Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

KejTi

Kolory tarcz zegarów i podświetleń

Polecane posty

Ktoś się orientuję gdzie teraz można dostać tarcze białe do Monstera ?;) Niestety na allegro nie ma nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie robię na swój styl u tego gościa

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6538837112

A jak z rozmontowaniem zegarów? (w 695 jest digitec trochę inny obudową niż Magneti)

Ja utknąłem na elemencie zasłaniającym guziki i kontrolki który nie chce zejść po odkręceniu dolnej tylnej śrubki... :-|

Szarpnąć-urwać-zepsuć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak z rozmontowaniem zegarów? (w 695 jest digitec trochę inny obudową niż Magneti)

Ja utknąłem na elemencie zasłaniającym guziki i kontrolki który nie chce zejść po odkręceniu dolnej tylnej śrubki... :-|

Szarpnąć-urwać-zepsuć?

 

Musisz odkręcić wszystkie śrubki od tyłu, oprócz tych skrajnych lewej i prawej. Te skrajne trzymają wnętrze licznika. Ten element o którym mówisz, zasłaniający kontrolki i guziki, jest tutaj, tzn. w Digiteku połączony w całość razem ze szkiełkami. Chodzi o to, że w Magneti odkecasz ten środek - maskownice kontrolek a pod spodem masz śrubkę do odkręcenia szkiełek i reszty obudowy, a tutaj jest to w całości.

 

Dodatkowo po odkręceniu od tyłu śrubek, obudowa przednia jest mocowana jeszcze na zatrzaskach po dwa na skraju zewnętrznym każdego zegara (2 na obrotomierzu i dwa na prędkościomierzu). może lepiej jak pokażę ci to na fotkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zatem tak.

 

Tutaj jest już zdjęa przednia obudowa i widać, że są 4 takie nazwijmy to tulejki w które wkręcasz wkręty od tyłu, plus jeden dzyndzel na dole pod wkręt.post-90627-0-77549000-1478984599_thumb.jpg

 

Widać też na tym zdjęciu 3 szt. takich zaczepów (ja mam 3 szt bo jeden mam oberwany) na obwodzie prędkościomierza i obrotomierza.

 

Na drugim zdjęciu, na którym wyjęte są tarcze zegarów, widać gdzie te zaczepy od obudowy przedniej się zaczepiają. Jak widać jeden mam wyłamany.

post-90627-0-13039600-1478984837_thumb.jpg

 

a tutaj jest obudowa tylnia od tyłu i widać, że te dwa skrajne otwory sa pod wkręty które mocują cały środek licznika.

post-90627-0-09489500-1478984954_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak to wygląda w Magneti Marelli.

 

post-90627-0-56820600-1478985068.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za info i zdjęcia!!

 

Czarne koperty fabryczne mi pasują ale syf z wnętrza już nie do końca.

Biorę się za swoje przy najbliższej okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.