Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

słoma

Diavel Crashpady

Polecane posty

Tak oglądam crash-pady  na allegro , rożnego rodzaju  i się zastanawiam , jak oni montują  je w miejsce w otworze koło kolektorów , gdzie u mnie jest śruba przykręcająca silnik do ramy  , a w otworze jest około 10-15 mm głębokości ?

jedynym w miarę sensownymi ,  moim zdaniem jest wyrób Barracudy  ,przykręcany do 2 części ramy  .Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie uratowały od poważnych wydatków zipsery (teraz Renner)

 

DSC03312.JPG

DSC03313.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok , widziałem na zdjęciach , ale jak założyłeś?  jak za dużo miejsca w ramie niema ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

ok , widziałem na zdjęciach , ale jak założyłeś? jak za dużo miejsca w ramie niema ?

 

wykręcasz oryginalną szpilkę, wkręcasz ta którą dostajesz w komplecie i przykręcasz crash pady - dziecinnie proste

 

 

Moim zdaniem solidne sa r&g montowane w szpilce ramy takie zamówiłem

 

one (R&G) siedzą bezpośrednio w ramie...ja wolałem tego uniknąć. Zipser jest osadzony na dodatkowym łączniku co powinno oszczędzić ramę w przypadku mocniejszego walnięcia, poza tym dają większy odstęp. Mój Diavel leciał po asfalcie dobre 4-5 m i poza osłoną crash pada i wygiętą dźwignią hamulca nic się nie stało

Edytowano przez Moderator-3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta biała linia na ziemi to ślad po craszpadzie?

śliczna ! :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

one (R&G) siedzą bezpośrednio w ramie...ja wolałem tego uniknąć. Zipser jest osadzony na dodatkowym łączniku co powinno oszczędzić ramę w przypadku mocniejszego walnięcia, poza tym dają większy odstęp. Mój Diavel leciał po asfalcie dobre 4-5 m i poza osłoną crash pada i wygiętą dźwignią hamulca nic się nie stało

Może i masz racje, ale jak szukałem na zagranicznych forach to polecali r&g rozwiązania że są bardzo dobre i wytrzymałe. Może niech na ten temat Darek lub Theo się wypowiedzą w końcu maja w ofercie u siebie, wiec i też na pewno dużo wiedzę na ten temat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już było o tym na forum - poszukaj

 

każdy instaluje co mu pasuje  :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wreszcie zasotowałem to co Miki polecał (renner), faktycznie maja delikatne dystanse aby nie były centralnie w szpilki ramy wrzucone, źle nie wygladaja i mam nadzieje że nie bedą nigdy w użyciu.

 

 

IMG_1401.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gorzko, ogarnij sobie kolektory na czarno, najlepiej jakąś ceramiką

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do r&g, ja sprawdziłam na slizgu kartingowym i zachowały się wzorowo.  Przy tych renner na  zdjęciu oczami wyobraźni widze jak ten dystans przy ślizgu odgina sie w rame  :)

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do r&g, ja sprawdziłam na slizgu kartingowym i zachowały się wzorowo.  Przy tych renner na  zdjęciu oczami wyobraźni widze jak ten dystans przy ślizgu odgina sie w rame  :)

 

masz wybujałą wyobraźnię....nic się nie dzieje

 

absolutnie nic !

DSC03312.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gorzko, ogarnij sobie kolektory na czarno, najlepiej jakąś ceramiką

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Myśle o tym póki co wrzuciłem remusa ale zobaczę czy zostanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.