Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Raven

1199 czy 1199 S

Polecane posty

Obecnie jeżdżę 1098 S i zakochałem się w Ducati. Chciałbym zmienić w niedalekiej przyszłości 1098 na 1199 panigale...

Zastanawiam się czy zapłacić sporo więcej na S czy pozostać przy "zwykłym" 1199. Elektroniczna regulacja zawieszenia w S-ce jest kusząca ale czy warto ? Czy zawieszenie regulowane elektronicznie jest samo w sobie inne jeżeli chodzi o budowę i ewentualne części zamienne ? Czy regulacja polega na samoistnym dostosowaniu twardości zawieszenia w zależności od podłoża czy różnica polega tylko na tym ,że ustawia się je poprzez elektroniczne regulacje a nie przy pomocy klucza...

Pewnie macie doświadczenia z tym modelem i bardzo byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki o sugestie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy do czego chcesz to Panigale? Tor czy ulica? Różnica to nie tylko sposób regulacji ale przede wszystkim samo zawieszenie (w 'S' Ohlins), lekkie kute koła, ledy (jak moto na drogę). Wartość przy późniejszej sprzedaży też będzie zdecydowanie wyższa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A no własnie dzięki za info. Myślałem że zwykła też jest na Ohlinsie a różnica jest tylko w regulacji. Jeżeli tak jest jak piszesz to faktycznie nie ma się co zastanawiać i nawet dopłacić i wziąć "S" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawaj zdjęcia!

Dam ,dam, jasne ,że dam :) Tylko teraz jeszcze kilka udoskonaleń typu trochę carbonu, sety zostają wymienione, klamki , szyba itp. Na razie stoi rozebrany z owiewek wiec nie jest gotowy do sesji zdjęciowej. Jak tylko go "ubiorę " zaraz wrzucę kilka fotek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reasumując różnica 1199 a 1199S

 

- lekkie koła

- Zawias ohlinsa

- reflektor led

 

Coś jeszcze ?

Regulacja zawieszenia " z pulpitu" . I jest to bardzo newralgiczny punkt "S' -ki. Przełącznik potrafi płatać psikusy. Jak sie motocykl "nagrzeje" potrafi przestać działać. I masz ustawione na Race , jedziesz wszystko fajnie i nagle zaczyna padać deszcz...próbujesz zmienić mapę na Wet a tu <font color='red'>[desmo]</font>. Nie działa do momentu aż moto nie odpocznie. Jest to wada fabryczna tych przełączników , nowy kosztuje 380 pln więc tragedii nie ma. Zamówiłem , kupiłem. jeszcze na starym pojechałem na tor i podczas torowania , nagle mu przeszło i wszystko jest ok. Nawet kiedy moto jest rozgrzane "do czerwoności". Tak że mam zapasowy i sobie leży :). Taka złośliwość przedmiotów ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest na to akcja ....

 

Regulacja zawieszenia " z pulpitu" . I jest to bardzo newralgiczny punkt "S' -ki. Przełącznik potrafi płatać psikusy. Jak sie motocykl "nagrzeje" potrafi przestać działać. I masz ustawione na Race , jedziesz wszystko fajnie i nagle zaczyna padać deszcz...próbujesz zmienić mapę na Wet a tu [desmo]. Nie działa do momentu aż moto nie odpocznie. Jest to wada fabryczna tych przełączników , nowy kosztuje 380 pln więc tragedii nie ma. Zamówiłem , kupiłem. jeszcze na starym pojechałem na tor i podczas torowania , nagle mu przeszło i wszystko jest ok. Nawet kiedy moto jest rozgrzane "do czerwoności". Tak że mam zapasowy i sobie leży :). Taka złośliwość przedmiotów ....

 

 

Jest na to akcja serwisowa.... Ogólnie jestem po zakupie S'ki i właśnie z tym mam problem. Okazało się że VIN podlega akcji serwisowej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.