arvent 0 Napisano Kwiecień 12, 2014 Czy ktoś pokusi się o podobne porównanie jak w tym linku:http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.triumph675.net/forum/showthread.php%3Ft%3D45559&prev=/search%3Fq%3Drizoma%2Bset%2Bvs%2Bstock%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DK1g%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26channel%3Dsb Czyli praktyczne zastosowanie innych setów, w celu poprawy ergonomii, komfortu pozycji jazdy i takie tam. Jak nie znajdzie się śmiałek, to chyba dopiero ja to porównam, bo regulowane sety, to będzie mój zakup na dzień dobry z motocyklem. Łudzę się, że pomogą mi z trudnym wzrostem jak na włoską maszynę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Kwiecień 12, 2014 Chłopie najpierw kup w końcu moto , zrób na nim na strzała 200km i dopiero w tedy będziesz mógł myśleć czy kupić regulowane czy wygodnie cię będzie w seryjnych ... Ja w sumie jeżdżę na ss'sie i na seryjnych setach ale też mam 194 i jest super tak jak jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Kwiecień 13, 2014 Mi przy 190 cm na M 900 jest wygodnie, regulowane to bym kupował gdybym tarł podnóżkami o asfalt w zakręcie, ale to mi w najbliższym czasie nie grozi :D tapnięte z note 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 13, 2014 (edytowany) Mój znajomy też kiedyś(ok8 lat temu)kupił kask, moto nigdy nie dokupił do zestawu... ;) A co do setów, jak nie spróbujesz to się nie przekonasz.... Pozycja na moto jest sprawą indywidualną dla każdego, nie mówiąc już o setach gdzie różnica w pozycji, będzie odczuwalna dopiero jak w jeździsz w standardowe a to minie któryś tysiąc... ;) Edytowano Kwiecień 13, 2014 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Kwiecień 13, 2014 Mi przy 190 cm na M 900 jest wygodnie, regulowane to bym kupował gdybym tarł podnóżkami o asfalt w zakręcie, ale to mi w najbliższym czasie nie grozi :D tapnięte z note 3 Ja mam 173 i trę o asfalt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Kwiecień 25, 2014 Mój znajomy też kiedyś(ok8 lat temu)kupił kask, moto nigdy nie dokupił do zestawu... ;) A co do setów, jak nie spróbujesz to się nie przekonasz.... Pozycja na moto jest sprawą indywidualną dla każdego, nie mówiąc już o setach gdzie różnica w pozycji, będzie odczuwalna dopiero jak w jeździsz w standardowe a to minie któryś tysiąc... ;) Mam rękawice alpinestars GP-1 od 7lat ...ale wreszcie się przydadzą :P Co do wartości regulacji poszczególnych setów, nadal nie znalazłem pełnej odpowiedzi, dla rizomy. Oczka są rozstawione co 12mm, lecz nie wiem która pozycja jest jako OEM. Dopiero zmierzę na gruncie, bo tak jak pisałem, kupuję je. Wcześniej szukałem alternatywy dla tych setów, lecz mnie nie przekonały ...no ale zamieszczę wartości dla dwóch innych producentów regulowanych setów na przykładzie S2R/S4R. SATO RACING gilles.tooling VCR_D02_manual.pdf Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biegu 0 Napisano Kwiecień 25, 2014 Czy ktoś pokusi się o podobne porównanie jak w tym linku: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.triumph675.net/forum/showthread.php%3Ft%3D45559&prev=/search%3Fq%3Drizoma%2Bset%2Bvs%2Bstock%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DK1g%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26channel%3Dsb Czyli praktyczne zastosowanie innych setów, w celu poprawy ergonomii, komfortu pozycji jazdy i takie tam. Jak nie znajdzie się śmiałek, to chyba dopiero ja to porównam, bo regulowane sety, to będzie mój zakup na dzień dobry z motocyklem. Łudzę się, że pomogą mi z trudnym wzrostem jak na włoską maszynę... Mam 197cm, niedawno kupiłem S2R. Uważam, że regulowane sety (a właściwie ich brak) to najmniejszy problem przy takim zestawieniu człowieka i motocykla. Myślę, że możesz wsadzić tam drugie tyle hajsu i nadal będziesz musiał akceptować pewne niedogodności wiec zastanów się czy warto robić cokolwiek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Kwiecień 25, 2014 (edytowany) a ktoś widział takie cuś.? ostatnio znalazłem w starym katalogu Ducati Performacne z kołami. Moim zdaniem może ergonomii nie poprawi ale powinni takie montować od razu bo wyglądają zajerąbiście. Aha i żeby nie było of top. Mam 189 cm wzrostu i przejechałem monsterkiem 900 do Włoch i jakiegoś dużego dyskomfortu nie odczułem, no może brak mocy ale to inny temat ;). Teraz s4r i także standardowe sety mi odpowiadają. Edytowano Kwiecień 25, 2014 przez Billy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Kwiecień 25, 2014 a ktoś widział takie cuś.? ostatnio znalazłem w starym katalogu Ducati Performacne z kołami. Moim zdaniem może ergonomii nie poprawi ale powinni takie montować od razu bo wyglądają zajerąbiście. Aha i żeby nie było of top. Mam 189 cm wzrostu i przejechałem monsterkiem 900 do Włoch i jakiegoś dużego dyskomfortu nie odczułem, no może brak mocy ale to inny temat ;). Teraz s4r i także standardowe sety mi odpowiadają. Ten blask mnie razi :-D Chodzi o szprychowe koła na monsterze, czy co? W maju kupuję fele Kineo, na pewno wizualnie powiększą moto, bo są szersze. Na Desmomeeting powinienem przyjechać z retro kółkach, wtedy ocenicie czy to się podoba ...obstawiam, że to kwestia gustu. Mam 194cm, jestem przekonany, że regulowane sety pomogą, ale cudów nie będzie. Czy cokowiek dokupionego do ducati, to marnowanie kasy? Chyba nie ;-P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bagi 0 Napisano Kwiecień 26, 2014 a ktoś widział takie cuś.? ostatnio znalazłem w starym katalogu Ducati Performacne z kołami. Moim zdaniem może ergonomii nie poprawi ale powinni takie montować od razu bo wyglądają zajerąbiście. Chyb założyli koła od Aprili Caponord ;)(poniżej fotka) A jeżeli chodzi o sety to ja do swojego H1100s założyłem sportowe bo chciałem żeby było wyżej i żebym nie tarł podnóżkami w zakrętach(teraz szoruję tylko kolektorem ;) ) Tak więc jeżeli zamierzasz do przyszłej swojej maszyny założyć sportowe sety, to jeżeli ustawisz je niżej niż w serii to pewnie będziesz szlifował podnóżkami albo jeżeli będą wyżej, to przy Twoim wzroście strasznie będziesz miał nogi podgięte, przez co jazda dłuższych tras będzie męczarnią. Podsumowując ja bym zostawił serie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach