Tomek G 14 Napisano Marzec 19, 2015 Witam Wszystkich! Z racji tego że rozgorzała dyskusja na temat ruchu, który poczyniłem z moją trusią przenoszę temat na osobną kartę, by nie zanieczyszczać "Co dzisiaj zrobiłem dla mojego ducata" Do rzeczy! Z powodu niskiej temp silnika podczas przelotów w chłodne dni postanowiłem sprawę wziąć w swoje graślawe ręce :razz: Pierwszym krokiem była wymiana oryginalnego termostatu na oryginalny kupiony z za Odry. Efekt był żaden :evil: Rozmontowałem oryginał i chciałem dokupić wkładkę na inną temp. niż 63st. ale jest nie do dostania. Behr pomimo iż ma wkładkę w swoim katalogu na temp 70st nie produkuje jej :evil: Jeśli znajdzie ktoś wkładkę o średnicy kołnierza 35,5mm to może sobie coś pokleić samemu. Postanowiłem więc nająć tokarza i zakupić standardową wkładkę samochodową na temp. 71stC, którą to zaprzyjaźniona firma MERA robi mi pod zamówienie (normalnie mają 80 i 90st) ale poza małym marudzeniem nie było problemu zrobić na 71stC :razz: A oto wyniki mojej półroczner pracy: Tak tak wiem że moto jest brudne :-| Podczas grzania silnik nie dochodzi lawinowo do 100st tylko powoli do 85-90. Teraz temp silnika podczas bardzo chłodnej jazdy to 74-75 stC Zapraszam do komentowania :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 6, 2016 co tu komentować - działa!!!! :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach