Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
jakitaki

Co z tym Ducati ?

Polecane posty

Pełen nadzieji patrzyłem czegoż to Valentino dokona na orce , wciąż wierzyłem że się uda dokonać niemożliwego i co ? Hm , dzisiaj kolejni świetni kierowcy nabywają kompleksów na Desmosedici . Iluż już ich było , gwiazd największego formatu którzy nie potrafili zrobić NIC z czerwoną bestią . Były komentarze że zawodnik może już za stary , może się skończył - ale nie , zawodnik taki odchodził z Ducati , siadał na inny motocykl i wygrywał ( Melandri , Rossi ) . 

Tak dużo się mówi o ewolucji czy rewolucji motocykla a ja nie mogę patrzeć jak niszczą kolejnych moich idoli , cholernie wierzyłem w "młodych" w tym sezonie , Spies wystartował chyba raz  a mój faworyt Iannone nawet nie jest w stanie walczyć z CRT , Dovi i Hayden .. ach :oops: . Ten motocykl jest zupełnie do D***Y !!

Jakby tego było mało , w stawce WSBK gdzie Ducati właśnie zawsze rozdawało karty również dostajemy lanie . Mieliśmy dwu letnią przerwę aby przygotować nowy rewolucyjny motocykl - jak nas historia nauczyła - który wejdzie do rywalizacji z niestandartowymi , szokującymi rozwiązaniami technicznymi i pozamiata w stawce . Niestety tak się nie dzieje . 

Naszła mnie taka refleksja czy może nie chcemy za wiele ? Pewnie nie , ale jeśli coś dzieje się kosztem czegoś , może warto skupić się na jednym projekcie i doprowadzić go do porządku abyśmy znowu poczuli smak zwycięstwa . I nie obraził bym się jeżeli zawieszono by na jakiś czas projekt Desmosedici  w Moto GP - jest to stawka w której  Ducati wciąż raczkuje i szuka po omacku zachłyśnięte sukcesem Stonera , nie wracajmy do tego jaki Kangur był dobry , ten czas już minął !

Gdyby tak się stało można by było wszystkie siły skupić na projekcie Panigale ,sercem jestem przy superbikach i z tej serii pamiętam Ducati od  :roll: .. dawna.

Jak mówiłem sukcesów nigdy za wiele lecz może w obecnej sytuacji coś trzeba  wybrać ? Macie jakieś przemyślenia odnośnie dzisiejszej sytuacji Ducati w wyścigach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze Ducati popełniło dwa zasadnicze błędy. W odpowiednim czasie nie odsunelo Preziosiego od budowy desmosedici i pozwolili mu brnac w jego szalencze pomysły. Teraz starają sie podkupic inżyniera Aprilli co wyraźnie świadczy o tym ze nie maja pomysłu co dalej robić.

 

Co do Panigale i WSBK to moim zdaniem zachlysneli sie sukcesem w Stockach i myśleli ze moto wystarczy. A juz brytyjskie SBK pokazało ze tak nie jest.

 

Nigdy w historii motogp nie kibicoealem nikomu poza Rossim kto startował na Ducati. Teraz gorąco kibicuje Iannone ale to takie szczanie pod wiatr w nadziei ze nie zostanę ochlapany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie brna w konstrukcje, ktora nigdy nie bedzie lepsza od konkurentow a, co najwyzej, moze pozwolic sie z nimi zrownac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie brna w konstrukcje, ktora nigdy nie bedzie lepsza od konkurentow a, co najwyzej, moze pozwolic sie z nimi zrownac.

 

Myślę że zrównani byliśmy kilka lat temu , dzisiaj konkurencja mocno nam odjechała :( . Motocykl fabryczny nie może walczyć o miejsce w stawce z konstrukcją CRT - motocyklem prawie że dostępnym dla każdego w sklepie . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba nie bardzo odjechali ( w globalnym znaczeniu) - japońce jak staneli 7-10 lat temu w miejscu , to po dziś dzień nie mogą sie pozbierać jak europa ich pozamiatała :razz: , w szczególności bmw i aprilia. - te dwa koncerny wioda teraz prym i chyba długa chwila upłynie nim zostana zdeklasowani... a ducati  - cóż , przywiązanie do tradycyjnych roziwazań i do zarysu historycznego nie zawsze wychodzi na dobre , a w przypadku ducati postęp znaczyłby zatracenie wartości i indywidualnych wypracowanych rozwiązań... kwestia wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo rozumiem Twoj wpis.

Piszemy tu o motogp i WSBK

 

W motogp prym wiodą japonce

W WSBK raz Europa raz Japonia

 

Wiec gdzie Europa odjechala Japonii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorki - człowiek nie czytający to człowiek głupi... :cry:  poczytałem "po łebkach" nie analizując całego tekstu - stąd moja wpadka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, co z tym Ducati, ale zobaczcie do kogo należy rekord toru w Niemczech, do Stonera na Ducati 800 z 2008 roku....

Zasada stara jak świat: po prostu odpowiedni człek na odpowiednim stanowisku( czyt. motorku)

 

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy porannej kawie, podeszlismy do tematu od strony biznesowej ;)

Po co inwestowac w produkt, ktory nie istnieje na rynku (Desmosedici)? Nie sprzedaja tego motocykla, nie sprzedaja tego silnika, nie sprzedaja rozwiazan z niego... sprzedaja panigale i w jego rozwoj i promocje powinni wkladac pieniadze..

a oni utzymuja 2 zespoly plus 5tego kierowce ;) ktos inny ma tylu zawodnikow? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc darowałbym sobie na ich miejscu MotoGP. Potrzebne to jest, jak psu 5-ta łapa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, ze wszyscy mamy rację, ale.............

WSBK marketingowo i PR-wo przy MotoGp nie istnieje!!!!! Dwa, jedno nie wyklucza drugiego. Ponieważ prototyp staje się kiedyś produkcyjnym i tak jest u wszystkich oprócz Ducati. Musi być L2 tak? To czemu jest L4? I jest jakiś zgrzyt............może po prostu zrobić L4 i czochrać wszystkim dupska, a tak niepotrzebna napinka jest. Tradycja? jaka tradycja ramę kratownicowa i suche wy....li przy pierwszej, no może nie pierwszej okazji.

Czemu chcieli, aby został VR, bo tu tylko o kasę chodzi. Ortodoksi z Włoch od razu mówili głośno, że pozbycie się Xerox i VR to droga do nikąd.

Mnie się już średnio chce słuchać o Panigale w WSBK. Kiedyś nie rozumiałem jak Janek mówił , ze WSBK to następny niepotrzebny twór, który nie oddaje prawdy, a prawdę pokazują stocki. Przynajmniej tam jakoś jedzie ta zacna maszyna.

MotoGp tez nie chce mi się słuchać i patrzeć. Mam wrażenie, ze włodarze jakby trochę specjalnie dobijali nam gwóźdź do trumny przydzielając CRT bardziej miękkie opony, co nam Desmosedici nie pomaga oj nie!

W zakręcie źle, na prostej już tez nie najszybciej, w wyglądzie jakby gorzej; wszędzie słabo.............tylko My Amatorzy na torze najpiękniejsi he he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, ze wszyscy mamy rację, ale.............

WSBK marketingowo i PR-wo przy MotoGp nie istnieje!!!!! Dwa, jedno nie wyklucza drugiego. Ponieważ prototyp staje się kiedyś produkcyjnym i tak jest u wszystkich oprócz Ducati. Musi być L2 tak? To czemu jest L4? I jest jakiś zgrzyt............może po prostu zrobić L4 i czochrać wszystkim dupska, a tak niepotrzebna napinka jest. Tradycja? jaka tradycja ramę kratownicowa i suche wy....li przy pierwszej, no może nie pierwszej okazji.

Czemu chcieli, aby został VR, bo tu tylko o kasę chodzi. Ortodoksi z Włoch od razu mówili głośno, że pozbycie się Xerox i VR to droga do nikąd.

Mnie się już średnio chce słuchać o Panigale w WSBK. Kiedyś nie rozumiałem jak Janek mówił , ze WSBK to następny niepotrzebny twór, który nie oddaje prawdy, a prawdę pokazują stocki. Przynajmniej tam jakoś jedzie ta zacna maszyna.

MotoGp tez nie chce mi się słuchać i patrzeć. Mam wrażenie, ze włodarze jakby trochę specjalnie dobijali nam gwóźdź do trumny przydzielając CRT bardziej miękkie opony, co nam Desmosedici nie pomaga oj nie!

W zakręcie źle, na prostej już tez nie najszybciej, w wyglądzie jakby gorzej; wszędzie słabo.............tylko My Amatorzy na torze najpiękniejsi he he he

Widzę że wszelkie nadzieje w Tobie umarły ;)

Tradycją Ducati było trzepanie dupsk innym na jakiś dziwnych moturach i mam nadzieję na kontynuację . Nie sądzę by Panigale było tak ciu...te jak desmosedici , motocykl ma potencjał i widać to po Lamarze a przecież  Stocki i Superbki dzieli tylko cieniutka linia . Coraz częściej myślę że to kierowca się już nam skończył (7), nie ma kto nad motocyklem popracować a najlepiej jakby był to zespół dwuosobowy - dwóch różnych zawodników . Myślę też że pomysł skierowania Haydena i Spiesa miałby duże szanse powodzenia . Zawodnicy nadal młodzi , agresywni ,rządni zwycięstwa ... Tylko czy na widok Ducati nie dostają oni już przypadkiem mdłości ? ;)

 

Z zaniechaniem projektu w Moto GP - miałem na myśli jakiś czas przerwy , oczywiście że jeden projekt nie wyklucza drugiego . Mieliśmy w Moto GP świetny motocykl ale zabłądziliśmy . Sądzę że bliżej nam  do sukcesów w WSBK dlatego na jakiś czas powinno się skupić w 200% na Panigale . Jeśli albo kiedy zobaczymy wyniki można by się zająć serią "przylepcem" dla Ducati - sukcesów nigdy za wiele ;).

 

ps. Franz zamawiam twoją fotę z autografem " dla Marcina..." itd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcinie będzie mi niezwykle miło.........

Cieniutka linia? Przepaść, moim zdaniem!

Co do dziwnej polityki Ducati to tez już tradycja.

Brak szacunku i roztropności odnośnie Baylisa i Stonera widać gołym okiem.

Teraz na DRE Canepa nie mógł uwierzyć jak i co robi Troy na Panigale...............mówi samo za siebie, szacunek zawodnika z czołówki, który z niedowierzaniem patrzy na jazdę 'dziadka". Żeby było jasne szybsza po prostu.............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie od nauki szacunku powinni zacząć  :roll:  Dziwne rzeczy opowiadasz i pewnie tak kurna jest  :cry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.