Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
cdsipro

Ducati ST2 rok 97 gaśnie powyżej 2 tys RPM

Polecane posty

Jak w temacie.

Moto odpala bez problemu bez ssania. Pracuje równo na biegu jałowym.

Dodanie gazu powoduje że wyłącza się powyżej 2 tys.

Jeśli przygazuje mocniej i przeskoczy ponad 3 tys to jest znowu ok i od 3.5 tys pracuje normalnie i kręci w górę.

 

 

Przed tym zjawiskiem zmieniany był alternator i czujnik położenia wały / timing sensor

Wcześniej było ok.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz ładowanie... może rygiel jest uszkodzony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ma ładowanie do tego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ma ładowanie do tego ?

moduł ma zabezpieczenie przepięciowe - jesli w danej chwili napiecie przekracza np. 16V to zabezpieczenie odcina zasilanie modułu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli  powyżej 2 tys. obr. min. zabezpieczenie przestaje działać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słuchaj pablo70 - masz cos madrego do doradzenia to doradz koledze , a nie skupiasz sie na krytyce... może byc, że uzwojenie ma przebicie i tylko w tym zakresie obrotowym instalacja "jest przeładowana" , może tez byc, że rygiel został uszkodzony przez poprzednie uzwojenie w bardzo nietypowy sposób , moze tez być... 20 innych przyczyn. To mi sie nasuneło na myśl , bo miałem podobny przypadek w ryzojadzie ( R6) - tyle i kropka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek - ja nie zajmuje się tym komercyjnie, toteż nie mam parcia na socjotechniczne zabiegi sugerujące moją nadzwyczajną wiedzę.

Cdsipro, moim zdaniem  należy obrać motocykl z owiewek i dokładnie posprawdzać instalację - w szczególności te miejsca / kostki / wtyczki które były lub mogły być ostatnio rozpinane. Nie wykluczam sugestii Cinka, zresztą zawsze dobrze co jakiś czas sprawdzać napięcie ładowania.  Musisz więc kupić choćby najtańszy multimetr, ustawić na 20V, uruchomić silnik, a końcówki przystawić do zacisków akumulatora. Niezależnie od obrotów ładowanie powinno się mieścić w zakresie 13,5 a 15 V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.