Nikewid 0 Napisano Październik 9, 2013 O i można merytorycznie i na temat ... :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Październik 9, 2013 (edytowany) Nie bierz S1R, nadaje sie tylko na tor jezeli stac cie na naprawy i tracenie nerwow. Na to co chcesz tylko Ducati. Edytowano Październik 9, 2013 przez xxtreme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Październik 10, 2013 (edytowany) Trafiłem w czuły punkcik :) No cóż jak mi się ktoś wbija na "chatę" bez przywitania (bądź poczekania na tą akceptację posta) to go z buta... taką zasadę wyznaję w życiu i netcie... (stąd taka a nie inna reakcja) bo co i ile masz Panie Razor007 w portfelu i jak do tego doszedłeś mnie nie interesuje... Jeździj czym chcesz i jak chcesz... ot reakcja na naruszenie "miru domowego" i tak była łagodna... ale oczywiście sorry jeżeli poczułeś się urażony. Moim zdaniem się tylko zastanów czy takie moto na drogi publiczne ma sens... przecież to maszyna stworzona do śmigania na torze a nie po ulicach... No chyba, że lansik... :) Wtedy rozumiem sens takiego moto na naszym polskich, dziurawych i jakże tragicznych drogach... Ale jak ktoś lubi maszyny sportowe na drogach publicznych to tak jak mawiają powyżej... kupuj i zobacz... na razie nikt się specjalnie o awaryjności nie wypowie i jak to się zachowuje na długie dystanse... za młode maszyny... Awaryjność Ducati to mit - wszystko zależy jak dbasz o serwis... ot powtórzę to co powtarzałem już X-razy... moja Duśka w takim samym okresie użytkowania jak Honda serwisowo kosztowała mnie dużo mniej... Edytowano Październik 10, 2013 przez morham Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Październik 10, 2013 +1. A moze Panigale 899 ? Podobno duzo przyjemniejsze na drogach niz 1199. I monowahacz z 1199 pasuje do 899 :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duke75 0 Napisano Październik 29, 2013 Moim zdaniem 899 jest super alternatywą jeśli ktoś ciężko zapracował na taki moto, jak Ty. 1199 nie masz szans wykorzystać na drodze więc po co przepłacać. Mnie ten moto się bardzo podoba i chyba kupiłbym 899 jeśli już. BMW może i jest dobry na torze i ma parametry ale kogo to obchodzi poza wymiataczami torowymi. Poza tym , sorry, wiem,że o gustach się nie dyskutuje ale kto tu wizulanie porównuje te dwa moto. Nie da się ich porównać. BMW przy Panigale to kupa. Ja też jestem skrzywiony psychicznie na Ducati i Alfę i najzwyklej w świecie nie porównuje Ducati z Hondą czy BMW ani Alfy z Audi. Tamte marki dla mnie nie istnieją i finał :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Październik 29, 2013 Panowie, nie ma co straszyć kolegi Razor'a. "Czuje miętę do 1199" niech kupuje. To nie żona, jak mu nie przypadnie do gustu, może zmienić. Choć moim zdaniem jak spróbuje nie pożałuje...Tak zacząłem swoją przygodę z Ducati :-) i jestem wierny aż po S4RS :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Październik 29, 2013 (edytowany) Panowie, nie ma co straszyć kolegi Razor'a. "Czuje miętę do 1199" niech kupuje. To nie żona, jak mu nie przypadnie do gustu, może zmienić. Choć moim zdaniem jak spróbuje nie pożałuje... Tak zacząłem swoją przygodę z Ducati :-) i jestem wierny aż po S4RS :-) Amen Edytowano Październik 29, 2013 przez Kwinto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doktorski 0 Napisano Październik 29, 2013 To ja dorzuce swoje 2 grosze. Wszystkie superbiki slabo jezdza po miescie i wokol komina. Sa za szybkie. W szczegolnosci dotyczy to Ducati, ktore ma o 2 gary mniej niz S1000. Bedziesz sie meczyl a lewa reka szybko odmowi posluszenstwa i zamiast radochy bedziesz sie wkurzal, ze sprzeglo dziala tak ciezko. Tylko, ze ono nie dziala ciezko. Po prostu za czesto bedziesz musial jezdzic na polsprzegle.... Z drugiej strony szybkie weekendowe przeloty z miasta A do miasta B naszymi wspanialymi autostradami beda przyjemne, tylko nudne. Tor - jak najbardziej. Jesli chcesz sprobowac mocnego Ducati to moze zainteresuj sie Multistrada? To zupelnie inny motocykl niz 1199 ale przyznam, ze mi sie podoba. Nie tyle wizualnie co ze wzgledu na uniwersalnosc. Duza moc, szeroki zakres mozliwosci zawieszenia, wygodna pozycja, wszechobecna elektronika (choc brak telewizora LCD jak w 1199) sprawiaja, ze do Twoich zastosowan Multi wydaje sie po prostu lepsza. pzdr, dr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Październik 30, 2013 Mam je wszystkie od 996sps do 1199t/c na droge MTS #1,na tor 1098R bezwzglednie -zapytajcie Lanziego hahaha.Dla szpanu 1199,do miasta monsterki,pod kafejke diavelki dla oldboyow klasyki itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Październik 30, 2013 Mam je wszystkie od 996sps do 1199t/c na droge MTS #1,na tor 1098R bezwzglednie -zapytajcie Lanziego hahaha.Dla szpanu 1199,do miasta monsterki,pod kafejke diavelki dla oldboyow klasyki itd. i tak zostalem oldboyem... <font color='red'>[desmo]</font>... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Październik 30, 2013 A ja kafejkowym moturzystą ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Październik 30, 2013 (edytowany) Jakby ten temat dalej miał sens :P Ot Razor007 pojawił się jak i zniknął równie szybko jak PaniGałka na prostej z odkręconym na maxa gazem ;) Obraził się czy cuś? Przecież wszystko chyba zostało wyjaśnione a nowy miłośnik Ducati byłby mile widziany... Edytowano Październik 30, 2013 przez morham Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2A+ 0 Napisano Październik 30, 2013 (edytowany) To ja dorzuce swoje 2 grosze. Wszystkie superbiki slabo jezdza po miescie i wokol komina. Sa za szybkie. Mam je wszystkie od 996sps do 1199t/c na droge MTS #1,na tor 1098R bezwzglednie -zapytajcie Lanziego hahaha.Dla szpanu 1199,do miasta monsterki,pod kafejke diavelki dla oldboyow klasyki itd. Haha zgadzam się z morhamem i nie dziwię się ,że gość zwiał. Czytając co po niektóre mądrości. Takie generalizowania służą co najmniej do dobrego ubawu przed monitorem. Superbike są słąbe na miasto. Ale do uciekania przed zajeżdzającym gamoniem z puszki...,czy do hamowania ze 100km/h na 30-paru metrach i schodzeniena kolano w drodze do pracy w warunkach miejskich to z pewnością zwinna i lekka multistrada? Wystarczy wg mnie lubić to co się robi swoim motocyklem, i wówczas do tego można powiedzieć ,że został stworzony... ...a 1098R widzę, że nie posiada konkurencji wśród DUCATI na torze i nie należy głosić żadnych innych teorii? Gdyż z załozenia i "bezwzględnie" są nieprawidłowe. Proponuję przestać mierzyć ludzi swoją miarką i podejść do sprawy jak "motocyklista motocykliście". Nie ma motocykli idealnych i nie każdy musi lubić użytkować motocykl zgodnie z jego przeznaczeniem. Czy to źle ,że rozczarowyując po niektórych , na 1199 można robić 1200km dziennie przez 3 dni i czerpać z tego satysfakcję? NIE Z "PEWNOŚCIĄ SIĘ NIE DA...na multistradzie było by Ci kolego przyjemniej -1199 nie kupuj!- bo jest szybkie i tylko dla szpanu :D"... i gościu zwiał... co mu się dziwić :D Przepraszam za sarkazm... nie chcę nikogo urazić Edytowano Październik 30, 2013 przez 2A+ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duke75 0 Napisano Październik 30, 2013 Jak widać Panigale nadaje się do (prawie) wszystkiego... https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=745469928803611&set=vb.212594882211004&type=2&theater Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Martinez3433 0 Napisano Styczeń 9, 2014 Panowie wie ktoś może czy w Panigale żeby wyjąć osłone aluminiową chyba kolektora tego z tyłu trzeba odkręcać sondę ,czy można jakoś inaczej to rozwiązać ,bo chcę Carbon założyć ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach