Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Franz

Katar Grand Prix - wreszcie!

Polecane posty

:mrgreen:  cóż za optymizm!! Nie sądzę, żeby było aż tak dobrze. 

 

Transmisje niestety na Polsat Sport News, więc można zapomnieć o HD  :evil:

 

Juz za momencik.

Stawiam, ze w pierwszym wyścigu tego sezonu Ducati zajmie pierwsze i czwarte miejsce.

Edytowano przez dwapro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha, Franz dobre :mrgreen:  Trzymam Cię za słowo :razz:

Też nie mogę się doczekać!

 

 

a juz jutro pierwsze transmisje :)

 

gdzie będzie można oglądać? w necie i tv?

Edytowano przez delta81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

transmisja w telewizji bedzie na Polsat Sport News a w internecie to na pewno zobaczysz na ipla sport - ewentualnie jakies niezalezne zagraniczne transmisje
 

co do nadawania tego kanalu w hd to nic mi nie wiadomo na dzien dzisiejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zobaczymy co będzie się działo :) jak Ducati będzie na czwartym miejscu to będzie już sukces :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam liczę, że Yamahy w duecie pocisną Hondzie tzn. Marquezowi ;) Rossi był zaskakująco szybki na testach, a Ducati... oby nie zamykali stawki. Ich dominacja sprzed lat w SBK była niesamowita. Mogli by dołączyć ponownie do walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sezonie 2014 Honda, Yamaha i Ducati będą miały status zespołu klasy Factory. Przepisy jednak tak sformułowano, by Ducati oraz nowe zespoły fabryczne miały pewne przywileje. Czytamy w nich: „Jeśli producent z klasy Factory nie odniósł zwycięstwa w poprzednim sezonie w suchych warunkach, albo jest nowym producentem wchodzącym do mistrzostw, to może użyć 12 silników na sezon (bez zamrożenia rozwoju) i korzystać z 24 litrów paliwa i takich samych opon i możliwości testów jak klasa Open. Ten zapis aktualny jest do początku 2016 roku.” Jasnym jest, że powyższy zapis dotyczy tak zespołu Ducati, jak i w przyszłości Suzuki, które przygotowuje się do powrotu do MotoGP i nie zdecydowało jeszcze, czy będzie startować z własną czy ustandaryzowaną elektroniką.

To jednak nie koniec – w tym momencie dochodzimy do przepisów, wcześniej oznaczonych „roboczo” jako klasa Factory 2. W oświadczeniu czytamy: „Jeśli zawodnik lub zawodnicy jednego zespołu (…) osiągną 1x zwycięstwo, 2x drugie miejsce lub 3x miejsce na podium w suchych warunkach w 2014 roku, zbiornik paliwa zawodnika będzie zredukowany z 24 do 22 litrów, a ilość silników z 12 do 9. Jeśli ten sam producent wygra 3 wyścigi w sezonie 2014 (w praktyce dotyczy to wyłącznie Ducati – red.) to straci także prawo do korzystania z bardziej miękkiej opony dla klasy Open.” Niezmiernie istotne jest kolejne zdanie: „Jeśli powyższe warunki zaistnieją, to przepisy będą obowiązywać do końca sezonu 2014 i przez cały 2015 rok.” Tego ostatniego wstępne założenia Factory 2 nie wyjaśniały.

 

Czy ja dobrze rozumiem, że możliwe, że już po 6 pierwszych wyścigach, Honda i Yamaha nie będą mogły korzystać z miękkich opon?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich opony beda inne. factory nie może korzystac z najbardziej miękkich!

A propos wyscigów. Wiecie, że w MP będą same BMW i moze dwa Ducati Panigale w kontrze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A propos wyscigów. Wiecie, że w MP będą same BMW i moze dwa Ducati Panigale w kontrze!

Jestem ciekaw kiedy dojda do wniosku, ze bmw to nie za dobre rozwiazanie i beda jezdzic na zx10r. Pewnie jeszcze troche minie bo z tej strony Europy juz do tego doszli  :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i po pierwszym arcyciekawym treningu MotoGp 1,  

Pierwsze 4 miejsca wcale nie faworytów...

Yoni na Pramac Ducati właśnie 4-ty, niestety reszta Ducati daleko...

Zobaczymy jak jutro..

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i po pierwszym arcyciekawym treningu MotoGp 1,  

Pierwsze 4 miejsca wcale nie faworytów...

Yoni na Pramac Ducati właśnie 4-ty, niestety reszta Ducati daleko...

Zobaczymy jak jutro..

 

Pozdr. J-999

... no nie przesadzajmy z tym daleko :) - chłopaki się dopiero rozgrzewają!

W szczególności liczę na Crutchlow'a - jak się wjeździ ....toooooooo! :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, ale podobno, to świeży żonkoś, a co jak będzie jechać zachowawczo?Hę ....chociaż w wypadku TB to się nie sprawdziło hahahahahaha...

Ciekawe, czy jest szansa na zmianę "pucharu Hondy" na rywalizację fabryk, bo charakterystyczne wycie cebeerek przyprawia mnie o torsje....

 

W Moto3 też ciekawie, mimo, ulepszenia Honda nadal za KTM....ciekawe jak dalej??? Aha i pobili już rekord toru co prawda nieoficjalnie...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe narazie Dovi 2 czas, ale jaki v.max. 348,3km/h :wtf: :crazy: :clap: :thumbup:

 

Ciekawe jak wieczorna sesja??

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie byłoby szybciej ale matowy lakier  :mrgreen:

Edytowano przez Pita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czarny mat nadawałby większą szybkość, ponieważ słońce szczególnie w Katarze mocno grzeje, a jak wiadomo czerń bardzo łatwo przyjmuje ciepło, i szybciej ciepło oddaje niż inne kolory niejako działając jako swoisty "dopalacz", przez co moto jedzie jeszcze szybciej hahahhahaa :mrgreen:

 

Dobra, już nie będę więcej pić :crazy: :clap:

 

Po wieczornej sesji Iannone na Pramac Ducati 2-gi, a Dovi 4-ty, w sumie nie jest źle, ale Cal zdecydowanie za daleko :crazy:

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze idzie kierowcą Ducati myśle ,że lepiej niż Lorenzo  ;)

No i dzisja Cal zaliczył pierwsza glebe w czerweni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile prawdy w tym co widzieliśmy a może z playbacku jechali  :mrgreen:  , Iannone się budzi  :rolleyes: ,Aleix wymiata  :crazy: . QP więcej prawdy ujawni a co dopiero wyścig 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszych dwóch dniach jestem trochę w szoku. Fabryczni daleko, Ducati z przodu. Aleix na czele. To dopiero będzie sezon!  :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, klasa Open jedzie szybciej od Factory dzięki miękkiej oponie, ale to Open jedzie szybciej czy Factory zaczęła jechać wolniej przez twarde opony?

Jak te czasy wyglądają względem np zeszłorocznych wyników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.