Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bagi

Power Monster 796

Polecane posty

nooo, niezły Warrrrrrkot, ładnie zagrałeś Bagi :razz:

btw a może hypka na sprzedaż masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego kolektor w leżącym cylindrze jest tak mocno zawinięty? :oops:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie go można w Rybniku pomacać ? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

btw a może hypka na sprzedaż masz?

Chyba Hypek zostanie na dłużej zemną, strasznie lubię tą bestyjkę ;-)

 

Dlaczego kolektor w leżącym cylindrze jest tak mocno zawinięty? :oops:

Bo inaczej by się nie zmieścił oraz chciałem żeby kolektory były jak najdłuższe i zarazem równej długości.

 

Będzie go można w Rybniku pomacać ? :)

Pracuję nad tym ;-) w poniedziałek rozkręcam wszystko i całość idzie do malowania. Najgorsze wprawdzie mam zrobione bo poskładany i odpalony silnik, zrobiony układ wydechowy, dorobiona większość karbonów oraz przeprogramowane zegary(w PL trudno było znaleźć "fachowca" od tych spraw, a zakup nowych za 4 tyś. nie bardzo mi się uśmiechał, jest w prawdzie firma w Tychach ale z takimi rzeczami sobie nie radzi). Tak naprawdę została tylko "kosmetyka" oraz przetestowanie wszystkiego ale to może pochłonąć sporo czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam do Was pytanie, macie może pomysł jakie założyć filtry powietrza ? Chodzi mi o takie zakładane bezpośrednio na króćce, stożkowe spełnią swoją robotę? Jeżeli tak to jakie i gdzie je kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostanę baty ale co tam... w końcu gust to indywidualna sprawa: nie podoba mi się. 

Ale szanuję ilość włożonej pracy w projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy raz objeździłem potworka :-) Do kompletu brakuje jeszcze kierunków i kończę przednią lampę w karbonie. Wrażenia z jazdy niesamowite, wbrew powątpiewaniom niektórych ;-), prowadzi się super, utrzymuje idealnie tor jazdy zarówno na wprost jaki w zakrętach, a jeszcze go nie regulowałem :-). Jest niesamowicie lekki, czuć to i przy przyśpieszaniu(jakby siedziało się na pocisku) jaki w zakrętach. Kolektory na razie są bez osłon ale nawet przy samej owijce nie są przesadnie ciepłe(zwykłe spodnie).

Zmieniłem nazwę projektu i oficjalnie nazywa się: Helepolis 803 SP, bo sieje niezłe spustoszenie  w wiosce ;-)

Poniżej parę fotek, a krótki filmik z kalkulatora będzie niebawem:

 

cafe-racer-ducati.jpg

 

cafe-racer-ducati1.jpg

 

cafe-racer-ducati2.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje Bagi ! Jest Czaaaad.  :thumbup:  :clap:

 

Widzę, że sprzęgło szanty śpiewa, jak przystało na okrętowe okno ;)

Dawaj głosy, jak ten wydech gada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje Bagi ! Jest Czaaaad.  :thumbup:  :clap:

 

Widzę, że sprzęgło szanty śpiewa, jak przystało na okrętowe okno ;)

Dawaj głosy, jak ten wydech gada.

ano  śpiewa ;-) już raz wymieniałem olej, kumpel z którym objeżdżałem dzisiaj Ducata rozmawiał w tym temacie z Marcinem mechanikiem z DBB i mówił on że to norma jak moto długo stało otwarte i  trzeba trochę pojeździć aby odparowało. A trzeba było nie budować akwariuma, chyba jakiegoś morświna trzeba będzie zapuścić :-)

A tutaj filmik ale tylko z placyku ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maximum motocykla w minimalnej bryle :)

Objedź 3 powiaty to mleko ze sprzęgła zniknie - wiem coś o tym :D 

I będziesz musiał jeździć z tablicą na plecaku bo szkoda zacnego widoku.

Macki krakena rządzą ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładnie gada !!

Z tablicą plpt ma rację, z olejem też.

 

Kawał dobrej, nikomu niepotrzebnej roboty - ale radocha pewnie jest. ;) 

Gratulejszyn, bo jest czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bagi, niezła koza, wygląda zabójczo, wysoko jak na motardzie-btw, dzięki raz jeszcze za mozliwość objeżdżenia Twojego hipcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

 

powalił mi mózg ten sprzęt 

 

Mi taż;-) ale szlak mnie trafia bo zaraz jadę do Szwajcarii, a chętnie bym gdzieś polatał  po okolicy, to jak dać  dziecku spróbować cukierka i mu go zaraz zabrać... :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam robotę. Podziwiam umiejętności i włożony wkład. Mimo, ze samo moto się mnie nie podoba.

 

Gratuluję świetnej roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ano  śpiewa :wink: już raz wymieniałem olej, kumpel z którym objeżdżałem dzisiaj Ducata rozmawiał w tym temacie z Marcinem mechanikiem z DBB i mówił on że to norma jak moto długo stało otwarte i  trzeba trochę pojeździć aby odparowało. A trzeba było nie budować akwariuma, chyba jakiegoś morświna trzeba będzie zapuścić :smile:

A tutaj filmik ale tylko z placyku :wink:

:wub: :crazy: :wub: :crazy: :wub: :crazy: :clap:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest kontrowersyjny, a to dobrze ..jak budzi emocje, to znaczy, że ma to coś :D Jest hard wersja na drogę :thumbup:  Poza grzaniem w nogę przez takie prowadzenie rur, to na samym początku zastanowił mnie jeszcze jeden aspekt ...wydech po prawej z końcówką prawie "w niebo" ...angielskie niebo i czasami Polskie deszczowe może się gryźć. Pewnie gdyby zostawić moto na deszczu, to po jakimś czasie będzie potrzebna straż pożarna, żeby wypompować wodę z układu wydechowego??? :razz: W czasie jazdy (czy nawet samego grzania silnika) raczej nie ma to znaczenia, bo jak grają, to nawet tsunami nie pokona prędkości wylotowej spalin L-Twina :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.