Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
uups

Pytanko co do 821 - 2014 :)

Polecane posty

Witajcie !

 

Mam pytanko, otóż chcę kupić motocykl marki Ducati, a model dokładniej hypermotard 821 z roku 2014. Moje pytania brzmią następująco i liczę na szczere wypowiedzi :

- Jakie są koszty przeglądów (te co 12 000 i nie chcę słyszeć tekstu stać CIę na Ducati, stać Cię na wydatki, ponieważ jazda motocyklem nie polega na jeździe Dom --> Serwis --> Dom --> Serwis)

- Jak to jest z elektroniką w tych motocyklach? Psuje się czy daje radę?

- Trasy - czy bolą plecy/ręce ? Czy jest to motocykl wygodny na dłuższe trasy :)

- Jak to jest z tymi tekstami typu :" Nie docieraj ducati, bo i tak na serwis trafisz" ? :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Powitalnia-> https://docpoland.com/temat/15200-powitalnia/page-555#entry243981

2. przykładowe koszty serwisu w Warszawie i Toruniu: http://www.ducatitorun.pl/serwis,3  http://motomaniax.pl/serwis-ducati/cennik-uslug-serwisowych-4

3. umów się na jazdę próbną w salonie - ocenisz czy jest wygodny na trasy

4. nie wypowiem się o elektronice bo nie wiem

5. jak dbasz tak masz - chyba, ze ci się felerny egzemplarz trafił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5. jak dbasz tak masz - chyba, ze ci się felerny egzemplarz trafił

 

 

Dobrze powiedziane:)

 

może się zepsuć jedynie jak pada albo nie pada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati się nie psują, one są poprostu czasem zmęczone i muszą na chwilę odpocząć :D :D :D

Edytowano przez Kamil Gliwiński

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli dluzsze trasy to moze Hyper, ale Strada? Sam taka jezdze i zdecydowanie moge polecic ;-) Chociaz mimo moich 185 cm wolalbym czasem aby kierownica byla nizsza tak jak w podstawowym modelu, ale to oczywiscie osobiste odczucie...

Co do elektroniki to dla udziwnienia np zastosowali dwa moduly dla swiatel przednich i tylnich. A czy sie psuje to zdecydowanie za wczesnie zeby cos pow

Edytowano przez Henshell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli dluzsze trasy to moze Hyper, ale Strada? Sam taka jezdze i zdecydowanie moge polecic :wink: Chociaz mimo moich 185 cm wolalbym czasem aby kierownica byla nizsza tak jak w podstawowym modelu, ale to oczywiscie osobiste odczucie...

Co do elektroniki to dla udziwnienia np zastosowali dwa moduly dla swiatel przednich i tylnich. A czy sie psuje to zdecydowanie za wczesnie zeby cos pow

 

 

Mi nie przeszkadza wysoka/niska kierownica. Tak, tak chodziło mi o hyperstradę - literówka u góry. 

 

Dzięki za obszerne informację... Jeszcze się zastanowię nad tym V2, ale chyba wybór padnie na ANGLIĘ w 3 cylindrach - parę osób może wiedzieć o co mi chodzi i o jaki motocykl (800'setka) :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi nie przeszkadza wysoka/niska kierownica. Tak, tak chodziło mi o hyperstradę - literówka u góry. 

 

Dzięki za obszerne informację... Jeszcze się zastanowię nad tym V2, ale chyba wybór padnie na ANGLIĘ w 3 cylindrach - parę osób może wiedzieć o co mi chodzi i o jaki motocykl (800'setka) :)

Po rozpadniętym łożysku wałka głównego skrzyni w hypermotardzie MY12 przy 12 tys przebiegu sam się chyba przesiądę na jakieś street triple. Już nawet oglądałem tego nowego, za 32tys można coś fajnego znaleźć, z gwarancją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnustwo zmian jesli chodzi ostary i nowy model.. ale do sedna..hyperstrada czy tez hypermotard 821 to bardzo udana konstrukcja, sprzeglo na lince chodzi mega lekko , mapy zapłonu chodzą idealnie bynajmniej testujac nie miałem problemów, pozycja za sterami fajna ale siedzenie moglo by być wygodniejsze, reszta bardzo mocno okrojona jeśli chodzi o zawieszenie przód brak regulacji podobnie jak u malego brata w poprzednim modelu czyli w 796 następnie pompa hamulcowa jak z monstera 696. Tylni amor juz lepiej bo regulacja jest , niestety nawet biorac pod uwage Triumpha nie bedze w nim lepiej bynajmniej jeśli chodzi o 800ke . Jest jeszcze 821sp ale to inna bajka choc przedni zawias nie ma tyle regulacji co w starym 1100 nie mowiac juz o tym ze nawet zwykły 1100 mial pelna regulacje, turystycznie i w kolo komina spelni oczekiwania. Serwisowo jest na bank lepiej niz kilka lat wstecz, proponuje wsiąść przejechać się i porównać kilka roznych motocykli zwrócić uwagę na prowadzenie, hamulce, komfort..tak czy siak każdy ma swoje preferencje ja bym sie nie obawial elektroniki bardziej bym się skupił na zawieszeniu i silniku bo jest on fajny ale to nie to co 2 zaworowy 1100 trzeba go wyzej krecic ale za to kultura odpowiada blizej konstrukcji japonskich moto. To tyle pozdrawiam i zapraszam do Ducati bo to nie tylko motocykl:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.