jakitaki 1 Napisano Sierpień 16, 2014 Do jutrzejszego wyścigu z pierwszego rzędu wystartują : 1- wiadomo :p 2- Andrea 4 3- Andrea 29 Iannone tradycyjnie przykleił się do Marqueza - niech się uczy :) - ale wytrzymuje to szaleńcze tempo , wytrzymałby kilka okrążeń ... ale nie cały wyścig :/ I czy twarda opona by coś zmieniła ? Wtedy pewnie mielibyśmy słabe starty i do bani pierwsze kilka okrążeń bo twarde opony trzeba dłużej rozgrzewać .... A może jednak nie ? Ciekawe jak by było na twardych kapciach Kaz napisz proszę coś mądrego po polsku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Sierpień 16, 2014 Kwalifikacje wypadają miło dla Ducati :) cieszę się ,że Andrea daje rade i w przyszłym sezonie będzie już dosiadał fabrycznej maszyny :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Sierpień 17, 2014 W sreszczeniu....ECU Ducati nie potrafi opanowac twardej opony tak jak robi to ECU fabrycznych moto tzn.przykladowo-na Brno Honda ma dopasowana mape na kazde okrazenie od poczatku do konca wyscigu a nawet na kazdy winkiel oprocz tego wmiare zuzywania sie opony ECU fabrycznych kontroluje Trakcje dopasowujac ja do optymalnego uzycia manetki gazu nawet przy pelnym jej otwarciu w kazdym zakrecie czyli efekt koncowy to optymalne wykoztstanie opony do specyficznej nawiezchni wmiare jej zuzycia.Ducati z koleji moze uzyc mieksza opone ktory ma lepsza przyczepnosc ale niestety nie wystarczy na caly wyscig roznice w cenie tego gadzetu jest ok 3:1 Jednak wiadomo ze Ducati ma i mialo dostep do tej technologji ale nigdy nie byli na poziomie Hondy czy Yami dlatego by nie tracic czasu i pieniedzy decyzja byla podjeta na udzial w klasie open Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel Rymek 0 Napisano Sierpień 17, 2014 Nie tylko dlatego.. Większa ilość silników i dowolność zmian plus o ile się nie mylę obeszli dzięki temu 50mm zwężkę co wyrównuje szanse z resztą.. Wszyscy mają soft który rozpoznaje dany zakręt na torze ale vki są pokrzywdzone od lat regulaminem.. ja mam ten sam problem w Endurance niestety a FIM nie chce odpuścić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Sierpień 17, 2014 PR idz dalej spac, mowimy tu o GP a nie WSBK czytej post Indianapolis GP zamiescilem tam streszczenie rules klasy open a pozatym enduro a track to dwie rozne dyscypliny jak 3000 z przeszkodami a 100m sprint Desmosedici jest obecnie najszypszym moto w stawce ale nie o to tylko biega Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel Rymek 0 Napisano Sierpień 17, 2014 Mhmm czytaj ze zrozumieniem ok.. Fim endurance to nie enduro! Ale masz racje szkoda czasu na moje wywody zwlaszcza, ze na codzien z nimi mam do czynienia i nie teoretycznie.. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Sierpień 17, 2014 W sreszczeniu....ECU Ducati nie potrafi opanowac twardej opony tak jak robi to ECU fabrycznych moto tzn.przykladowo-na Brno Honda ma dopasowana mape na kazde okrazenie od poczatku do konca wyscigu a nawet na kazdy winkiel oprocz tego wmiare zuzywania sie opony ECU fabrycznych kontroluje Trakcje dopasowujac ja do optymalnego uzycia manetki gazu nawet przy pelnym jej otwarciu w kazdym zakrecie czyli efekt koncowy to optymalne wykoztstanie opony do specyficznej nawiezchni wmiare jej zuzycia.Ducati z koleji moze uzyc mieksza opone ktory ma lepsza przyczepnosc ale niestety nie wystarczy na caly wyscig roznice w cenie tego gadzetu jest ok 3:1 Jednak wiadomo ze Ducati ma i mialo dostep do tej technologji ale nigdy nie byli na poziomie Hondy czy Yami dlatego by nie tracic czasu i pieniedzy decyzja byla podjeta na udzial w klasie open A więc jest to kwestia ECU czy samego w nim programu , bo jeżeli to ECU to teoretycznie kiedy cała stawka będzie musiała stosować tę samą jednostkę sterującą szanse Ducati powinny znacznie wzrosnąć . No chyba że nie potrafimy jeszcze pisać tak dobrych map jak Yamaha i Honda hm ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Sierpień 17, 2014 fantastyczna koncowka moto3 :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Sierpień 17, 2014 MM poza podium :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pita 0 Napisano Sierpień 17, 2014 Marquez poza podium ale Andrea Iannone na piątym miejscu przed Dovizioso :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Sierpień 17, 2014 Bardzo fajny wyścig , te kilka wyprzedzeń Crazy Joe z MM nieziemskie :o piękne , oby to trwało jak najdłużej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Sierpień 17, 2014 mam nadzieje, ze za rok da czadu u boku Dovizioso :) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Sierpień 18, 2014 Podobno chca naszą Czerwona Trybunę z Poznania. Zrobia wszystko, aby zostać zauważonym przez nas. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach