Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kaz

1199 PANIGALE TRICOLORE-WERSJA TOR

Polecane posty

Kaz    0

Dodane-full evoracing exhaust i ecu,520 racing chain i 14:41 final ratio, kilka oslonek carbon ,opony supercorsa race-sc 1,racing rearsets i rizoma frontend bobins.

post-2130-1366039140,6812_thumb.jpg

post-2130-1366039141,0703_thumb.jpg

post-2130-1366039141,2338_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

No tak felga zapasowa Bo wyjezdzilem dwie tylne opony w jeden dzien na torze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Hej,Oscar tutaj w RSA mamy opcje 10 torow do FIM spec.Miedzy innymi Kaylami ,PHAKISA ,Aldo,ZWARTKOPS.itd.Pierwsze dwa napewno znasz. z WSBK I GP Rossis Pierwsze zwyciestwo na Yami z Biaggi Honda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej,Oscar tutaj w RSA mamy opcje 10 torow do FIM spec.Miedzy innymi Kaylami ,PHAKISA ,Aldo,ZWARTKOPS.itd.Pierwsze dwa napewno znasz. z WSBK I GP Rossis Pierwsze zwyciestwo na Yami z Biaggi Honda.

Nic ino pozazdrościć :) W PL czasem bywasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Na Poznaniu nie jezdzilem ale kilka lat temu bylem na obiedzie z P.Szkopkiem i jego zona i Pawel obrysowal mi kolko Poznania na serwetce.Teraz pszygotowuje 1199 na ten sezon a 1098R idzie na zajezdnie [long live the new King] 1199??

post-2130-1366039142,1319_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Wlasnie wrocilem od mojego mechanica i tak to wyglada wymieniamy panewki i pokrywamy glowice,zawory i tloki ceramic coating jesli uzyskamy 190+Hp na kole to ten sezon zaczynam na R-ce.Zmiana planu -dam znac po dyno tescie.

post-2130-1366039152,0556_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wlasnie wrocilem od mojego mechanica i tak to wyglada wymieniamy panewki i pokrywamy glowice,zawory i tloki ceramic coating jesli uzyskamy 190+Hp na kole to ten sezon zaczynam na R-ce.Zmiana planu -dam znac po dyno tescie.

 

No grubo, będzie wynik jak w 1199 z tym że pozostanie mocny dół :mrgreen:

powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A orientujecie sie moze jaka moc osiągalo 1098 CC w WSBK? Tak z czystej ciekawości. Chodzi mi o moc na kole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Bravo MV w SSP dobry poczatek szkoda ze 2005F4 1000 nie bylo tak szybkie co za sezon 2005 strata czasu i pieniedzy 3 wywroty moto waga w wersji torowej 195kg jak beczka z cementem ale pieknie wygladal??

post-2130-1366039155,7981_thumb.jpg

post-2130-1366039155,8616_thumb.jpg

post-2130-1366039155,951_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

No to ostatnia prosta dodalismy jeszcze racing kolka rozrzadu 600gram waga total moto bedzie gotowe na test w Niedziele ~300km a Dyno w Poniedzialek.

post-2130-1366039238,3337_thumb.jpg

post-2130-1366039238,5192_thumb.jpg

post-2130-1366039238,6821_thumb.jpg

post-2130-1366039239,1245_thumb.jpg

post-2130-1366039239,3837_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to ostatnia prosta dodalismy jeszcze racing kolka rozrzadu 600gram waga total moto bedzie gotowe na test w Niedziele ~300km a Dyno w Poniedzialek.

...idę puścić lotka :mrgreen:

PS. Nie odwracasz biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drążki od clip on'ów masz w całości wykonane z carbonu czy w środku jest jakiś rdzeń metalowy i tylko pokryte carbonem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0
No to ostatnia prosta dodalismy jeszcze racing kolka rozrzadu 600gram waga total moto bedzie gotowe na test w Niedziele ~300km a Dyno w Poniedzialek.

...idę puścić lotka :mrgreen:

PS. Nie odwracasz biegów?

Nasze tory sa 50/50 z preferecja na std/odwrucone biegi a teras z mechanikiem musimy nakrecic ok 300km@6k & 200km@8k na dotarcie silnika to ustawil na drogowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0
Drążki od clip on'ów masz w całości wykonane z carbonu czy w środku jest jakiś rdzeń metalowy i tylko pokryte carbonem ?

Drazki sa rurki carbon 2mm scianka,kola BST carbon a reszta locznie z bakiem Tamburini carbon.Moto wazy 163kg bez paliwa ale z woda I olejem.W klasie otwartej min 160kg dry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Carbonowy zbiornik jest duzo lzejszy od orginalu plaskikowego? Nie ma problemow z wyciekami?

 

Niezle wyglada.

 

BTW. jak Nemesis sprawuje sie w porownaniu z orginalna Ducati tc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Tamburini tank jest ok 2.5 kg lzejszy od std. Ale to jest TA masa na goze wazna w mometach wejsca I wyjsca z szybkich zakretow ,pszeciekow nie mialem I nie slyszalem o innych Tamburini polecam.Tc w std 1098R to byl poczatek w Dukati Tc 2008, Nemesis to niebo a ziemia interferuje bardzo optymalnie i nie wyczowa sie utraty mocy na wyjsciach z zakretow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

Czas prawdy.1098R-1199P porownanie wesji Torowych.Waga bez paliwa R-165kg : P-170kg. Dyno BHP kolo. R-187Hp : P183Hp. Moc R-131Nm : P-123Nm.Temp.Max w otoczeniu ~30Deg C. R-95Deg : P-102Deg.No i tak to wyglada,obydwa moto testowane tym samym spszetem w tych samych waronkach atmosferycznych.

post-88281-0-77502800-1366305025_thumb.jpg

post-88281-0-97313200-1366305216_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

S i R panigale tylko waga sie roznia ok 2kg.No i jeszcze bym dodal ten delikatny styl budowy Panigale ktory w momecie wywroty dzieli ten moto na 3 czesci tak zeby chyba latwiej go mozna spakowac w bagaznik i zabrac do domu jak to udowodnil kolega Chris #99 na Kayalmi w zeszlym sezonie.

post-88281-0-43258000-1366313117_thumb.jpg

post-88281-0-00291900-1366313134_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

 

S i R panigale tylko waga sie roznia ok 2kg

 

Nie no chyba nie tylko wagą, nie chce się jakoś wymądrzać ale coś tam w silniku pozmieniali, jakiś tytan czy coś  :razz: mniejsze masy wirujące. Na 1199 R przyjdzie jeszcze czas, bo to młoda konstrukcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

......boje się jakos, ze "młoda konstrukcja" " brak ustawień" " pierwszy drugi rok", a zwyciestw nie ma i nie....................DUCATI musi wygrywać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Czas prawdy.1098R-1199P porownanie wesji Torowych.Waga bez paliwa R-165kg : P-170kg. Dyno BHP kolo. R-187Hp : P183Hp. Moc R-131Nm : P-123Nm.Temp.Max w otoczeniu ~30Deg C. R-95Deg : P-102Deg.No i tak to wyglada,obydwa moto testowane tym samym spszetem w tych samych waronkach atmosferycznych.

 

 

Bardzo mnie zadowala wynik ten  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Edytowano przez oskar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.