słoma 0 Napisano Styczeń 24, 2015 Tak oglądam crash-pady na allegro , rożnego rodzaju i się zastanawiam , jak oni montują je w miejsce w otworze koło kolektorów , gdzie u mnie jest śruba przykręcająca silnik do ramy , a w otworze jest około 10-15 mm głębokości ? jedynym w miarę sensownymi , moim zdaniem jest wyrób Barracudy ,przykręcany do 2 części ramy .Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Styczeń 24, 2015 mnie uratowały od poważnych wydatków zipsery (teraz Renner) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Styczeń 24, 2015 ok , widziałem na zdjęciach , ale jak założyłeś? jak za dużo miejsca w ramie niema ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 24, 2015 Moim zdaniem solidne sa r&g montowane w szpilce ramy takie zamówiłem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Styczeń 25, 2015 (edytowany) ok , widziałem na zdjęciach , ale jak założyłeś? jak za dużo miejsca w ramie niema ? wykręcasz oryginalną szpilkę, wkręcasz ta którą dostajesz w komplecie i przykręcasz crash pady - dziecinnie proste Moim zdaniem solidne sa r&g montowane w szpilce ramy takie zamówiłem one (R&G) siedzą bezpośrednio w ramie...ja wolałem tego uniknąć. Zipser jest osadzony na dodatkowym łączniku co powinno oszczędzić ramę w przypadku mocniejszego walnięcia, poza tym dają większy odstęp. Mój Diavel leciał po asfalcie dobre 4-5 m i poza osłoną crash pada i wygiętą dźwignią hamulca nic się nie stało Edytowano Styczeń 25, 2015 przez Moderator-3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Styczeń 25, 2015 Ta biała linia na ziemi to ślad po craszpadzie? śliczna ! :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 25, 2015 one (R&G) siedzą bezpośrednio w ramie...ja wolałem tego uniknąć. Zipser jest osadzony na dodatkowym łączniku co powinno oszczędzić ramę w przypadku mocniejszego walnięcia, poza tym dają większy odstęp. Mój Diavel leciał po asfalcie dobre 4-5 m i poza osłoną crash pada i wygiętą dźwignią hamulca nic się nie stało Może i masz racje, ale jak szukałem na zagranicznych forach to polecali r&g rozwiązania że są bardzo dobre i wytrzymałe. Może niech na ten temat Darek lub Theo się wypowiedzą w końcu maja w ofercie u siebie, wiec i też na pewno dużo wiedzę na ten temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Styczeń 25, 2015 już było o tym na forum - poszukaj każdy instaluje co mu pasuje :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 25, 2015 Lepiej nie testować :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 26, 2015 Pewnie niemala cyfra przy Diable? Ile placiliscie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Styczeń 26, 2015 1,5 tysia cza dać. Ile sie pomyliłem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 26, 2015 Normalne ceny jak do każdego Ducata komplet koła i główny około 700-750 zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Marzec 25, 2016 Ja wreszcie zasotowałem to co Miki polecał (renner), faktycznie maja delikatne dystanse aby nie były centralnie w szpilki ramy wrzucone, źle nie wygladaja i mam nadzieje że nie bedą nigdy w użyciu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Marzec 25, 2016 :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Marzec 25, 2016 Gorzko, ogarnij sobie kolektory na czarno, najlepiej jakąś ceramiką Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Marzec 25, 2016 o zamiana z R&G? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Marzec 25, 2016 (edytowany) co do r&g, ja sprawdziłam na slizgu kartingowym i zachowały się wzorowo. Przy tych renner na zdjęciu oczami wyobraźni widze jak ten dystans przy ślizgu odgina sie w rame :) Edytowano Marzec 25, 2016 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Marzec 26, 2016 co do r&g, ja sprawdziłam na slizgu kartingowym i zachowały się wzorowo. Przy tych renner na zdjęciu oczami wyobraźni widze jak ten dystans przy ślizgu odgina sie w rame :) masz wybujałą wyobraźnię....nic się nie dzieje absolutnie nic ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Marzec 28, 2016 o zamiana z R&G? Własnie po poleceniu przez miki72, jednak te wybrałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Marzec 28, 2016 Gorzko, ogarnij sobie kolektory na czarno, najlepiej jakąś ceramiką Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Myśle o tym póki co wrzuciłem remusa ale zobaczę czy zostanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach