Dawid231 0 Napisano Kwiecień 28, 2016 Ktoś się orientuję gdzie teraz można dostać tarcze białe do Monstera ?;) Niestety na allegro nie ma nic... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Kwiecień 29, 2016 (edytowany) del. Edytowano Kwiecień 29, 2016 przez sacrosaint Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Listopad 2, 2016 Ja właśnie robię na swój styl u tego gościa http://allegro.pl/show_item.php?item=6538837112 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bronsonyo 0 Napisano Listopad 6, 2016 Ja właśnie robię na swój styl u tego gościa http://allegro.pl/show_item.php?item=6538837112 A jak z rozmontowaniem zegarów? (w 695 jest digitec trochę inny obudową niż Magneti) Ja utknąłem na elemencie zasłaniającym guziki i kontrolki który nie chce zejść po odkręceniu dolnej tylnej śrubki... :-| Szarpnąć-urwać-zepsuć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Listopad 12, 2016 A jak z rozmontowaniem zegarów? (w 695 jest digitec trochę inny obudową niż Magneti) Ja utknąłem na elemencie zasłaniającym guziki i kontrolki który nie chce zejść po odkręceniu dolnej tylnej śrubki... :-| Szarpnąć-urwać-zepsuć? Musisz odkręcić wszystkie śrubki od tyłu, oprócz tych skrajnych lewej i prawej. Te skrajne trzymają wnętrze licznika. Ten element o którym mówisz, zasłaniający kontrolki i guziki, jest tutaj, tzn. w Digiteku połączony w całość razem ze szkiełkami. Chodzi o to, że w Magneti odkecasz ten środek - maskownice kontrolek a pod spodem masz śrubkę do odkręcenia szkiełek i reszty obudowy, a tutaj jest to w całości. Dodatkowo po odkręceniu od tyłu śrubek, obudowa przednia jest mocowana jeszcze na zatrzaskach po dwa na skraju zewnętrznym każdego zegara (2 na obrotomierzu i dwa na prędkościomierzu). może lepiej jak pokażę ci to na fotkach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Listopad 12, 2016 A zatem tak. Tutaj jest już zdjęa przednia obudowa i widać, że są 4 takie nazwijmy to tulejki w które wkręcasz wkręty od tyłu, plus jeden dzyndzel na dole pod wkręt. Widać też na tym zdjęciu 3 szt. takich zaczepów (ja mam 3 szt bo jeden mam oberwany) na obwodzie prędkościomierza i obrotomierza. Na drugim zdjęciu, na którym wyjęte są tarcze zegarów, widać gdzie te zaczepy od obudowy przedniej się zaczepiają. Jak widać jeden mam wyłamany. a tutaj jest obudowa tylnia od tyłu i widać, że te dwa skrajne otwory sa pod wkręty które mocują cały środek licznika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Listopad 12, 2016 A tak to wygląda w Magneti Marelli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bronsonyo 0 Napisano Listopad 13, 2016 Dzięki serdeczne za info i zdjęcia!! Czarne koperty fabryczne mi pasują ale syf z wnętrza już nie do końca. Biorę się za swoje przy najbliższej okazji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach