krl 0 Napisano Luty 18, 2013 Zachęcam do przeczytania: http://www.gpone.com/index.php/La-Honda ... -a-90.html Zachęcam także do dodawania ciekawych informacji w temacie MotoGP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 18, 2013 Mógłbys tak w skrocie opisac i przetłumaczyć :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 22, 2013 Cały internet huczy dziś na temat Hondy. Nowe zdjęcia Hondy RC213V z testów z Malezji potwierdzają, że korzysta ona z silnika V4 90°! Wieść szczególnie może szokować fanów Ducati i problemów ich inżynierów z identyczną konfiguracją jednostki napędowej. Widząc jak Honda radziła sobie na testach, można być prawie pewnym, że kłopoty Ducati wcale nie leżą w czterocylindrowym silniku . W rozmowie z hiszpańskim magazynem SoloMoto, szef HRC Shuhei Nakamoto tłumaczył, że nowy 90° V4 ma znaczną przewagę nad poprzednią wersją silnika z 75 stopniowym rozwarciem cylindrów. Japończyk wśród zalet nowej jednostki napędowej wymienił większą moc, mniejsze wibracje i zmniejszenie wagi, poprzez zaniechanie stosowania wałka wyrównoważającego. Mamy również mocne dowody na to, że Honda korzysta z silnika V4 o nachyleniu 90° już od 2012 roku. Daje to do myślenia przypominając sobie komentarze Caseya Stonera, który był przekonany, że problemem Ducati wcale nie jest silnik. Wszystko robi się jeszcze bardziej ciekawe, kiedy uzmysłowimy sobie, że przecież Honda szykuje „tanie” motocykle dla zainteresowanych zespołów z MotoGP. „Budżetowe RC213V” od japońskiego producenta mają zadebiutować podczas testów w Walencji, po zakończeniu sezonu 2013 i mają konkurować (lub zastąpić – domysły red.) z maszynami CRT. Honda planuje również w 2014 roku wypuścić na rynek motocykl sportowy właśnie z silnikiem V4 (następcę CBR 1000RR?). ............. :twisted: :twisted: :twisted: Da się?!?!?! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach