Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Polecane posty

nic

Edytowano przez theodor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest opisany kilka postów niżej. Oglądał go kolega Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie go ktoś oglądał, opis:

 

Cześć.

Moto po oględzinach. Zaczynam od minusów: napęd do wymiany, sprzęgło już po limicie ( luz między tarczami a koszem powyżej 1mm a dopuszczalny 0,6mm). Widzieliśmy gorsze ;) , ale powoli trzeba pomyśleć o wymianie, jednak przy jeździe próbnej nie wypływało negatywnie na zmianę biegów, manetka gazu oporuje ( kwestia wyczyszczenia , nasmarowania ), guma manetki naddarta , końcówki kierownicy noszą spore ślady zużycia, lusterko lewe posiada rysy na stronie zewnętrznej, bak posiada małe odbicie od przełączników z lewej strony, światło tył nie funkcjonuje ( tylko sygnał stopu ), małe wgniecenie w lewym tłumiku tuż pod stopką pasażera, chińskie migacze :unsure:.  Komputer po wpięciu wykazał dwa błędy: słaba bateria i imobilizer ze względu na słabą baterię, błędy zostały skasowane ,pewnie powrócą jednak do czasu wymiany baterii, którą ponoć sprzedawca dołącza do motocykla.

Plusy: po odpaleniu silnik chodzi bardzo ładnie, równomiernie, jest suchy, po rozgrzaniu chłodzenie sprawne, opony rok 2008 Pirelli stan dobry+,hamulce przód brzytwa, tył słabszy ale okay, lagi suche, skrzynia biegów zmienia biegi bez zarzutów, moto jedzie prosto, rama nie wykazuje śladów pęknięć przy główce ramy, ograniczniki proste, chłodnica również.

Jako ciekawostka: wcześniejszy właściciel wyciął górną część puszki filtra powietrza :blink: .

Przebieg 27662km, dwa kluczyki i kopia karty kodowej.

Pozdrawiam ,powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ducatista   
Gość Ducatista

...czyli jednak motocykl sprawny do drobnego dopieszczenia  a te drobne zaniedbania i wymiana części eksploatacyjnych nie ujmuje monsterowi wartości :) ;) wygląda świeżo, napęd czy oponki i akumulator to raczej raz na jakiś czas się wymienia prawda?! ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyliczyłem rzeczy które trzeba zrobić przed sezonem (te pilne) czyli np. sprzęgło to koszt ok 2000 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ducatista   
Gość Ducatista

Z tego co wyliczyłem rzeczy które trzeba zrobić przed sezonem (te pilne) czyli np. sprzęgło to koszt ok 2000 PLN.

...czyli normalnie jak to w ducati 2tysie to nie wiele jeśli ktoś kupuje motocykl i będzie nim jeździł kilka sezonów to żaden wydatek robi się pełny przegląd, pewnie koleś jak by miał to wszystko zrobić to by wołał 16tyś. zł. za moto a nie 12tyś jak się motocykl kupuje to naturalne jest że trzeba wymienić opony na nowe czy wymienić napęd i akumulator , nie wspomnę już o oleju, filtrach czy płynach to są takie drobne niuanse które trza brać pod uwagę nie sugerując się pierwotną wartością motocykla...

 

mi w liberty motors w łodzi za podstawowy przegląd na 20tyś km w moim 749 powiedzieli 2,500tyś za wymianę pasków z rolkami, filtr oleju olej silnikowy , regulacje , sprawdzenie luzu zaworowego diagnostyka komputerowa itp. więc raczej 2tyś w tym S4 to dobra cena jeśli trza włożyć i będzie latał jeszcze wiele ładnych latek bo to dobry motocykl widać, nie wspomnę już o dużej ilości dodatków z carbonu które jak by nie było jak kto miał dokupić to połowa wartości tej ceny motocykla...

Edytowano przez Ducatista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Poszukaj na forum, byl na pewno bo wisi juz b. dlugo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motocykl po dobrej śrubie.

Kilka elementów polakierowanych niechlujnie srebrzanką, dolna półka najprawdopodobniej po prostowaniu. Spawane mocowanie chłodnicy oleju i kilka innych smaczków.

Przede wszystkim uszkodzona główka ramy, dolne gniazdo łożyska rozbite w "jajo"'

 

Jeśli z nieznanych przyczyn mimo wszystko ktoś byłby tym motocyklem zainteresowany, to bezwzgledną koniecznością powinien być pomiar geometrii. Chociaż wspomniana główka ramy i tak go dyskwalifikuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za info i zaoszczędzony czas i paliwo Myślałem że będzie łatwiej znaleźć coś dobrego no ale cóż trzeba szukać dalej Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.