. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Listopad 24, 2012 Ja swojego Sport Classica kupiłem w US po małej przewrotce, teraz wyglada i jeździ jak nowy. Jest z 2007 roku. W tym sezonie zrobilem nim ok 10 tys km w tym jeden wyjazd po Europie ( ok. 6 tys. km ). W drodze powrotnej pokonałem 1500 km w jeden dzień 7.00-19.00 ( Italia-Polska) ;) Jeżdżę nim również na tor i doskonale się tam odnajduje :) Nie zgodzę się z kolegami, że jest awaryjny, że niewygodny, że ręce bolą i inne bzdety... To jeden z najwspanialszych i najpiękniejszych motocykli klasycznych świata. Należy go kochać jak czlonka rodziny i nigdy Cię nie zawiedzie ;) U mnie ma dożywocie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 24, 2012 Zgodze sie z pablo.Sprzet malo usterkowy.Co do pozycji to idzie sie przyzwyczaic ,pozniej juz niema roznicy.Gorzej z rekami po dziurach w drodze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Listopad 24, 2012 Zgodze sie z pablo.Sprzet malo usterkowy.Co do pozycji to idzie sie przyzwyczaic ,pozniej juz niema roznicy.Gorzej z rekami po dziurach w drodze. Musisz nauczyć się jeździć na nim, więcej pracuj udami, to odciążysz trochę nadgarstki ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 24, 2012 odciaze nadgarstki jak zzuce 15 kg nadwagi.Jestem gruby mam 100 kg wagi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 25, 2012 Masa nie ma znaczenia, pozycję na motocyklu buduje się w taki sam sposób, ile by się nie ważyło. Tyle że prawidłowa pozycja na motocyklu, na tym forum jest mało popularnym tematem. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Listopad 25, 2012 Teoś słusznie prawi!na Parówce można spokojnie zwisnąc na baku:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 25, 2012 no niestety theodor do twojej racingowej pozycji to mi jeszcze duzo brakuje.Musze pocwiczyc na sucho w garazu.Tylko ktos mi musi motor przytrzymywac. 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach