Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Truten

Dziewiątki z allegro których nie sposób nie zauważyć

Polecane posty

"bezwypadkowy

(...)

PRZETARTY PRAWY BOK, BRAK SZYBY, LUSTEREK, SZKIEŁKA W LICZNIKU. PO ZA TYMI USZKODZENIAMI MOTOCYKL JEST W PEŁNI SPRAWNY",

 

 

A te uszkodzenia, to pewnie od podmuchu wiatru :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem na prośbę forumowiczów dwa Ducati w Motoszoł, Monstera i ST3. Ceny maja nie złe, ale trzeba się liczyć z wydatkami. Motocykle wyczyszczone na zero ( plaka czuć na odległość ) nic nie ukrywają, ale obie duki nosiły  spore optyczne ślady zużycia i dekla sprzęgła nie pozwolili zdjąć by zerknąć co tam tak stuka ;) . W innym przypadku, na prośbę klientki, przywieźli do nas Hondę Hornet do sprawdzenia, była w bdb stanie optycznym i technicznym. Z tego co mi wiadomo, to Monster i ST3 poszły na wschód.

Edytowano przez Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem od nich ST3 w dobrej cenie i jestem zadowolony. Jak kupowałem to oglądałem jeszcze Multi i BMW ale tamte motocykle były bardziej "zmęczone". Mój ST miał komplet kluczyków i książkę serwisowa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem od nich ST3 w dobrej cenie i jestem zadowolony. Jak kupowałem to oglądałem jeszcze Multi i BMW ale tamte motocykle były bardziej "zmęczone". Mój ST miał komplet kluczyków i książkę serwisowa .

Twojego dla mnie oglądał Jarek..ja zrezygnowałem z niego...ale co kto woli..ważne, żebyś był zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kiedy go oglądał ? Bo ja kupiłem swojego na początku 2013 roku. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ST3, które oglądałem w 2012 jeśli pamięć nie myli , miało chyba napęd do wymiany, lusterka ledwo przykręcone, można powiedzieć tak sobie fruwały, jak i kilka optycznych śladów zużycia.  Sprzedający wtedy nie zgodził się by głębiej przyjrzeć się maszynie. Więcej grzechów nie pamiętam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czerwone ? Jak tak to moje. :-) Motocykl miał trochę głośne sprzeglo , ale przy tym przebiegu to normalny objaw. Motocykl po zdjęciu wszystkich owiewek nie ma śladów po jakimkolwiek wypadku czy slizgu . Przebieg potwierdzały dokumenty serwisowe.

Sprowadzony z Włoch , kupiony w salonie BMW gdzie prawdopodobnie zostawił go w rozliczeniu I -szy właściciel. I na moim raczej plaku nie było. Lusterka faktycznie były luźne ale wystarczyło naciagnac sprężyny wewnątrz lusterek . Podsumowując za motocykl od pierwszego z udokumentowany przebiegiem 22000 km za 9500 zł to była dobra oferta. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czerwone ? Jak tak to moje. :smile: Motocykl miał trochę głośne sprzeglo , ale przy tym przebiegu to normalny objaw. Motocykl po zdjęciu wszystkich owiewek nie ma śladów po jakimkolwiek wypadku czy slizgu . Przebieg potwierdzały dokumenty serwisowe.

Sprowadzony z Włoch , kupiony w salonie BMW gdzie prawdopodobnie zostawił go w rozliczeniu I -szy właściciel. I na moim raczej plaku nie było. Lusterka faktycznie były luźne ale wystarczyło naciagnac sprężyny wewnątrz lusterek . Podsumowując za motocykl od pierwszego z udokumentowany przebiegiem 22000 km za 9500 zł to była dobra oferta. :smile:

osobiście nie widziałem nie mogę nic powiedzieć, ważne żebyś był zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś na forum z okolic żeby przy okazji podleciał i obejrzał te dziewiątki? Ode mnie to 250 kilometrów i nie chciałbym jechać tylko po to żeby przekonać się że sprzet nie był warty zainteresowania od samego początku. A wiadomo, że na żywo więcej widać i łatwiej dokonać oceny niż jedynie ze zdjęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wyposażeniu delikatnie widać użytkowanie/przeznaczenie torowe - pompa hamulcowa ze zbiorniczkiem, sety z możliwością  i wydech race...

No i oczywiście wyplakowany, ciekawe czy opony też :mrgreen:

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś na forum z okolic żeby przy okazji podleciał i obejrzał te dziewiątki? Ode mnie to 250 kilometrów i nie chciałbym jechać tylko po to żeby przekonać się że sprzet nie był warty zainteresowania od samego początku. A wiadomo, że na żywo więcej widać i łatwiej dokonać oceny niż jedynie ze zdjęć.

 Jak Janek napisał, sprzęt z dużym prawdopodobieństwem  latał po torze, też tak to widzę, więc może być różnie z flakami. Zainteresowany być może jesteś , ale może się okazać, że moto nie warte zainteresowania od samego początku  :wtf: ? Na co liczysz Truten widząc takie foty i cenę? Owszem mogę ponownie podjechać do tego handlarza, ale uważam, że to trochę strata czasu w tym przypadku, chyba , że szukasz bazy do dłubania, to warto wiedzieć czy w ogóle odpala. 

Edytowano przez Jarek72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo prawdopodobne jest, że jutro wybiorę się do żmigrodu obejrzeć z kolegą multistradę. przyznaję się bez bicia,że fachowiec ze mnie żaden, ale mogę obejrzeć te dziewiątki, ew. zrobić jakieś fotki komórką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem żeby sobie jakiegoś szpeja wystrugać na nim, ale po dłuższym zastanowieniu, chyba odpuszczę temat bo na razie mam przy czym dłubać. Jeżeli jednak będziesz w okolicy tego komisu i nie będzie to dla Ciebie kłopot to zrób ogólny rekonensans tego 999 (zawieszenie, główka ramy, praca silnika). Fotki też mile widziane, nawet komórką. A nuż okaże się że jednak to dobra baza do budowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Veni, vidi, vici :wink:

hehe, jak Pan mi powiedział,że gość z Warszawy to ja mu od razu, że to musieli musiał być, no i się wszystko zgadza,szkoda,że byłem później, bo byśmy pogadali i desmomeeting tam zrobili :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do odratowania, czy dawca?

 

Ja bym raczej powiedział, że idealna baza do kolejnego projektu :wink: Poza pokiereszowaną budą, pod owiewkami bardzo schludnie i mocno doinwestowane: sam pełen układ wydechowy z tytanowym tłumikiem obecy w tej maszynce to nominalnie 15200zł. A gdzie radialna akcesoryjna pompa hamulca Brembo itd...

 

Jak widać sprawdza się kolejny raz, że jeśli motocykl był "torówką" to pod owiewkami jest w znacznie lepszym stanie niż wiele pseudo-pielęgnowanych egzemplaży drogowych.

 

BTW: telefon podobno się urywał, ale mimo tak wielkiego zainteresowania byłem jedyną osobą, która przyjechała na oględziny :smile:

 

 

hehe, jak Pan mi powiedział,że gość z Warszawy to ja mu od razu, że to musieli musiał być, no i się wszystko zgadza,szkoda,że byłem później, bo byśmy pogadali i desmomeeting tam zrobili :razz:

 

Heh, dzień mi się dziś rozleciał kompletnie, nawet zadzwoniłem do Jarka z Desmotors by się wytłumaczyć czemu nie podjechałęm na herbatkę. Tak naprawdę pół godziny temu dopiero dojechałęm do Wawy.

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej powiedział, że idealna baza do kolejnego projektu :wink: Poza pokiereszowaną budą, pod owiewkami bardzo schludnie i mocno doinwestowane. Jak widać sprawdza się kolejny raz, że jeśli motocykl był "torówką" to pod owiewkami jest w znacznie lepszym stanie niż wiele pseudo-pielęgnowanych egzemplaży drogowych.

czy o sercu da się to samo powiedzieć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.